ادامه خلاصه
صحبتهای وزیر امور خارجه کشورمون
:
- توییتهای #ترامپ و معاونینش مورد توجه قرار نمیگیرد و اصل اتفاق در توافق است.(ینی تلویحا گفتن شمام اهمیت ندین جنگ روانیه)
- پیروزی راهبردی ایران بایستی جایی تثبیت شود. برای همین مذاکرات برای رسیدن به تفاهمات انجام میشود.
- امکان تمدید ۶۰ روز گام اول پیشبینی شده است.
- میدان نظامی و دیپلماسی دو بال برای اوج و در یک راستا هستند.
- گاهی نظامی عمل میکنه دیپلماسی حمایتش میکنه و گاهی دیپلماسی پیش میره و فرماندهان پشتش درمیان.
- شمشیر ما بالای سر تنگه هرمز تا ابد خواهد بود.
- دشمن اصلی این تفاهمنامه گام اول، رژیم جعلی اسراییله.
- خواهش کردند که لطفا رسانه آرامش روانی جامعه رو حفظ کنن.
#بخش_دوم
#زکریائی
🇮🇷@AXNEVESHTESIYASI
ببینید عزیزان، ما به زمان نیاز داریم
چه شما بخوایید چه نخوایید !!
نظام به این مذاکرات به چشم خرید زمان نگاه میکند!
اتفاقی که در جنگ رخ داد؛
+دشمن مبادی ورودی کالا رو زیرضربه برد ، تریلی های حمل کننده کالاها رو میزد.
+انبارهای ذخیره کالاهای استراتژیک رو میزد. سلیوهای آرد و گندم رو میزد.
حین جنگ بنادر و لجستیک رو ازبین برد ، با محاصره دریایی و نیامدن کالا ، انبارهای استراتژیک نظام خالی شده.
+به دلیل توقف فروش نفت از روزی ۲میلیون بشکه به روزی ۲۰۰هزاربشکه فعلی ، همچنین ازبین رفتن کارخانههای فولاد و پتروشیمی و توقف صادرات و ارز آوری برای کشور ، کشور دچار سکته درآمد ارزی شده و پولی برای خرید کالا و جایگزینی آنها رو ندارد.
حالا ؛
۱_نبود کالاهای استراتژیک
۲_توقف درآمد ارزی کشور
۳_ازبین رفتن لجستیک دریایی برای واردات کالا ...
و چندمورد امنیتی دیگه که نمیتوانم بیان کنم...
+کشور رو وارد بحران عظیم امنیتی کرده.
و حالا نظام با مذاکرات در حال تلاش برای ازادسازی مقادیری پول است.
با بازشدن محاصره دریای درصدد فروش سریع نفتی وکسب درآمد و واردات دریایی کالا است.
نظام درصدد استفاده از فرصت جامجهانی است تا با اورهال کردن سریع انبارهای استراتژیک راحتتر به پیشواز جنگ آتی برود.
موارد به قدری زیاد هست که به جهت جلوگیری از تشویش اذهان مابقی رو عنوان نمیکنم.
دولت واردات کالاهای اساسی رو تاپاین شهریور آزاد و بدون مجوز کرده تا فقط به سرعت انبارها پر و آماده جنگ بعدی شویم
کسی بیخیال خون رهبر شهید نشده
اینقدر احساسی و هیجانی مطلب نزنید!
مطلب بالارو کامل بخونید👆
جنگ ادامه خواهد داشت...
تکتک مسئولانی که به آنها تهمت زدند، یکییکی به شهادت رسیدند؛ اما همان کسانی که تهمت میزدند، اینبار نیز به مسئولانی تهمت میزنند که همه در معرض شهادتند.
به شهید سلیمانی گفتند: چرا دستپاچه شدی، از هاشمی تعریف میکنی و میگویی دست روحانی را میبوسم؟
به شهید باقری گفتند: وفاقی شدهای و حرفهای غیرانقلابی میزنی.
به شهید حاجیزاده گفتند: چرا از قالیباف تعریف میکنی،لباس سپاه را از تنت دربیاور و از سپاه اخراجش کنید.
به شهید سلامی گفتند: چرا کوتاهی کردی که سوریه از دست رفت؟
به شهید امیرعبداللهیان گفتند: به خون شهید سلیمانی پشت کردهای و شاگرد ظریفی و تفکرات اشتباه داری؛ تا جایی که حتی میگویی اگر لازم باشد با آمریکا هم مذاکره مستقیم میکنیم.
به شهید رئیسی گفتند: حجاب را رها کردهای، ورزشگاهها را به روی زنان باز کردهای، با آلسعود رفیق شدهای و دنبال احیای برجامی.
در آخرین سفرش به قم سخنش را قطع کردند و طوری بهش حمله کردند که گویی یزید زمان را پیدا کرده بودند.
برای شهید لاریجانی تصویری ساختند که گویی نقاب حسن روحانی را بر چهره دارد و گفتند عامل بدبختی ماست. قربه الی الله در حرم قم به سمتش دمپایی پرت کردند.
به شهید شمخانی گفتند: مشکوکی، از کجا نفتکش آورده ای، مگر با اسنپ مسافر کشی می کردی!
برای بعضیها این تخریبها تبدیل به کار و کاسبی شده است؛ اگر متعادل شوند، بسیاری از حمایتها از آنها قطع میشود و تکلیفشان روشن است.
اما سؤال از تو عزیز مخاطب است: تو که این همه تهمت را دیدی و در نهایت فهمیدی بسیاری از آنها تهمت بوده، چرا باز هم به تهمتهای تازه گوش میدهی و دنیا و آخرتت را مفت میفروشی؟!
واقعاً جای سؤال دارد.
مگر میشود جریانی هرکس را تخریب کند و باز هم عاقبتبهخیر شود، اما تو همچنان گوشَت را به همان صدا بسپاری؟!
پس شاید باید کمی به خودمان هم نگاه کنیم.
🇮🇷@AXNEVESHTESIYASI
9.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🖤 یا اباعبدالله پر از دردیم😭.........
#سه_روز_تا_ماه_عزای_سیدالشهداء
#دلتنگ_رهبر_شهید💔
🇮🇷@AXNEVESHTESIYASI
✏️ حضرت آیتالله العظمی شهید امام خامنهایی[رضواناللهعلیه]:
هر روز حتماً قرآن بخوانید حتّی روزی نیم صفحه، روزی یک صفحه بخوانید، امّا ترک نشود. در دنیای اسلام هیچ کس نباید پیدا بشود که یک روز بر او بگذرد و آیاتی از قرآن را تلاوت نکند.
🇮🇷 جهت تعجیل در فرج امام زمان[عج] و سلامتی رهبر عزیزمان، پیروزی جمهوری اسلامی ایران، نابودی اسرائیل و آمریکا قرائت جزء ۲۵
۱) آیات ۴۷ تا ۵۴ سوره فصلت
۲) آیات ۱ تا ۱۴ سوره شوری
۳) آیات ۱۵ تا ۲۸ سوره شوری
۴) آیات ۲۹ تا ۴۲ سوره شوری
۵) آیات ۴۳ تا ۵۳ سوره شوری
۶) آیات ۱ تا ۱۴ سوره زخرف
۷) آیات ۱۵ تا ۲۸ سوره زخرف
۸) آیات ۲۹ تا ۴۲ سوره زخرف
۹) آیات ۴۳ تا ۵۶ سوره زخرف
۱۰) آیات ۵۷ تا ۷۰ سوره زخرف
۱۱) آیات ۷۱ تا ۸۹ سوره زخرف
۱۲) آیات ۱ تا ۱۴ سوره دخان
۱۳) آیات ۱۵ تا ۲۸ سوره دخان
۱۴) آیات ۲۹ تا ۴۲ سوره دخان
۱۵) آیات ۴۳ تا ۵۹ سوره دخان
۱۶) آیات ۱ تا ۱۴ سوره جاثیه
۱۷) آیات ۱۵ تا ۲۸ سوره جاثیه
۱۸) آسان ۲۹ تا ۳۷ سوره جاثیه
💎 در صورت حضور و مشخص شدن آیاتی که باید قرائت نمایید به آیدی زیر مراجعه نمایید
@shahid_ahmadali_nayeri
#اللهم_عجل_لولیک_الفرج
#پیروزی_جبهه_حق
#نابودی_صهیونیست
🇮🇷@AXNEVESHTESIYASI
🇮🇷 عکسنوشتہسیاسی 🇮🇷
ببینید عزیزان، ما به زمان نیاز داریم چه شما بخوایید چه نخوایید !! نظام به این مذاکرات به چشم خری
شنیدین بعد از اتش بس می گفتن در یک قدمی خیمه معادیه بودیم؟
یاد روایت سرلشکرشهید محمد باقری افتادم
ایشون می گفتن در سال ۶۲ وقتی رزمندهها در خط مقدم برای ۲ کیلومتر پیشروی با وجود کمبود تجهیزات میجنگیدند، عدهای در تهران با توهم فتح بغداد، فرماندهان میدان را خائن میخواندند! بچههای جبهه با دیدن فاصله این توهم تا واقعیت ۱۲۰کیلومتر بیابان بغداد، فقط میخندیدند.
حالا هم باید به توهم یک قدمی خیمه معاویه خندید که گویا نه معاویه را می شناسن، نه می دونن خیمه اش کجاست
هدایت شده از KHAMENEI.IR
📢 اطلاعیه شماره ۳ ستاد بزرگداشت عروج خونین امام مجاهد شهید حضرت آیتاللهالعظمی خامنهای قدّساللهنفسهالزکیه
🖼بسم الله الرّحمن الرّحیم
📝 «مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا»
🔹️ در پی عروج خونین مرجع عالیقدر جهان تشیّع، رهبر حکیم انقلاب اسلامی و پرچمدار جبهه حق و مقاومت، امام مجاهد شهید حضرت آیتاللهالعظمی سیّدعلی حسینی خامنهای (قدّساللهنفسهالزکیه)، جهان اسلام در سوگ فقدان بزرگمردی نشسته است که سراسر عمر پربرکت خویش را در راه اعتلای کلمه حق، دفاع از اسلام، خدمت به مردم و هدایت امّت اسلامی سپری نمود. آن قائد شهید، با ایمان راسخ، مجاهدت خالصانه، صبر استوار و بصیرت الهی، همواره پرچم استقلال ایران عزیز و هدایت و عزت امّت اسلامی را برافراشته نگاه داشت؛ نام و یاد آن یگانه دوران در تاریخ ایران عزیز، جهان اسلام و در دل آزادگان عالم ماندگار خواهد بود.
🖼ستاد بزرگداشت عروج خونین امام مجاهد شهید حضرت آیتاللهالعظمی خامنهای (اعلیاللهمقامهالشریف)، ضمن عرض تسلیت به محضر مبارک حضرت ولیعصر (عجلاللهتعالیفرجهالشریف)، رهبر معظم انقلاب حضرت آیتالله سیّدمجتبی حسینی خامنهای (مدظلهالعالی) و همه ملّتهای آزاده و دلبسته به راه حق، مراتب سپاس و قدردانی عمیق خود را از حضور پرشور و وفادارانه مردم مبعوث شده ایران اسلامی و همه دلدادگان اسلام و انقلاب اعلام میدارد.
👈پیرو اطلاعیههای پیشین این ستاد و با عنایت به برنامهریزیهای انجامشده، به اطلاع عموم مردم شریف و عزادار میرساند مراسم وداع، تشییع و تدفین پیکر مطهر آن امام مجاهد شهید و اعضای خانواده ایشان، شهیدان بزرگوار دکتر مصباحالهدی باقریکنی، سیّدهبشری حسینی خامنهای، زهرا حدادعادل و زهرا محمدی گلپایگانی (رضواناللهعلیهم اجمعین) به شرح زیر برگزار خواهد شد:
🗓روزهای شنبه ۱۳ و یکشنبه ۱۴ تیرماه ۱۴۰۵ مصادف با نوزدهم و بیستم ماه محرم: مراسم وداع با پیکر مطهر در مصلای امام خمینی (قدّسسرّه) تهران.
🗓روز دوشنبه ۱۵ تیرماه ۱۴۰۵ مصادف با بیستویکم ماه محرم: مراسم تشییع در تهران.
🗓روز سهشنبه ۱۶ تیرماه ۱۴۰۵ مصادف با بیستودوم ماه محرم: مراسم تشییع در شهر مقدّس قم.
🗓 روز پنجشنبه ۱۸ تیرماه ۱۴۰۵ مصادف با بیستچهارم ماه محرم و شب شهادت امام سجاد علیهالسلام: مراسم تشییع در مشهد مقدس و تدفین در حرم ملکوتی امامرضا (علیهآلافالتحیة و الثناء)
👈 از عموم مردم شریف و عزیز، آزادگان جهان، دلدادگان مکتب اسلام و علاقهمندان به ایران دعوت میشود با حضور در این مراسم باشکوه، آن رهبر شهید را بدرقه کنند.
🔹️در پایان ضمن تشکر از تمهید و برنامهریزیهای گسترده دستگاههای مسئول و گروههای مردمی برای برگزاری این رویداد، تأکید میشود نقش اصلی در برگزاری این مراسم را مردم شریف و همیشهدرصحنه بهعنوان صاحبان اصلی عزا برعهده خواهند داشت و جلوه باشکوه و بینظیری از یک رویداد مردمی رقم خواهد خورد انشاءالله.
جزئیات این مراسم متعاقباً بهاطلاع عموم خواهد رسید.
📝 دفتر حفظ و نشر آثار رهبر شهید انقلاب اسلامی
🗓۲۳ خرداد ۱۴۰۵
farsi.khamenei.ir/news-content?id=63026
MP3 Recorderچند نکته مهم و لازم.mp3
زمان:
حجم:
13M
📛⚠️📛بسیاااااارمهم |چند نکته مهم و لازم درباره توافق موقت احتمالی
🇮🇷 @AXNEVESHTESIYASI
سلام و عرض ادب
در #پاسخبهشبهه مرقوم شده در تصویر فوق ، بسیار عجیب است که چنین انتظاری را نشر میدهند که مردم باید درباره بندهای تفاهم احتمالی و توافق احتمالی ، نظر دهند، بزرگواران مگر نظر دادن در باب جزئیات تفاهم بحث خرید منزل است که چنین نظراتی را مطرح می دهید....
این دست گلایه ها نشان از سهل انگاشتن تخصص محوری در اذهان برخی از کاربران محترم دارد، بسیاری از مطالب را مردم عزیز ما اصولاً اشراف و علم ندارند و این طبیعی است نظر دهی آسیب زا و هزینه ساز خواهد بود
و از سوی دیگر حاصل و نتیجه ی این گونه پیامها ضعیف نمایی ارکان و ساختارهای حاکمیتی و بی اعتمادی به مسئولان متخصص امر است و بدبینی منتج از آن به سادگی برطرف نخواهدشد ،
آنهم اموری که عقلای نظام در شعام ذیل نظر محکم و استوار رهبری معظم حفظه الله ، با احتیاط بسیار ، بررسی و مصوب می کنند
نکته مهمتر بحث ابهام راهبردی است که عزیزان گاهی دست کم می گیرند
در حالی که بسیاری از مواقع در زمان جنگ ، نیاز هست در امور دیپلماسی ، هوشمندی و زیرکی به خرج داد و ترفندهایی که نیاز هست پنهان بماند.
حسن ختام متن از سرور محترم جناب فلاح :
نظام مقتدری که توسط حکیمانی الهی مهندسی شده و در سالها مستحکم شده با انتخاب مسئولینی از طرف رای مستقیم و غیر مستقیم مردم بنا شده،
چرا؟
مگر آحاد مردم در موضوعات مختلف و کلان چقدر میتوانند تخصص داشته باشند؟!
مگر آحاد مردم یک نظر واحد دارند؟!
مگر امکان دارد که آحاد مردم از موضوعات طبقهبندی شده(سری، فوق سری) با خبر شوند؟!
و..
📍🔺️📍🔺️📍🔺️📍🔺️
مگر اینکه در موقعیت کنونی به اسم و نقاب "مردم"، عدهای ذی نفع این ماجرا باشند (چه بچههای بازی_سیاسی و چه دشمن غدّار)
ادامه در پیام بعد 👇👇👇
https://eitaa.com/progress2/34756
🔴🔴ادامه در پیام قبل:
https://eitaa.com/progress2/34756
🔴🔴پیوست های مرتبط:
در خصوص ابهام راهبردی که دکتر عراقچی به صورت هوشمندانه تأکید داشتند
به این دلیل است که برخی از بندها را نیاز است با کیاست و ترفند خاصی جلو ببریم و نباید دشمنان مطلع باشند
مطالب ارجاعی به شبهات ابهام راهبردی:
🔴پیوستهای مهم در باب لزوم نگاهداشت ابهام راهبردی و پرهیز دادن از پرسش های مداوم از مسئولان در باب جزئیات مذاکرات و اسرار جنگ دیپلماسی و نیز پرهیز از بها دادن به جنگ روانی رسانه ای دشمن :
https://eitaa.com/progress2/33849
https://eitaa.com/progress2/33850
#تکمیلی
🔴صحبتهای امیر پوردستان در باب مذاکرات اخیر:
امیر پوردستان، رئیس مرکز مطالعات ارتش: مردم به کسانی که به فضای مذاکره رفتهاند اطمینان داشته باشند
بعنوان یک سرباز از مردم عزیز میخواهم به مسئولین فشار نیاورند تا مجبور شوند به هر یاوه گویی ترامپ پاسخ بدهند و از حالت ابهام راهبردی خارج شویم/مسئولین با درایت امور را انجام میدهند،استدعا میکنم مردم به عزیزانی که در فضای مذاکره هستند اطمینان داشته باشند که حقوق ملت را استیفا میکنند
https://telewebion.ir/episode/0x16bedc0e
https://eitaa.com/progress2/32309
https://eitaa.com/progress2/33065
https://eitaa.com/progress2/32755
https://eitaa.com/progress2/32754
🟧 امام شهیدمان در موقعیتهای مختلف اعتماد به مسئولين نظام اسلامی(با هر گرایش سیاسی) را از ما خواستند و
بی اعتمادی را خواست دشمن دانستند:
📍📍📍📍📍
🟠اعتماد به نفس، اعتماد به مسئولين كشور، اعتماد به دولت، همان چيزى است كه دشمنان مىخواهند نباشد.۱۳۸۶/۰۱/۰۱
🟠امروز هر كس كه مردم را ناامید كند و به خود، به مسئولین و به آینده بیاعتماد كند، به دشمن كمك كرده است.۱۳۸۶/۰۱/۰۱
🟠وظيفهى آحاد مردم در قبال مسئولين، اعتماد كردن و همراه بودن با آنهاست.۱۳۸۸/۱۱/۰۶
🟠از هدفهای دشمن، بیاعتماد كردن مردم به مسئولین كشور است؛۱۳۸۸/۱۱/۰۶
🟠از كارهائی كه دشمن میكند، بیاعتماد كردن مردم نسبت به مسئولین است.۱۳۸۹/۰۵/۲۷
🟠به مسؤولان نظام حُسن ظن داشته باشید.۱۳۸۱/۰۴/۲۶
🟠به تك تك آحاد مردم توصیه میكنم، كه حس اعتمادتان را نسبت به كارگزاران كشور از دست ندهید.۱۳۶۸/۰۷/۲۸
🟠و...