eitaa logo
‹؏ـقیلہ‌بنے‌هاشم⁶⁹🇵🇸›
3.4هزار دنبال‌کننده
13.3هزار عکس
4هزار ویدیو
143 فایل
اگر‌به‌خاطر«حمایت‌ازوطن»متهم به ساندیس‌خوری می‌شویم؛ماساندیس‌خوری‌را ترجیح‌می‌دهیم به «وطن‌فروشی» ساندیس‌خورهم‌که‌باشیم، الحمدلله جیــره‌خوارِدشمن نیستیم🔥! ناشناس' @AGHILEH_BANIHASHEM_69 کپی : همه جوره حلالِ ..
مشاهده در ایتا
دانلود
جلیلی: تلفات جاده ای بحث مهمی تو سلامته،همش نباید تو حوزه وزارت بهداشت دنبال ارتقای سلامت باشیم
پزشکیان نموداری را نشان می‌دهد که بگوید بر اساس این نمودار سفره مردم در دولت آقای رئیسی هر روز کوچکتر می‌شود اما خوب نگاه کنید این نمودار از سال ١٣٩٠ تا سال ١۴٠١ است یعنی دقیقا ثابت کرد سفره مردم در دولت بنفش کوچک شده بود وبالاخره در دو سال آخر دولت رئیسی که روند تغییر کرده بود در نمودار سانسور می‌شود.
قاضی زاده: من تو بنیاد شهید سفره ۳.۵ میلیون نفرو یکی کردم،شمایی که وزیر بهداشت و دادگستری بودید تونستید اینکارو تو حِرفتون کنید؟
قاضی زاده: سن اصلی پرورش از ۳ تا ۷ سالگیه و داریم از دستش میدیم
قالیباف: چرا باید وزیر آموزش پروش طی چندسال کوتاه باید 10_15 بار عوض بشه؟ فروشنده عطاری رو اینطوری عوض نمیکنن
پور محمدی: آموزش پرورش جای اختلاف سیاسی نیست
قاضی‌زاده هاشمی: وقت دانش‌آموزان را در دوران آموزش تلف می‌کنیم 🔹باید بتوانیم بهره‌وری را در آموزش‌وپرورش ارتقا دهیم. 🔹باید افراد را به سرعت به بازار کار برسانیم. باید آموزش عالی و حوزه نخبگی را به اقتصاد پیوند بزنیم. برای جلوگیری از فرار نخبگان باید درآمدشان را افزایش دهیم.
پزشکیان: من وزیر خاتمی بودم زمان من فرار مغزها نبود. باشه آقای پزشکیان ولی مریم میرزاخانی یکی از اون نخبه‌هایی بود که در زمان ریاست جمهوری خاتمی از ایران رفت آمریکا و دیگه برنگشت. این روزا دروغ به جای آب مایه حیات بعضی از اصلاح طلباست. 🗣 Muhammad Siahroudi
پزشکیان رأی بخشی از مردم رو داره. چرا؟ ۱. کارنامه‌ی مالیِ پاکی داره. ۲. مسلط به نهج‌البلاغه و قرآنه. ۳. برادر شهیده. ۴. تُرکه. ۵. ساده و عوامانه و کوچه بازاری حرف می‌زنه. ما‌ اول باید بپذیریم که مردمی داریم که ۵ مورد بالا براشون ملاکه این ۵ مورد رو دوست دارن و به این ۵ مورد به عنوان نکته‌ی مثبت نگاه می‌کنن. و مخاطبِ صحبتِ ما همین مردمِ عزیزن که باید متوجهشون کنیم که: ۱. حسن روحانی چه خرابکاری هایی تو این مملکت به بار آورد چه خلف وعده هایی چه اشرافی گری هایی و.... ۲. پزشکیان دولت سومِ حسن روحانیه، همون کابینه، همون افراد همون تیم. ۳. پزشکیان یه آفتاب پرسته که رنگ عوض می‌کنه راحت، یه بار حرف از رهبری می‌زنه یه بار توی زن زندگی آزادی خلاف منش و حرف های رهبری عمل می‌کنه. ۴. پر از تناقضه حرف های خودشو نقض می‌کنه و خیلی راحت دروغ می‌گه. ۵. مطلقا یک شخصیتِ بی تخصصه، هیچ برنامه‌ و کارنامه‌ای نداره. ۶. پان ترکه و تجزیه طلب. رو این ۶ مورد به عنوان شخصِ پزشکیان و رو موارد دیگه همچون وطن فروشیِ اصلاح طلب ها و غرب پرستیشون و این ها هم باید مانور بدیم. باید مردم بفهمن که ما چیزی به اسم حسن روحانی، پزشکیان، ظریف نداریم اینا همه یه بدنن، همه یه آدمن با اشکال مختلف. کلهم شرٌّ واحد:))
«زاکانی» دعوت مناظره با «روحانی» را پذیرفت 🔹بسیج دانشجوییِ دانشگاه تهران پیش‌تر برای میزبانیِ مناظرهٔ زاکانی و روحانی اعلام آمادگی کرده بود.
نتیجه القای پیروزی قبل از برگزاری انتخابات چیست؟ 🔹در روزهای اخیر برخی چهره های نزدیک به یک نامزد انتخابات ریاست جمهوری، در اظهاراتشان در تجمعات انتخاباتی و فضای مجازی، در اقدامی قابل تامل  قاطعانه از پیروزی نامزد مورد نظرشان پیش از برگزاری انتخابات سخن گفته اند و بدین شکل شور و هیجانی کاذب را در بین هواداران ایجاد می‌کنند. 🔹این القای پیروزی پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و مشخص شدن نتایج -عمدا یا سهوی - می تواند آسیب های جدی و خطرناکی را برای فضای جامعه در پی داشته باشد. 🔹در جریان انتخابات سال ۸۸ نیز برخی چهره های نزدیک به میرحسین موسوی خط القای پیروزی را پیش از برگزاری انتخابات آغاز کرده بودند. 🔹در روزهای اخیر هم، جنس اظهارات و نوشتار برخی از چهره های جریان اصلاحات مشابه رفتار آنها در سال ۸۸ بوده و این نگرانی را ایجاد کرده که هدف آنها از القای پیروزی پیش از برگزاری انتخابات چیست؟ 🔹بطور مثال یکی از اعضای دولت روحانی در تجمعی انتخاباتی با قاطعیت اعلام کرده که ما شنبه ۹ تیر از رئیس جمهور پزشکیان استقبال می‌کنیم. 🔹بهتر است نامزد این جریان به اینگونه رفتارها پیش از آنکه دردسر ساز شود واکنش نشان داده و با چهره های رادیکال مرزبندی کند.
قاضی زاده: تو مباحث تحصیلی و استخدامی خانوما از آقایون میزنن جلو
قاضی زاده: چرا نباید محدوده خاص برای ورزش های آبی زنان بسازیم؟
قاضی زاده: نظام برنامه ریزی ما درباره زنان و مردان طبق تفاوتات جنسیتیشون باید متفاوت باشه
قاضی زاده: مسئله اصلی برای جوانان حمایت شدن توسط دولته،یک میلیارد تحصیلات قرض الحسنه براش گذاشتیم کنار
جلیلی : چرا زنان دیده نمیشوند؟ اگر آنچه تلاش امروز زنان خانه دار است که باعث شدند فرزندانی تربیت کنند که موجب پیشرفت کشور هستند دیده نشوند ، نقش پر شکوه آنها دیده نشده است.
قاضی زاده به یکی از مسائل مهم و در عین حال پنهان اشاره کرد. 👌 آمار سقط جنین روز به روز داره بالاتر میره اما هیچ کس به این مسئله توجه نمیکنه .
زاکانی: زنان امنیت میخوان،نقش میخوان، حل مشکلات کشور عمدتا دست زناست
زاکانی:۳۲ سال دوستان شما(پزشکیان و پور محمدی) چرا کاری نکردید؟ با فرار رو به جلو که نمیشه پاسخ معتبر داد
زاکانی: آزادی حق مردمه طبق اهداف اسلام و انقلاب
پور محمدی: فضای مجازی دنیای هزار رنگ فرصت ها و تهدید هاست،باید این فضا رو شناخت
قالیباف: مردم فرهنگ رو تولید و مصرف میکنن دولت ها باید فرهنگ را هدایت کنند
پورمحمدی این بار داره حرف حساب میزنه