eitaa logo
🇮🇷 عکس‌نوشتہ‌سیاسی 🇮🇷
5.5هزار دنبال‌کننده
46.8هزار عکس
15.6هزار ویدیو
384 فایل
🇮🇷ارتباط با ما @KavoshGar0 انتشار محتوای کانال با هر اسم و رسمی « ان شاء الله » واجب 😎 و مصداق زکاتِ علم و صدقه جاریه می باشد
مشاهده در ایتا
دانلود
10.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✏️ حضرت‌ آیت‌الله العظمی شهید امام خامنه‌ایی[رضوان‌الله‌علیه]: هر روز حتماً قرآن بخوانید حتّی روزی نیم صفحه، روزی یک صفحه بخوانید، امّا ترک نشود. در دنیای اسلام هیچ کس نباید پیدا بشود که یک روز بر او بگذرد و آیاتی از قرآن را تلاوت نکند. 🇮🇷 جهت تعجیل در فرج امام زمان[عج] و سلامتی رهبر عزیزمان، پیروزی جمهوری اسلامی ایران، نابودی اسرائیل و آمریکا قرائت جزء ۲۶ ۱) آیات ۱ تا ۱۴ سوره احقاف ۲) آیات ۱۵ تا ۳۵ سوره احقاف ۳) آیات ۱ تا ۱۴ سوره محمد ۴) آیات ۱۵ تا ۲۸ سوره محمد ۵) آیات ۲۹ تا ۳۸ سوره محمد ۶) آیات ۱ تا ۱۴ سوره فتح ۷) آیات ۱۵ تا ۲۹ سوره فتح ۸) آیات ۱ تا ۱۸ سوره حجرات ۹) آیات ۱ تا ۱۴ سوره ق ۱۰) آیات ۱۵ تا ۲۸ سوره ق ۱۱) آیات ۲۹ تا ۴۵ سوره ق ۱۲) آیات ۱ تا ۱۴ سوره ذاریات ۱۳) آیات ۱۵ تا ۳۰ سوره ذاریات 💎 در صورت حضور و مشخص شدن آیاتی که باید قرائت نمایید به آیدی زیر مراجعه نمایید @shahid_ahmadali_nayeri۸ 🇮🇷@AXNEVESHTESIYASI
🔴🔴🔴سردار جوانی: دیپلماسی و میدان در خدمت تامین حقوق ملت ایران است؛ 🔴🔴🔴سردار جوانی: تنگه هرمز با نظم ایرانی اداره می‌شود معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: میدان نظامی، حضور مردم و دیپلماسی مکمل یکدیگر هستند و هدف مشترک آنها صیانت از منافع و حقوق ملت ایران است. معاون سیاسی سپاه پاسداران: 🔹میدان نظامی، حضور مردم و دیپلماسی مکمل یکدیگر هستند و هدف مشترک آنها صیانت از منافع و حقوق ملت ایران است. 🔹سلاح برتر ملت ایران نه موشک و جنگنده، بلکه شعار «الله اکبر» است و این سلاح، متعلق به ملت موحد و خداپرستی است که پشتوانه خود را قدرت الهی می‌داند. 🔹نیروهای مسلح جمهوری اسلامی با چشمانی باز و دستانی بر ماشه آماده پاسخ به هرگونه شرارت هستند. 🔴🔴مشروح: وی با اشاره به مذاکرات و عرصه دیپلماسی تصریح کرد: در کنار نظامی و حضور مردم، تنها یک هدف را دنبال می‌کند و آن تامین حقوق ملت ایران است و آمریکا نه در جنگ و نه در مذاکره به اهداف خود دست نخواهد یافت. معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: اگر قرار باشد کسی در این رویارویی تسلیم شود، آن آمریکا است، زیرا قاعده جنگ این است که طرف شکست‌خورده تسلیم می‌شود و امروز دنیا فریاد می‌زند که آمریکا در این جنگ شکست خورده است. وی تاکید کرد: این پیروزی باید و پاس داشته شود و اگر ملت ایران همچنان با وحدت، انسجام و از نیروهای مسلح و در صحنه باقی بماند، خداوند را نصیب این ملت خواهد کرد. سردار جوانی یادآور شد: انقلاب اسلامی دارای آرمان‌هایی همچون آزادی قدس، نابودی رژیم صهیونیستی، به زیر کشیدن قدرت‌های شیطانی، ساخت تمدن اسلامی و زمینه‌سازی ظهور است 🔴🔴🔴 دشمن در میدان نبرد با سد محکمی روبه‌رو شد و ناچار شد درخواست توقف جنگ را مطرح کند. 🔴معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: در مرحله بعد، آمریکا با تصور در هم شکستن ساختار نظام و شهادت رهبر انقلاب، به دنبال فروپاشی کشور بود اما تیر دشمن به سنگ خورد و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی با اجرای طرح‌هایی که به تایید رهبر معظم انقلاب رسیده بود، ضربات سنگینی بر دشمن وارد کردند. وی عنوان کرد: کار به جایی رسید که ترامپ که تصور می‌کرد در مدت کوتاهی بر ایران مسلط می‌شود، اعلام کرد ایران شرایط پایان جنگ را تعیین کند و این موضوع دنیا را متحیر کرد. سردار جوانی ادامه داد: حمله به پایگاه‌های آمریکا در منطقه، تسلط هوشمندانه بر تنگه هرمز و مقاومت ملت ایران سبب شد بسیاری از تحلیلگران جهان اذعان کنند جمهوری اسلامی نه تنها تضعیف نشده بلکه از این جنگ قدرتمندتر خارج شده و به عنوان چهارمین قدرت جهان مطرح شده است. https://jahannews.com/vdcaaunou49nay1.k5k4.html
🔴 فارس: با توجه به اینکه فردا تولد ترامپ است مسئولان ایران اجازه نخواهند داد توافق فردا امضا شود 🔹همزمانی یکشنبه با چهاردهم ژوئن، روز تولد ترامپ است. برخی ناظران احتمال می‌دهند او با این اصرار در پی آن است که از این مناسبت بهره‌برداری نمادین کرده و آن را به یک رویداد تبلیغاتی برای خود تبدیل کند. 🔹اما با توجه به مواضع شفاف مقامات ایرانی مبنی بر نهایی نبودن توافق، به نظر می‌رسد مسئولان مذاکره‌کننده کشورمان متوجه این لایه‌های پنهان هستند و اجازه چنین مانور رسانه‌ای و تشریفاتی‌ای را نخواهند داد. 🇮🇷@AXNEVESHTESIYASI
خوب چشماتون رو باز کنید این دستپخت اجنبی هاست... درسته مااهلِ مذاکره نیستیم،اما اهلِ فحش ناموس دادن هم به مسئول نیسیتیم!! حواستون باشه افرادی دارن از قضیه مخالف/موافق بودن بامذاکره سو استفاده میکنن. حواستون باشه که قضیه ۱۸.۱۹ دی برای انقلابی ها رخ نده!! حواستون باشه لیدرتون در شعار دادن کی هست!
از شما بعید بود حاج آقای راجی شمایی که این همه تحقیق می‌کنید کافی بود به اطرافیان بگید بیشتر اطلاعات بدن خدمتتون...🤦‍♂ کافی بود کمی به بیانات رهبری مراجعه کنید تا اینگونه شبهه افکنی نکنید اصلا بعد از قطعنامه خبر ندارید رهبری چه گفتند؟ رهبری شهید صریحا در خطبه های نمازجمعه بعد قطعنامه فرمودند مردم محرم ما هستند، اما گوش های نامحرم دشمن هست که نمی خواهیم برخی موارد را بشنوند. واقعا از شما بعید بود 🇮🇷@AXNEVESHTESIYASI
فرمانده هوافضا: گوش به فرمان ولایت باشید و از هر کلامی که شما را به خطر می‌اندازد دوری نمایید 🔹سردار سید مجید موسوی: ملت بصیر و غیور که در خونخواهی امام شهید مبعوث گشتید و در راه تحقق ارمانهای بلند انقلاب اسلامی و اقتدار و سرافرازی ایران عزیز، با امام حاضر عهدی تازه بستید، هوشیار باشید که از شئون متعهد بودن است. پس نه یک گام و نه یک گام ، بلکه همراه با ولی خویش باشید. 🔹درست در مسیری که امام خمینی کبیر رحمه الله علیه فرمودند: پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما اسیب نرسد. https://eitaa.com/farsna/363686 🔴ویراست قبل سردار موسوی: ✅ توصیه مهم سردار سیدمجید موسوی به مردم در صدمین شب حضور ملت مبعوث در خیابان 🔹 حضور در خیابان تا زمانی که مقام معظم رهبری اراده می‌کنند حفظ کنید و تلاش داشته باشید که ما بتوانیم با پیوند زدن ، و دشمن را از صحنه‌ی تلاش مذبوحانه خود خارج و عزت و اقتدار را برای ایران و ملت‌های آزاده فراهم کنیم. https://eitaa.com/nournews_ir/196600 پیوست: 🔴صحبتهای اخیر سردار جوانی معاونت سیاسی سپاه : https://eitaa.com/progress2/34838 🔴صحبتهای حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه: https://eitaa.com/progress2/34780 🔴بیانیه سپاه و ارتش و مراجع عظام تقلید در حمایت از رزمندگان دیپلماسی: https://eitaa.com/progress2/34806 به استناد تصاویر: https://eitaa.com/progress2/34805
📝 توصیه‌ام به رسانه‌های داخلی کشورمان با همه تفاوتهای فکری، سیاسی و فرهنگی که ممکن است داشته باشند این است که از پرداختن به نقاط ضعف بطور جدی خودداری کنند. ۲۹ اسفند ۱۴۰۴ 🇮🇷@AXNEVESHTESIYASI
📛 شبهه 📛 امام حسین به گریه نیاز نداره‼️ ❌ عده‌ای با ژست روشنفکری دینی می‌گویند: امام حسین(ع) شهید نشد که ما گریه کنیم و توی سر وکله بزنیم باید راه حسین را شناخت حسین به این عزاداریها نیاز نداره‼️ ☑️ این حرف درستی است که امام حسین(ع) به گریه ما نیاز ندارد. خداوند هم به نماز و عبادت ما احتیاجی ندارد پس انجام ندهیم❓ ☑️ اصلا اینجا حرف از نیاز امام حسین(ع) به عزاداری ما نیست. این شبهات با حرفهای قشنگ دینی مخلوط می‌شود. 👈کسانی که ادعای روشنفکری دینی دارند به این سوال جواب دهند: 🔻 چرا امام موسی کاظم(ع) که خودشان امام معصوم هستند برای (ع) عزاداری می‌کردند؟ 🔻 امام رضا(ع): هر گاه ماه فرا می‌رسید، پدرم (موسی بن جعفر علیه السلام) دیگر خندان دیده نمی‌شد و غم و افسردگی بر او غلبه می‌یافت تا آن که ده روز از محرم می‌گذشت، روز دهم محرم که می‌شد، آن روز، روز مصیبت و اندوه و گریه پدرم بود. 📚امالی صدوق، ص 111 🔻یا چرا امام صادق(ع) از قول پدرشان می‌فرمایند: پدرم امام باقر(ع) به من فرمود: ای جعفر ! از مال خودم فلان مقدار وقف نوحه خوانان کن که به مدت ده سال در «منا» در ایام حج، بر من نوحه خوانی و سوگواری کنند. 📚بحار الانوار، ج 46، ص .220 ☑️ گریه بر حسین(ع)، گریه اعتراض به ظلم است. گریه بر محبت حسین(ع) 🔻مگر در زیارت عاشورا نمی‌خوانیم که با محبت حسین(ع) به خدا نزدیک می‌شویم❓ ✅ با حرفهای به ظاهر قشنگ، دنبال تحریف و تخریب روضه امام حسین (ع) هستند و تازه خود را اسلام شناس و امام شناس هم معرفی می‌کنند.    🇮🇷@AXNEVESHTESIYASI
⭕️سرلشکر عبداللهی: فرزندان ملت در نیروهای مسلح «دست به ماشه» آماده شلیک به قلب دشمن هستند/ انتقام خون امام شهید هرگز فراموش نخواهد شد فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء (ص) در پیامی خطاب به ملت قهرمان ایران: 🔺مقاومت و بعثت دوباره شما، فصل نوینی را در تحولات بین‌الملل رقم زد و جمهوری اسلامی ایران را در قامت یک «قدرت جهانی اثرگذار» تثبیت کرد. فرزندان شما در نیروهای مسلح، به‌ویژه فرماندهان شهید که تربیت‌یافتگان اصیل مکتب امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای شهید بودند، از روز اول نهضت، بغض و عدوات با استکبار و صهیونیسم را جزئی جدانشدنی از ماهیت انقلاب اسلامی می‌دانستند و می‌دانند. 🔺اتفاقات یک سال اخیر، از جنگ ۱۲ روزه تا «جنگ رمضان»، علیرغم خسارت‌های سنگین و داغِ جانسوزِ شهادت امام شهید، فرماندهان و مردم بی‌گناه، یک فرصت بزرگ برای «تسویه حساب تاريخی» با جنایتکاران فراهم کرد؛ نیرو‌های مسلح به مردم و با عنایت الهی بر سر آن‌ها آوردند آنچه لایقشان بود. 🔺اینک مقتدرانه اعلام می‌داریم: توان رزمی، دفاعی و قدرت موشکی، دریایی، پهپادی و پدافند هوایی ما پرقدرت‌تر از گذشته و تحت اوامر فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله ‌سید مجتبی حسینی خامنه‌ای مدظله‌العالی، ارتقا یافته و فرزندان ملت در نیروهای مسلح «دست به ماشه»، آماده شلیک به قلب دشمن هستند. 🔺آرمان مقدس فتح قدس و انتقام خون امام شهید هرگز فراموش نخواهد شد؛ ما منتظر کوچک‌ترین لغزشی از سوی دشمن متجاوز هستیم تا درسی فراموش‌نشدنی و پایان‌بخش به آن‌ها بدهیم. 🇮🇷@AXNEVESHTESIYASI
📲الیزر ماروم، فرمانده سابق نیروی دریایی اسرائیل، گفت: «ما دیده‌ایم که حتی رگبارهای موشکی محدود ایران چه کارهایی می‌توانند انجام دهند.» او افزود که خسارات وارده به «اسرائیل» «عظیم، عظیم» است. ماروم گفت که بخش قابل توجهی از این خسارات برای اسرائیلی‌ها قابل مشاهده نیست و افزود که آنها به دلیل سانسور نظامی از آن آگاه نیستند... 🇮🇷@AXNEVESHTESIYASI
2.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پزشکیان : ما از رهبری اطاعت خواهیم کرد. 🇮🇷@AXNEVESHTESIYASI