eitaa logo
عباس‌‌پرست(:
70 دنبال‌کننده
32 عکس
46 ویدیو
1 فایل
مَن هَرجا که تِمثالِ تورو دیدَم ماتَم بُرد . . آره تو اونی که واسه دیدارِش بایَد مُرد #ألامام‌العباسﷻ:) -وابسته‌به‌احوالات‌م. -کپی؟ راضی نیستم. https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_azms2ug&btn=✿
مشاهده در ایتا
دانلود
- ساعاتِ آخر دیگر رَمقی برایش نمانده بود! زخم‌های عمیقِ بدنش؛ به ناودانِ خون مانند شده بود.. دستانِ مُبارکش را که به خون آغشته بود، به سَر و رویش می‌کشید و میفرمود؛ "میخواهم خدا را با این حال مُلاقات کنم که در خونِ خویش غوطه‌وَرَم.." صورت به خاکِ با خون‌آغشتهٔ کربلا گذاشته بود و با لب‌های تَرَک‌خورده‌اش، بندگی را به جای آورد؛ "الهی رِضاً بِقَضائِکَ و تَسْلیماً لِامْرِکَ وَ لا مَعْبودَ سِواک.. معبود من، اگر تو میخواهی که حسین را اینگونه و در این حال ببینی، من به اراده و تقدیرِ تو راضی‌ام.." حسین علیه‌السلام، خوب می‌دانست که بالاترین مرتبهٔ عبودیت، تسلیمِ معشوق بودن است.. و بهای عشق؛ جُز به خون نیست.. و خون؛ چه سرمایهٔ عظیمی‌ست که می‌توان در قربانگاه به پای معشوق ریخت.. و اینگونه به آغوشِ معشوق بازگشت؛ "یآ أَیَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّة اِرجِعِى إِلَى‌ رَبِّک رَاضِیَةً مَّرْضِیَّة.." ‹عین.فاء›
وَ ای کاش تکه‌تکه شوم و جان‌دهم برایت،برایِ‌غمت،حسین‌جان:)
عباس‌‌پرست(:
رزق امشب ما : )🖤.
شاه‌حسین‌وای‌حسین(شاخسی)با‌قمه‌ و‌در‌ادامه‌رسمِ‌های‌دیگر‌‌امشب‌که‌نگفتنش‌به‌صلاح‌است..
و‌ای‌کاش‌بمیرم‌برایِ‌تنِ‌نیزه‌خورده‌ات‌اباعبدالله مکن‌ای‌صبح‌طلوع💔.
- مَحرمای زینب همیشه دورشو میگرفتن . . که‌ نامَحرم نبینه خانوم رو .. کجایید ببینید که نامَحرما دور ِزینب‌ان 💔؟
بمیرم‌برات‌حضرتِ‌زینب‌من:)
عباس‌‌پرست(:
بمیرم‌برات‌حضرتِ‌زینب‌من:)
یک زن ِتنهام حسین! چطور شمر ُ ازت جدا کنم ؟!
دلم یه روضه‌ی ترکی‌میخواد.. مسجد‌باشه،‌مهدی‌رسولی، اسفندیاری‌،داییم‌و‌چند‌نفر‌دیگه‌ باشن‌و‌روضه‌بخونن‌... و‌من‌یه‌گوشه‌بشینم‌و‌انقدرگریه‌کنم‌ تا‌جون‌بدم‌برات،حسین‌ع‌جان:)