eitaa logo
🇮🇷 عکس‌نوشتہ‌سیاسی 🇮🇷
5.5هزار دنبال‌کننده
46.8هزار عکس
15.6هزار ویدیو
384 فایل
🇮🇷ارتباط با ما @KavoshGar0 انتشار محتوای کانال با هر اسم و رسمی « ان شاء الله » واجب 😎 و مصداق زکاتِ علم و صدقه جاریه می باشد
مشاهده در ایتا
دانلود
  ✳️ اَعوذُ بِاللهِ مِنَ‌الشَّيطانِ الرَّجيم بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِيمِ "لاٰ حَولَ‌وَلاٰ قُوَّةَ اِلّاٰ بِاللّٰهِ الْعَلیٌِ الْعَظیم" وَتَوَکَّلْ عَلَی‌اللهِ وَکَفیٰ بِاللّهِ وَکیلا 📌 امروز شنبه ☀️ ۲۳خرداد ۱۴۰۵هجری‌شمسی 🌙 ۲۷ ذیحجه۱۴۴۷هجری‌قمری 🎄 13 ژوئن 2026 میلادی 📖 هر روز یک حدیث ❇️ امیرالمومنین علی علیه‌السلام : دنیا هیچ سودی ندارد مگر بر دو نفر، کسی که بر احسان و کار نیک خود در آن بیفزاید یا کسی که گناهان خویش را با توبه جبران نماید. 📕 الامالی شیخ‌صدوق 🪧 مناسبت امروز 🥀 روز شهدای اقتدار اتحاد ملی ایران اَلْحَمْدُ لِلَّهِ کَمَا هُوَ أَهْلُهُ الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ وَعَجِّلْ فَرَجَهُمْ وَالْعَنْ اَعْدائُهُمْ اَجْمَعینْ اَللّٰهُمَّ عَجِّلْ لِوَلیِّکَ الْفَرَج اِلٰهیٖ آمّین
🏷 | چرا رهبری را ضعیف‌تر از خودتان می‌دانید؟ فرض کنیم تفاهم‌نامه یا توافق‌نامه‌ای امضا شده که بر خلاف مصالح ملی بوده و سیاسیون می‌خواهند تأیید آن را به رهبری تحمیل کنند.لازمۀ موفقیت آنها در تحمیل بر رهبری چیست؟ _ نداشتن پشتوانۀ مردمی. آیا مردم مبعوث شده، پشتیبان رهبری نیستند؟ _ نیروهای مسلح ضعیف یا متمرد. شما نیروهای مسلح ما را ضعیف یا متمرد می‌دانید؟ _ برعکس جلوه دادن واقعیات به رهبری. آیا در این شرایط حساس رهبری این قدر از مسائل دور است که می‌شود او را دور زد؟ _ ضعیف و منفعل بودن رهبری. قضاوت شما دربارۀ رهبری جامعه چیست: ضعیف و منفعل یا مقتدر و فعال؟ شما اگر رهبر بودید با وجود این مردم مبعوث شده و نیروهای مسلح جان‌فدا تن به تحمیل می‌دادید؟ چرا رهبری را ضعیف‌تر از خودتان می‌دانید؟ ✍🏻 🔸 این رو در ویراستی مشاهده کنید. @AXNEVESHTESIYASI
‌ ‌ مشاور ر‌هبر انقلاب محسن رضایی: ترامپ آزادسازی بخشی از دارایی‌های بلوکه شده ایران را قبول کرده است ولی حاضر نیست آن را علنی اعلام کند. ‌
‌ ‌ توضیحات آقای دکتر عراقچی در گفت و گوی ویژه خبری توضیحات خوبی بود ؛ شب و روز کانال های ایتا به مسئولین میتاختند که چرا ساکت هستید، بیایید توضیح بدید! بفرمایید اینم توضیحات آقای عراقچی ... حالا اینکه برخی کانال دارها میگویند نه ما به توضیحات کاری نداریم شما خائن هستید و کذا و کذا ... بحث دیگری ست :) بنده به توصیه صریح آقا به مسئولین کشورم اعتماد دارم و اون ها رو فاسد و خائن و دروغگو نمیدونم ان شاء الله همه این اعتماد رو داشته باشیم و از ساختارها و چارچوب های نظام مقدس دفاع کنیم.
‌ عراقچی گفت فرماندهان نظامی و امنیتی اشراف کامل به متن تفاهم‌نامه دارن؛ ما از سرداران رشید نظامی‌مون انتظار داریم که اگر اینطور نیست،‌ واکنش نشون بدن... سرداران ما که تحت فشار نیستن!! هستند؟! اگر عراقچی دروغ میگوید قطعا واکنش نشون خواهند داد ... و اگر همراهی کردند پس میدانِ دیپلماسی در کنار میدان نظامی دوشادوش هم در حال حرکت هستند
‌ ‌ مسئله ساده است ! ۴=۲×۲ یا همه با هم خائن هستند! یا مسیر درست است ... به حرف برخی کانال های ایتا گوش کنیم؟! یا ارکان و بزرگان نظام ؟! ‌ ‌
‌ ‌ توافق احتمالی پیش رو پایان جنک نخواهد بود ‌ ‌
‌ ‌ مقایسه مذاکرات برجام با مذاکرات کنونی بیشتر شبیه جوک است تا واقعیت !! :) ‌ ‌
‌ مذاکرات کنونی ایران با آمریکا و مذاکرات برجام چند تفاوت کلیدی دارد: ۱_ زمان و شرایط جنگ: مذاکرات کنونی در یک زمان جنگی انجام می‌شود و فشارهای بین‌المللی و داخلی متفاوتی نسبت به زمان برجام وجود داره ۲_ مدیریت و هدایت: مذاکرات کنونی تحت نظارت مستقیم رهبر و با رویکردی جدی‌تر انجام می‌شود، در حالی که برجام بیشتر به صورت دیپلماتیک و بین‌المللی دنبال می‌شد. ( حتی امثال نبویان هم در صوت هایشان میگفتند که نتیجه مذاکرات به صورت مکتوب به دست حضرت آقا سید مجتبی میرسد ) ۳_ حوزه‌های مورد بحث: در مذاکرات کنونی، مسائل امنیتی و نظامی نقش اساسی دارد نه فقط موضوعات هسته‌ای... ۴_ میزان فشارها: الان ما یک جنگ منطقه ای و تقریبا جهانی به راه انداختیم فشارهای بیشتری از طرف کشورهای همسایه و حتی داخل کشور وجود داره که بر روی مذاکرات تاثیر مستقیم میزاره زمان برجام این خبرا نبود ۵_ و اما از نظر من مهمترین دلیل : این تیم اون تیم نیست ! فرماندهی یک دیپلمات آمریکا درس خوانده انگلیس دوست کجا! فرماندهی یک سردار رشید قهرمان جبهه ها کجا ! :) ... ‌ ‌
‌ ‌ ‌ ‌امریکا بد عهد بوده، هست و خواهد بود ! ‌ ‌
خلاصه صحبتهای وزیر امور خارجه کشورمون در شبکه خبر - ، محدود، حول پایان جنگ در تمام جبهه‌ها من جمله لبنان و برخی مسائل مثل تنگه هرمز و... است و گام اول. قدم بعدی مذاکرات اصلی است که با موضوع رفع تحریمها و هسته‌ای و ... خواهد بود. - برای این تفاهم نه شورای امنیت است نه سازمان ملل. بلکه نیروی نظامی و مردم ما هستند. - برای شصت روز راستی آزمایی میشود چون به طرف مقابل اعتمادی نیست. - عقب نشینی صهیونیستها از خاک لبنان هم جزو تعریف پایان جنگ است. - هیچ کدام از متنهای ادعایی در فضای مجازی اعتباری ندارد چون هنوز متن تفاهم‌نامه نهایی نشده! - مدیریت تنگه هرمز به قبل از جنگ باز نخواهد گشت. - هنوز تفاهم اولیه امضا نشده و ظرف یکی دو روز آینده امضای میشود. - شورای عالی امنیت ملی، نهادهای امنیتی و فرماندهان نظامی کاملا به متن تفاهم‌نامه مشرفند و نظراتشان هم حتی در کلمات اعمال شده. - مذاکره منجر به جنگ نشد، در میز مذاکره منجر به جنگ شد. زکریائی 🇮🇷@AXNEVESHTESIYASI
ادامه خلاصه صحبتهای وزیر امور خارجه کشورمون : - توییتهای و معاونینش مورد توجه قرار نمیگیرد و اصل اتفاق در توافق است.(ینی تلویحا گفتن شمام اهمیت ندین جنگ روانیه) - پیروزی راهبردی ایران بایستی جایی تثبیت شود. برای همین مذاکرات برای رسیدن به تفاهمات انجام می‌شود. - امکان تمدید ۶۰ روز گام اول پیش‌بینی شده است. - میدان نظامی و دیپلماسی دو بال برای اوج و در یک راستا هستند. - گاهی نظامی عمل میکنه دیپلماسی حمایتش میکنه و گاهی دیپلماسی پیش میره و فرماندهان پشتش درمیان. - شمشیر ما بالای سر تنگه هرمز تا ابد خواهد بود. - دشمن اصلی این تفاهم‌نامه گام اول، رژیم جعلی اسراییله. - خواهش کردند که لطفا رسانه آرامش روانی جامعه رو حفظ کنن. 🇮🇷@AXNEVESHTESIYASI