eitaa logo
🇮🇷 عکس‌نوشتہ‌سیاسی 🇮🇷
5.5هزار دنبال‌کننده
46.8هزار عکس
15.6هزار ویدیو
384 فایل
🇮🇷ارتباط با ما @KavoshGar0 انتشار محتوای کانال با هر اسم و رسمی « ان شاء الله » واجب 😎 و مصداق زکاتِ علم و صدقه جاریه می باشد
مشاهده در ایتا
دانلود
‌ عراقچی گفت فرماندهان نظامی و امنیتی اشراف کامل به متن تفاهم‌نامه دارن؛ ما از سرداران رشید نظامی‌مون انتظار داریم که اگر اینطور نیست،‌ واکنش نشون بدن... سرداران ما که تحت فشار نیستن!! هستند؟! اگر عراقچی دروغ میگوید قطعا واکنش نشون خواهند داد ... و اگر همراهی کردند پس میدانِ دیپلماسی در کنار میدان نظامی دوشادوش هم در حال حرکت هستند
‌ ‌ مسئله ساده است ! ۴=۲×۲ یا همه با هم خائن هستند! یا مسیر درست است ... به حرف برخی کانال های ایتا گوش کنیم؟! یا ارکان و بزرگان نظام ؟! ‌ ‌
‌ ‌ توافق احتمالی پیش رو پایان جنک نخواهد بود ‌ ‌
‌ ‌ مقایسه مذاکرات برجام با مذاکرات کنونی بیشتر شبیه جوک است تا واقعیت !! :) ‌ ‌
‌ مذاکرات کنونی ایران با آمریکا و مذاکرات برجام چند تفاوت کلیدی دارد: ۱_ زمان و شرایط جنگ: مذاکرات کنونی در یک زمان جنگی انجام می‌شود و فشارهای بین‌المللی و داخلی متفاوتی نسبت به زمان برجام وجود داره ۲_ مدیریت و هدایت: مذاکرات کنونی تحت نظارت مستقیم رهبر و با رویکردی جدی‌تر انجام می‌شود، در حالی که برجام بیشتر به صورت دیپلماتیک و بین‌المللی دنبال می‌شد. ( حتی امثال نبویان هم در صوت هایشان میگفتند که نتیجه مذاکرات به صورت مکتوب به دست حضرت آقا سید مجتبی میرسد ) ۳_ حوزه‌های مورد بحث: در مذاکرات کنونی، مسائل امنیتی و نظامی نقش اساسی دارد نه فقط موضوعات هسته‌ای... ۴_ میزان فشارها: الان ما یک جنگ منطقه ای و تقریبا جهانی به راه انداختیم فشارهای بیشتری از طرف کشورهای همسایه و حتی داخل کشور وجود داره که بر روی مذاکرات تاثیر مستقیم میزاره زمان برجام این خبرا نبود ۵_ و اما از نظر من مهمترین دلیل : این تیم اون تیم نیست ! فرماندهی یک دیپلمات آمریکا درس خوانده انگلیس دوست کجا! فرماندهی یک سردار رشید قهرمان جبهه ها کجا ! :) ... ‌ ‌
‌ ‌ ‌ ‌امریکا بد عهد بوده، هست و خواهد بود ! ‌ ‌
خلاصه صحبتهای وزیر امور خارجه کشورمون در شبکه خبر - ، محدود، حول پایان جنگ در تمام جبهه‌ها من جمله لبنان و برخی مسائل مثل تنگه هرمز و... است و گام اول. قدم بعدی مذاکرات اصلی است که با موضوع رفع تحریمها و هسته‌ای و ... خواهد بود. - برای این تفاهم نه شورای امنیت است نه سازمان ملل. بلکه نیروی نظامی و مردم ما هستند. - برای شصت روز راستی آزمایی میشود چون به طرف مقابل اعتمادی نیست. - عقب نشینی صهیونیستها از خاک لبنان هم جزو تعریف پایان جنگ است. - هیچ کدام از متنهای ادعایی در فضای مجازی اعتباری ندارد چون هنوز متن تفاهم‌نامه نهایی نشده! - مدیریت تنگه هرمز به قبل از جنگ باز نخواهد گشت. - هنوز تفاهم اولیه امضا نشده و ظرف یکی دو روز آینده امضای میشود. - شورای عالی امنیت ملی، نهادهای امنیتی و فرماندهان نظامی کاملا به متن تفاهم‌نامه مشرفند و نظراتشان هم حتی در کلمات اعمال شده. - مذاکره منجر به جنگ نشد، در میز مذاکره منجر به جنگ شد. زکریائی 🇮🇷@AXNEVESHTESIYASI
ادامه خلاصه صحبتهای وزیر امور خارجه کشورمون : - توییتهای و معاونینش مورد توجه قرار نمیگیرد و اصل اتفاق در توافق است.(ینی تلویحا گفتن شمام اهمیت ندین جنگ روانیه) - پیروزی راهبردی ایران بایستی جایی تثبیت شود. برای همین مذاکرات برای رسیدن به تفاهمات انجام می‌شود. - امکان تمدید ۶۰ روز گام اول پیش‌بینی شده است. - میدان نظامی و دیپلماسی دو بال برای اوج و در یک راستا هستند. - گاهی نظامی عمل میکنه دیپلماسی حمایتش میکنه و گاهی دیپلماسی پیش میره و فرماندهان پشتش درمیان. - شمشیر ما بالای سر تنگه هرمز تا ابد خواهد بود. - دشمن اصلی این تفاهم‌نامه گام اول، رژیم جعلی اسراییله. - خواهش کردند که لطفا رسانه آرامش روانی جامعه رو حفظ کنن. 🇮🇷@AXNEVESHTESIYASI
ادامه خلاصه صحبتهای وزیر امور خارجه کشورمون : - توییتهای و معاونینش مورد توجه قرار نمیگیرد و اصل اتفاق در توافق است.(ینی تلویحا گفتن شمام اهمیت ندین جنگ روانیه) - پیروزی راهبردی ایران بایستی جایی تثبیت شود. برای همین مذاکرات برای رسیدن به تفاهمات انجام می‌شود. - امکان تمدید ۶۰ روز گام اول پیش‌بینی شده است. - میدان نظامی و دیپلماسی دو بال برای اوج و در یک راستا هستند. - گاهی نظامی عمل میکنه دیپلماسی حمایتش میکنه و گاهی دیپلماسی پیش میره و فرماندهان پشتش درمیان. - شمشیر ما بالای سر تنگه هرمز تا ابد خواهد بود. - دشمن اصلی این تفاهم‌نامه گام اول، رژیم جعلی اسراییله. - خواهش کردند که لطفا رسانه آرامش روانی جامعه رو حفظ کنن. 🇮🇷@AXNEVESHTESIYASI
‌ ‌ببینید عزیزان، ما به زمان نیاز داریم چه شما بخوایید چه نخوایید !! نظام به این مذاکرات به چشم خرید زمان نگاه میکند! اتفاقی که در جنگ رخ داد؛ +دشمن مبادی ورودی کالا‌ رو زیرضربه برد ، تریلی های حمل کننده کالاها رو میزد. +انبارهای ذخیره کالاهای استراتژیک رو میزد. سلیوهای آرد و گندم رو میزد. حین جنگ بنادر و لجستیک رو ازبین برد ، با محاصره دریایی و نیامدن کالا ، انبارهای استراتژیک نظام خالی شده. +به دلیل توقف فروش نفت از روزی ۲میلیون بشکه به روزی ۲۰۰هزاربشکه فعلی ، همچنین ازبین رفتن کارخانه‌های فولاد و پتروشیمی و توقف صادرات و ارز آوری برای کشور ، کشور دچار سکته درآمد ارزی شده و پولی برای خرید کالا و جایگزینی آنها رو ندارد. حالا ؛ ۱_نبود کالاهای استراتژیک ۲_توقف درآمد ارزی کشور ۳_ازبین رفتن لجستیک دریایی برای واردات کالا ... و چندمورد امنیتی دیگه که نمیتوانم بیان کنم... +کشور رو وارد بحران عظیم امنیتی کرده. و حالا نظام با مذاکرات در حال تلاش برای ازادسازی مقادیری پول است. با بازشدن محاصره دریای درصدد فروش سریع نفتی وکسب درآمد و واردات دریایی کالا است. نظام درصدد استفاده از فرصت جام‌جهانی است تا با اورهال کردن سریع انبارهای استراتژیک راحت‌تر به پیشواز جنگ آتی برود. موارد به قدری زیاد هست که به جهت جلوگیری از تشویش اذهان مابقی رو عنوان نمیکنم. دولت واردات کالاهای اساسی رو تاپاین شهریور آزاد و بدون مجوز کرده تا فقط به سرعت انبارها پر و آماده جنگ بعدی شویم ‌ ‌
‌ ‌ کسی بیخیال خون رهبر شهید نشده اینقدر احساسی و هیجانی مطلب نزنید! ‌مطلب بالارو کامل بخونید👆 جنگ ادامه خواهد داشت... ‌ ‌
تک‌تک مسئولانی که به آن‌ها تهمت زدند، یکی‌یکی به شهادت رسیدند؛ اما همان کسانی که تهمت می‌زدند، این‌بار نیز به مسئولانی تهمت می‌زنند که همه در معرض شهادتند. به شهید سلیمانی گفتند: چرا دستپاچه شدی، از هاشمی تعریف می‌کنی و می‌گویی دست روحانی را می‌بوسم؟ به شهید باقری گفتند: وفاقی شده‌ای و حرف‌های غیرانقلابی می‌زنی. به شهید حاجی‌زاده گفتند: چرا از قالیباف تعریف می‌کنی،لباس سپاه را از تنت دربیاور و از سپاه اخراجش کنید. به شهید سلامی گفتند: چرا کوتاهی کردی که سوریه از دست رفت؟ به شهید امیرعبداللهیان گفتند: به خون شهید سلیمانی پشت کرده‌ای و شاگرد ظریفی و تفکرات اشتباه داری؛ تا جایی که حتی می‌گویی اگر لازم باشد با آمریکا هم مذاکره مستقیم می‌کنیم. به شهید رئیسی گفتند: حجاب را رها کرده‌ای، ورزشگاه‌ها را به روی زنان باز کرده‌ای، با آل‌سعود رفیق شده‌ای و دنبال احیای برجامی. در آخرین سفرش به قم سخنش را قطع کردند و طوری بهش حمله کردند که گویی یزید زمان را پیدا کرده بودند. برای شهید لاریجانی تصویری ساختند که گویی نقاب حسن روحانی را بر چهره دارد و گفتند عامل بدبختی ماست. قربه الی الله در حرم قم به سمتش دمپایی پرت کردند. به شهید شمخانی گفتند: مشکوکی، از کجا نفتکش آورده ای، مگر با اسنپ مسافر کشی می کردی! برای بعضی‌ها این تخریب‌ها تبدیل به کار و کاسبی شده است؛ اگر متعادل شوند، بسیاری از حمایت‌ها از آن‌ها قطع می‌شود و تکلیفشان روشن است. اما سؤال از تو عزیز مخاطب است: تو که این همه تهمت را دیدی و در نهایت فهمیدی بسیاری از آن‌ها تهمت بوده، چرا باز هم به تهمت‌های تازه گوش می‌دهی و دنیا و آخرتت را مفت می‌فروشی؟! واقعاً جای سؤال دارد. مگر می‌شود جریانی هرکس را تخریب کند و باز هم عاقبت‌به‌خیر شود، اما تو همچنان گوشَت را به همان صدا بسپاری؟! پس شاید باید کمی به خودمان هم نگاه کنیم. 🇮🇷@AXNEVESHTESIYASI