خلاصه کتاب تعلیم و تربیت در اسلام مطهری.docx
71.3K
خلاصه کتاب تعلیم و تربیت
استاد مطهری
Savade Resaneh1.pdf
1.85M
#کتاب_سواد_رسانه
اثر استاد محمدی ( از اساتید مرکز تربیت مربی کودک و نوجوان حوزه علمیه قم)
ویژه مربیان تربیتی
آشنایی با رسانه و شیوه های مقابله با تهاجم رسانه ای
💥 استاد #پناهیان_صدای_ماست
🔹 حجت الاسلام علیرضا پناهیان را همه می شناسند؛ بیش از اینکه سیاسی باشد، در حوزه فرهنگ و سبک زندگی فعالیت داشته و جریان سازی کرده است.
پناهیان اما خودش می گوید «ما بگوئیم می خواهیم کار دینی کنیم نه کار فرهنگی؛ چون وقتی بگوئیم کار دینی، دیگر این دین است که تعیین می کند در یک مقطعی کار فرهنگی کنیم در مقطعی دیگر کار سیاسی، در مقطعی دیگر کار اقتصادی و ... .».
🔸پناهیان حالا طی سال های اخیر در مواجهه با لیبرال های ایران، همراه و هم دوش با سایر علما و بزرگان و اساتید انقلابی، کالجبل الراسخ ایستاده. چون او رأی و نظر خود را بخاطر به به و چه چه این و آن ابراز نکرده و نمی کند!
🔸 استاد پناهیان در اظهار نظر اخیر خود اما دست گذاشته روی نقطه حساس طیف لیبرال حاکم در کشور!
✅ او با فریاد گفت: «چرا نمایندگان مجلس از شفافیت می ترسند؟ علت اینکه طرح #شفافیت_آرای_نمایندگان رأی نیاورده چیست؟ چرا شفافیت رأی را مساوی تفتیش عقاید می دانید؟ ما چکار به عقاید شما داریم؟ ما می خواهیم نتیجه کار کارشناسی شما را بدانیم».
🔹بعد از این بود که مطالبه #شفافیت_آرا نمایندگان به مطالبه عموم مردم تبدیل شد و همین باعث خشم نمایندگان مجلس شد که برخی از آنها با پرخاشگری و اهانت به پناهیان حمله کردند که منبری نباید در کار مجلس و سیاست دخالت کند!
✅ حالا پناهیان پرچم مطالبه از مجلس و دولت را به دست گرفته و با صراحت از دولتمردان و نمایندگان خواسته که باید اموال و آرای آنان #شفاف باشد و همچنین چرا اولویت های اصلی مردم که همان "اقتصاد و معیشت و فرهنگ" است را برخی نمایندگان به مسائل سطحی کاهش می دهند؟
و شورای نگهبان باید مدام بر رفتار رئیس جمهور و نمایندگان نظارت کند و "حتی بعد از انتخاب نیز نظارتش را ادامه دهد" تا کسانی که به دروغ گفته بودند: «رقیب من بعد از مسئولیت در خیابان دیوارکشی ها می کند»، محاکمه شود!
🔹این مطالبات به حق، باعث عصبانی شدن دشمنان داخلی و خارجی شده و آنان شروع کرده اند به اتهام زنی و برچسب زنی به حجت الاسلام پناهیان!
🔸 ما توده های مردمی باید در این نبرد، پشتیبان کسانی باشیم که "حق و حقوق مردم را فریاد می زنند" و نباید آنها را در این نبرد نابرابر تنها بگذاریم. امروز #پناهیان_صدای_ماست و باید او را با تمام توان یاری کنیم....
@ansarquran
12.12M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 کلیپ کوتاه و کاربردی
در مورد وسایل مورد نیاز برای سفر به کربلا در محرم و اربعین 🙏
🔺کانال اطلاع رسانی اخبار مرز بین المللی مهران
🆔 @arbaein_ilam_mehran
شأن نزول سوره فلق و ناس و نقد آن در ویراست جدید جلد اول تفسیر همگام با وحی:
برگرفته شده از hamgambavahy.blog.ir
جمهور مفسران اهل سنت بر اساس روایاتی از عایشه و ابن عباس-با اختلاف در متن روایات-، نزول این سوره را مربوط به سحر پیامبر اکرم توسط لبیدبنأعصم یهودی-یا دختران او و یا مردی از یهود- دانستهاند که آن را در چاه بنیزریق به نام «دروان»-و در برخی نقل ها «ذروان» یا «ذی أروان» - انداخته بود و موجب بیماری رسول خدا شد، تا اینکه در خواب، دو فرشته بر پیامبر6 حاضر شدند، یکی بالای سر و دیگری پیش پای حضرت نشستند و ایشان را از محل سحر باخبر ساختند. حضرت بیدار شدند و اصحاب خود- علی 7، زبیر و عمار- را در پی آن فرستادند. آنها طبق خبری که فرشتهها دادند، آب چاه را کشیدند، سنگ ته چاه را بلند کرده و بستهای از زیر آن بیرون آوردند که درون آن شانه سری بود که در دو دانه از دندانههای آن شانه، یازده گره بود که با سوزن دوخته شده بود؛ پس این دو سوره نازل شد و هر آیهای که قرائت میشد، یکی از این گرهها باز میشد و پیامبر اکرم6 در خود احساس سبکی و عافیت میکردند و چون سورهها به اتمام رسید، همه گرهها باز شد و پیامبر6 سلامتی کامل خود را به دست آوردند، سپس جبرئیل خطاب به پیامبر6 فرمود: به نام خدا تو را از شر هر چیزی که آزارت دهد، همچون حسد و چشمزخم، حفظ میکنیم و خدا تو را شفا بخشد.[1] هرچند برخی از این مفسران توجیهاتی برای امکان چنین سحری در پیامبر آوردهاند[2]؛ اما برخی مفسران شیعه این نوع روایات را مردود و باطل دانستهاند و گفتهاند شاید تنها بتوان چنین توجیه کرد که
ادامه مطلب در
http://hamgambavahy.blog.ir/post/157
@ansarquran
هدایت شده از سیاست در واپسین لحظات /حسین کمیل
این رو یادتونه.....
حالا ادامه عکس نوشته ها رو بخونید
هشتکمون هم باشه #اشرافیگری
@hosseinkomail1404
👇👇👇👇
نمونه ای مناسب از رفع ابهامات عارضی در آیه 4 سوره فلق
و من شر النفاثات فی العقد
برگرفته شده از hamgambavahy.blog.ir
این آیه، بیان یکی دیگر از موانع گسترش دعوت اسلام و جریان سازی پیامبر 6 بر علیه کفر است. (بیان مقصود آیه)
دلیل تکرار «من شرّ» در آیات، تأکید بر استعاذه و امید اجابت است.
«ال» در «النفاثات» برای جنس و از نظر مصداق، اشخاص متعددی را شامل می شود.
«نَفَّاثَات» بیرونریختن مقدار کمی از آب دهان در هنگام دمیدن می باشد. البته این واژه در معنای دمیدن معنوی که به معنی الهام و تلقین است، به کار میرود. از رسولخدا
نقل شده است که دربارهی وحی فرمودند: «اَلَا وَ اِنَّ الرُّوحَ الْاَمِین نَفَثَ فِی رُوْعِی[1]؛ آگاه باشید که روح الأمین یعنی جبرئیل در قلب من دمید» که مراد دمیدن معنوی است. «عُقَد» گرهها. این کلمه از «عَقْد» به معنی بستن و گرهزدن گرفته شده است.
در مصداق «نفاثات فی العقد» به معنی دمندگان در گرهها، میان مفسران گفتگو شده است و برخی [2] توهم کردهاند که مراد آیه،
ادامه در:
👇👇👇👇👇
http://hamgambavahy.blog.ir/post/158
@ansarquran
1_5177447423080923252.mp3
7.02M
🏴🏴🕯 تو رفتی و بی تو زندگی برام عذابه...
🎧 صوت بسیار زیبایی که نباید شنیدن آن را از دست داد...
🔴@ansarquran