در فقه شان مذبوح بی جان تر چه بهتر
بحر حقيقت هر چه عريان تر چه بهتر
در فقه شان مذبوح باید تشنه باشد
باید که چندین دنده روی دشنه باشد
در فقه شان بايد كه خنجر كند باشد
انجام ذبح اصلا نبايد تند باشد:)
ای کسانیکه میگید چه زود تموم شد!
تازه شروع شده💔..
صبرِ رقیه و عمهاش..
بازار
گوشواره..
زجرِ نامرد..
خرابهو..
رفیق تازه شروع شده..:)💔
عباسپرست(:
در فقه شان مذبوح بی جان تر چه بهتر بحر حقيقت هر چه عريان تر چه بهتر در فقه شان مذبوح باید تشنه
ذابح اگر شمر و مشوق هم سنان است
این ذبح طولانی ترین ذبح جهان است
سرنیزه را سیراب جام زهر کردند
پس با وضو آقای ما را نحر کردند💔
زمین کربلا دریای خون شد
فلک با مهر و ماهش سرنگون شد
الهی شمر روز خوش نبینی
حسینم ، حاء و سین و یاء و نون شد💔.
- ساعاتِ آخر دیگر رَمقی برایش نمانده بود!
زخمهای عمیقِ بدنش؛
به ناودانِ خون مانند شده بود..
دستانِ مُبارکش را که به خون آغشته بود،
به سَر و رویش میکشید و میفرمود؛
"میخواهم خدا را با این حال مُلاقات کنم
که در خونِ خویش غوطهوَرَم.."
صورت به خاکِ با خونآغشتهٔ کربلا گذاشته بود
و با لبهای تَرَکخوردهاش،
بندگی را به جای آورد؛
"الهی رِضاً بِقَضائِکَ و تَسْلیماً لِامْرِکَ
وَ لا مَعْبودَ سِواک..
معبود من،
اگر تو میخواهی که حسین را اینگونه
و در این حال ببینی،
من به اراده و تقدیرِ تو راضیام.."
حسین علیهالسلام،
خوب میدانست که بالاترین مرتبهٔ عبودیت،
تسلیمِ معشوق بودن است..
و بهای عشق؛
جُز به خون نیست..
و خون؛
چه سرمایهٔ عظیمیست
که میتوان در قربانگاه به پای معشوق ریخت..
و اینگونه به آغوشِ معشوق بازگشت؛
"یآ أَیَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّة
اِرجِعِى إِلَى رَبِّک
رَاضِیَةً مَّرْضِیَّة.."
‹عین.فاء›