eitaa logo
🇮🇷 عکس‌نوشتہ‌سیاسی 🇮🇷
5.5هزار دنبال‌کننده
46.8هزار عکس
15.6هزار ویدیو
384 فایل
🇮🇷ارتباط با ما @KavoshGar0 انتشار محتوای کانال با هر اسم و رسمی « ان شاء الله » واجب 😎 و مصداق زکاتِ علم و صدقه جاریه می باشد
مشاهده در ایتا
دانلود
اسـتاد نظافت -24 خرداد 1405.mp3
زمان: حجم: 19M
🎧 دریافت صوت | سخنان مهم استاد نظافت پیرامون شرایط فعلی کشور و پاسخ به شبهات اخیر 🗓 ۲۴ خردادماه ۱۴۰۵ ✂️ رئوس مطالب 🔹 00:00 اظهارنظرهای شتاب‌زده در مسائل سیاسی 🔸 01:18 اخذ به محکمات و پرهیز از ورود به امور شبهه‌ناک 🔹 02:34 اعتماد به سپاه 🔸 03:26 اهمیت تبعیت از رهبری و نقدِ خودرأیی در شرایط جنگ ترکیبی 🔹 05:13 کوتاهی امام علی (ع) از حق خود برای اتحاد جامعه 🔸 06:15 مذاکره از موضع قدرت و با بدبینی است 🔹 07:11 استناد بر سخنان رهبری در مورد برجام 🔸 07:41 مذاکره برای اتمام حجت با بین‌الملل 🔹 08:00 مذاکره برای تثبیت دستاوردها 🔸 08:32 چرا به بیانیه سپاه و سردار موسوی بی‌اعتنا هستیم؟ 🔹 08:47 بی‌اطلاعی از مشکلات کشور و نظر دادن! 🔸 10:13 دشمن بر موج اختلافات سوار است 🔹 10:46 مقایسه وضعیت کنونی با برجام 🔸 11:42 هرج و مرج، بدتر از توافق بد 🔹 12:48 داستان دفاع رهبری از فرماندهان نظامی 🔸 13:27 حالا نوبت تهمت به قالیباف و عراقچی است! 🔹 14:40 اعتماد به ترامپ و بی‌اعتمادی به مسئولین! 🔸 14:56 مسئولین ما را محرم نمی‌دانند! 🔹 15:51 خطر ویروس بدبینی 🔸 17:20 نظر نمایندگان مجلس نسبت به مذاکره 🔹 17:43 دلسردی و کاهش حضور در خیابان خاکریز بصیرت🇮🇷 @AXNEVESHTESIYASI
❗️بیایید به ترامپ اعتماد کنیم !! ❇️«تحلیل مختصر، مفید، معقول توافق » 📣کاخ سفید متن یادداشت تفاهم ایران و آمریکا را منتشر کرد. اینجا ببینید👇 https://eitaa.com/ahmad_saberi110/2414 ⛔️بر اساس نگاه عده قلیلی از آقایان اصولگرا(قاسمیان ، ثابتی، نبویان، غضنفری، رسایی و...) 🔻دولت که فاسد و خائنه و نمیشه به حرفاش اعتماد کرد پس رئیس جمهور و عراقچی وسخنگوی دولت پَر ... 🔻حرفهای آقای قالیباف هم چون بیخیال انتقام خون آقا شده و با شیطان توافق کرده اصلا قابل اعتماد نیست ،پس اونم پَر... 🔻صدا و سیما هم که به خاطر تهدید دولت در پرداخت بودجه حقیقت رو به ما نمیگه پس اونم پَر ... 🔻بیانیه های شعام و اظهار نظرهای اعضای اون هم چون اکثرا دولتی ها هستند قابل اعتماد نیست ،پس اونم پَر ... 🔻تبریک سردار قاآنی و فرمانده سپاه و نماینده ولی فقیه هم چون رفقای قالیباف هستند هیچ ارزشی نداره ،پس اینم پَر ... 🔻تشکر فرماندهان و مسئولان جبهه مقاومت در یمن و عراق و لبنان مانند بیانیه شیخ نعیم قاسم هم چون همه اش تعارفاته قابل اعتنا نیست ، پس اونم پَر... 🔻هزاران فعال انقلابی غیر سیاسی و غیر حزبی هم که دارند دفاع می‌کنند از توافق ، چون ماست مال نظام هستند ، قابل اعتماد نیستند ،پس اونها هم پَر... 📣بیایید همین متنی که کاخ سفید منتشر کرده و رسانه مزور BBC پوشش داده رو متن نهایی بدونیم و با اعتقاد به اینکه آمریکا عهد شکنه ، به هیچ قرار دادی هم وفادار نیست، این متن رو تحلیل کنیم ⁉️شما شکست ایران را برداشت میکنید یا پیروزی ایران را؟! 📎دو کلمه را در این چهارده بند ببینید 👇 🔹«آینده» 🔹«آمریکا متعهد میشود» 📎دو مسأله رو در تحلیل دخالت ندید 👇 🔹توئیتهای ترامپ 🔹اظهار نظر مسئولان سیاسی آمریکا 👌چون متن امضا شده همینه و هر چی غیر این باشه بازی رسانه ای ست و میخواد نظام تحلیل ما رو مختل کنه ◀️به طور کلی: ⏳اکثر آنچه ایران وعده داده نسیه است ♻️اکثر آنچه آمریکا وعده داده نقده ⬅️خلاصه اش اینه👇 ◀️ایران متعهد میشه تنگه رو باز کنه و با مدیریت خودش کشتی‌ها عبور کنند بدون دریافت عوارض 👌پس مدیریت تنگه برای ایران تثبیت شده، بر خلاف قبل از جنگ و بر خلاف خواست آمریکا پس امتیازی داده نشده ◀️ایران متعهد میشه بمب هسته ای نسازه 👌ما اصلا بنا نداشتیم بسازیم چون فتوای رهبری حرمته ،پس امتیازی به آمریکا داده نشده ◀️ایران متعهد میشه که هیچوقت علیه آمریکا جنگ راه نندازه !! 👌ما هرگز علیه هیچ کشوری جنگ نداشتیم ، پس چیزی به آمریکا ندادیم ◀️ایران متعهد میشه که به تمامیت ارضی آمریکا احترام بزاره! و در امور داخلی آمریکا دخالت نکنه 👌ما هرگز متعرض خاک آمریکا نشدیم و برای تجزیه اون اقدامی نکردیم ،پس باز هم چیزی به آمریکا ندادیم اگر چه در این بند ناخودآگاه اعتراف به قدرت ایران شده ... به طور کلی ما هیچ امتیازی به آمریکا ندادیم اما در مقابل👇 🔹آمریکا متعهد میشه بلافاصله بعد از تفاهم، محاصره دریایی رو برداره و تجارت ایران آزاد باشه پس شرایط از قبل از جنگ بهتر میشه (یک امتیاز به نفع ایران) 🔹آمریکا متعهد میشه ۳۰۰میلیارد دلار برای بازسازی ایران غرامت بده با کمک شرکای منطقه 🔻اولا آمریکا شاخش شکسته شد و قبول کرد متجاوزه (یک امتیاز به نفع ایران) 🔻ثانیا کشورهای منطقه فهمیدند کُت تن کیه و قدرت ایران در منطقه نسبت به قبل از جنگ بالا رفت (یک امتیاز به نفع ایران) 🔹آمریکا متعهد میشه همه تحریم‌های علیه ایران چه اولیه و چه ثانویه رو برداره اینجا هم شاخش شکسته شد و ابهتش ریخت و هم در افکار عمومی دنیا مقصر بودن رو پذیرفت (یک امتیاز به نفع ایران) 🔹آمریکا متعهد میشه به فعالیت هسته ای ایران کاری نداشته باشه و هیچ تحریم جدیدی وضع نکنه ( یک امتیاز به نفع ایران) 🔹آمریکا متعهد میشه هرگز جنگی علیه ایران راه نندازه و هرگز دخالت در امور ایران نکنه همیشه سایه تهدید نظامی برای ایران خطرناک بوده با این تعهد شرایط ایران بهتر میشه ولی دست آمریکا بسته خواهد شد (یک امتیاز به نفع ایران) 🔹آمریکا متعهد میشه جنگ رو در تمام ساحات از جمله لبنان متوقف کنه و به تمامیت ارضی لبنان احترام بزاره و حاکمیت لبنان رو تضمین کنه (یک امتیاز به نفع ایران) 🔹آمریکا متعهد میشه بلافاصله مجوزهای صادرات نفت و مشتقات اون رو برای ایران صادر کنه و هیچ محدودیتی اعمال نکنه (یک امتیاز به نفع ایران) 🔹آمریکا متعهد میشه تمام اقدامات لازم برای آزادی مبادلات بانکی و آزادی دارایی های ایران رو انجام بده (یک امتیاز به نفع ایران) 📣با بد بینانه ترین تحلیل ممکن ، ایران ۸ بر ۰ آمریکا رو شکست داده و پیروز میدانه ⚔️ممکنه بگید خب میزنه زیر همه چیز : ✅خب ما هم می‌زنیم زیر همه چیز ، ما که چیزی رو از دست نمیدیم نهایتا چیزی به دست نمیاریم 🇮🇷@AXNEVESHTESIYASI
هدایت شده از فلسطین جنوبی
🔹 پیام معاون اول رئیس‌جمهور به رهبر معظم انقلاب در پی امضای تفاهم‌نامه ایران و آمریکا: این پیروزی مرهون راهبردهای پدر شهیدتان و رهبری شماست محمدرضا عارف، معاون اول رئیس‌جمهور، در پیامی به رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا، ضمن تبریک «پیروزی تاریخی و راهبردی ایران» و تحقق «توافق مقتدرانه»، این دستاورد را حاصل هدایت‌های حکیمانه رهبری، ایستادگی ملت ایران، اقتدار نیروهای مسلح، خون شهیدان و تلاش‌های دولت دانست و تأکید کرد که این موفقیت، آغازی نو برای جهش بزرگ ایران اسلامی و تثبیت جایگاه کشور به‌عنوان یک قدرت بزرگ جهانی است./ جماران 📲 ایتا | بله | روبیکا | سروش @felestin_jonubi
🚨 تا ساعتی دیگر، پیام حضرت آیت‌الله سیدمجتبی خامنه‌ای، رهبر انقلاب اسلامی خطاب به ملت ایران درباره تفاهم‌نامه رؤسای جمهوری ایران و امریکا منتشر خواهد شد. 📲 @rahbar_enghelab_ir
✉️ متن کامل پیام رهبر انقلاب اسلامی خطاب به ملت ایران درباره تفاهم‌نامه رئیس‌جمهوران ایران و امریکا ▪️بسم‌ الله‌ الرّحمن ‌الرّحیم 📄ملّت پرشور و باوفای ایران 💬همانگونه که مطلع شُدید، تفاهم‌نامه‌ای بین رئیس‌جمهوران ایران و امریکا امضا شد. در مسیر رسیدن به این مرحله، مسئولین امر، از سر دلسوزی و با حُسن نظر، تلاش‌های زیادی را به‌عمل آوردند و البته این رئیس‌جمهور آمریکا بود که از روی استیصال، از انواع اهرم‌ها برای این امر استفاده می‌کرد. 💬بنده علی‌الاصول، نظر دیگری داشتم ولی از باب تعهّدی که رئیس‌جمهور محترم به‌عنوان رئیس شورای عالی امنیّت ملّی از طرف خود و سایر اعضا در پاسداشت حقوق ملّت ایران و جبهه مقاومت به بنده دادند و تصریح به قبول مسئولیت آن نمودند، اجازه‌ی آن را صادر نمودم‌. ایشان همچنین تصریح کرده‌اند که اگر طرف آمریکایی بخواهد زیاده‌خواهی کند زیر بار آن نخواهند رفت. از این لحظه، ما یعنی شما ملت سرافراز و این خادم ناچیز، منتظر تحقّق شروط گفته‌شده خواهیم بود. امّا بدیهی است مذاکرات حضوری که در آینده برقرار خواهد شد، به معنی پذیرش نظر دشمن نخواهد بود. امیدواریم که دعای خیر سرورمان عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشّریف انواع نصرت‌ها و فتوحات، برای ملّت باشرف ایران به ارمغان آورد. 🔻والسّلام علیکم و رحمة الله و برکاته ✍🏼سید مجتبی حسینی خامنه‌ای 🗓 ۲۸/خرداد/۱۴۰۵ 📲 @rahbar_enghelab_ir
💬 از این لحظه، ملت سرافراز و این خادم ناچیز، منتظر تحقّق شروط گفته‌شده در تفاهم‌نامه خواهیم بود. رهبر معظم انقلاب ۲۸/خرداد/۱۴۰۵ 🔴 پی نوشت : وظیفه ملت مشخص شد 👆 ملت باید منتظر تحقق شروط تفاهم نامه باشند تمام . قطعا و یقینا عدم اعتماد به مسئولین محترم نظام و رفتارهای مغایر با رفتار و اوامر رهبر معظم انقلاب در جهت خلاف اراده رهبر معظم انقلاب می باشد به مسئولان خوشبین هستیم و به دشمنان بدبین ... سید پرهام آریا
نکاتی که اجمالا به ذهن می رسد این است که پیام مقام معظم رهبری چند هدف داشت: 1⃣ مبارزه با آمریکا تعطیل پذیر نیست و انتقام از خون امام شهید قطعی است 2⃣ مسئولان دارای دلسوزی و حُسن نظر هستند. 3⃣ این رییس جمهور آمریکا بود که از روی استیصال پیگیر توافق بود. 4⃣ اجرای توافقنامه بر گردن رییس جمهور است و اجازه رهبر معظم انقلاب برای این کار احترام به مردم سالاری دینی و خنثی سازی توطئه انگاره سازی هایی مثل : استعفا، بی اختیار بودن رییس جمهور و... بود. 5⃣ قول رییس جمهور برای خروج از توافق در صورت زیاده خواهی 6⃣ وظیفه جامعه نظارت بر تحقق شروط توافقنامه و مطالبه بابت نقض تفاهم‌نامه می باشد. 7⃣ خلاصه اینکه این پیام یعنی ولی فقیه دیکتاتور نیست و همه جوانب را در نظر می گیرند. ✍ سعید میرزایی 🇮🇷@AXNEVESHTESIYASI
💬 مذاکرات حضوری که در آینده برقرار خواهد شد، به معنی پذیرش نظر دشمن نخواهد بود.| ۲۸/خرداد/۱۴۰۵ 📝 متن کامل پیام 📲 @rahbar_enghelab_ir
9.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❌️اولین کسی که گفت: را سیاسی نکنید 🎙رحیم پور ازغدی 🇮🇷@AXNEVESHTESIYASI
🔴 آقا مگه رییس جمهور، رییس مجلس، منتخب مردم نیستند؟! مگه رییس قوه قضائیه و فرماندهان حاضر در شعام منتصب رهبر نیستند ؟! 🔸این چه مغلطه ای هست که یه عده به اسم مردم به مسئولان نظام توهین می کنند ؟! 🔸این چه مغلطه ای هست که مردم رو در مقابل مسئولان نظام نمایش می‌دن؟! 🔸اینکه رهبر معظم انقلاب به نظر منتخبان مردم و منتصبان خودش اهمیت داده اوج مردم سالاری دینی و نظریه متعالی ولایت فقیه در حکومت داری هست و تصمیم گیری نهایی امور هم با ایشان است هر جا مسیر نظام الهی به انحراف کشیده بشه رهبر انقلاب موظف به موضع گیری هست و زیر بیعت هیچ کسی جز مولی و سرورمان امام زمان ارواحنا فداه نیست 🔸اینقدر با تحلیل های کودکانه رهبر رشید و مقتدر را ضعیف نشان ندهید سید پرهام آریا
💢 سرافراز گذاشته: از این لحظه، ملت سرافراز و این خادم ناچیز، منتظر تحقّق شروط گفته‌شده در تفاهم‌نامه خواهیم بود. | ۲۸/خرداد/۱۴۰۵ 📲 @rahbar_enghelab_ir ♦️امام سید مجتبی خامنه ایی، در پیام امشب علاوه بر اینکه‌ در خلوت کردن خیابان ها دستوری ندادند اتفاقاً👇 خواستار تحقق شروط توسط مردم شدند. ، اصلاً جبهه خیابان‌ را ترک نکنیم دلسرد نمودن ملت و خدشه به وحدت و انسجام درست زمانیکه دشمن هم بدنبال همین هدف است ، پس مطالبه ما تحقق شروط است اگر با دیپلماسی شد چه بهتر اگر نه با زبان زور و اهرم‌های قدرتمند که یکی از آن اهرم همین ملت مبعوث شده است بنده هیچ تحلیلی ارائه نمیدهم الا اینکه مجدد این پیام امام سید مجتبی خامنه ای برای همه وخاصه ولایتمداران👇 از این لحظه، ملت سرافراز و این خادم ناچیز، منتظر تحقّق شروط گفته‌شده در تفاهم‌نامه خواهیم بود. | ۲۸/خرداد/۱۴۰۵ 🖌سید اخلاص موسوی 🇮🇷@AXNEVESHTESIYASI
📛دروغهای بزرگ انقلابی‌نمایان، که در پیام ارزشمند رهبر معظم انقلاب، رسوا شد:👇🏻 👌🏻فرمودند «اجازه آن را صادر کردم»، ❌یعنی تحمیلی در کار نبود❌ 👌🏻فرمودند:« [درباره تفاهم‌نامه] نظر دیگری داشتم»، ❌یعنی در مورد اصل انجام مذاکره، مخالفت نداشتند❌ 👌🏻فرمودند: «مسئولین امر، از سر دلسوزی و با حُسن نظر، تلاشهای زیادی را به عمل آوردند» ❌یعنی مسئولین امر خائن و فاسد نیستند❌ 👌🏻فرمودند: «استیصال رییس‌جمهور آمریکا»، ❌یعنی ترامپ، غیرتمند و شجاع و راستگو نیست❌ 👌🏻فرمودند: «مذاکرات آینده به معنی پذیرش نظر دشمن نخواهد بود»، ❌یعنی دشمن بر ما چیره نشده و نخواهد شد ان‌شاءالله❌ 👌🏻فرمودند: «منتظر تحقق شروط گفته‌شده خواهیم بود»، ❌یعنی ما بدبخت نشدیم و به آینده کشورمان امیدواریم❌ "بنده خدا" 🇮🇷@AXNEVESHTESIYASI