eitaa logo
🇮🇷 عکس‌نوشتہ‌سیاسی 🇮🇷
5.9هزار دنبال‌کننده
44.3هزار عکس
13.8هزار ویدیو
362 فایل
🏴 السلام علیک یا أباعبدالله الحسین 🏴 ارتباط با ما @KavoshGar12
مشاهده در ایتا
دانلود
بیانیه کانون انجمن‌های صنفی ناوگان حمل و نقل کشور خطاب به رانندگان: توقف فعالیت ناوگان حمل و نقل به ضرر مردم است. بسیاری از مشکلات حل شده و موارد باقی مانده در شرف برطرف شدن است 🇮🇷 @AXNEVESHTESIYASI
مکرون: سلام حال شما چطوره؟ #روحانی: 😀 مکرون: باید برای دیدن شما به نیویورک می آمدم روحانی: شدیدتر میخندد!! این جملات خنده داشت؟ حتی دوکلمه هم نتونست انگلیسی حرف بزن #جنگ_نمیشود_مذاکره_نمیکنیم #روحانی #سکه #دلار #مکرون #مذاکره #ترامپ #رئیسی 🇮🇷 @AXNEVESHTESIYASI #اختصاصی_عکسنوشته_سیاسی
پیام رهبر معظّم انقلاب اسلامی به مناسبت روز تجلیل از شهیدان و ایثارگران در هفته‌ى دفاع مقدّس 📝حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به مناسبت هفته‌ی دفاع مقدس پیامی صادر کردند. 🔹 متن این پیام که امروز (پنجشنبه) هم‌زمان با مراسم غبارروبی، عطرافشانی و گلباران مزار شهیدان در سراسر کشور از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین شهیدی محلاتی نماینده‌ی ولیّ فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، در گلزار شهدای بهشت زهرای تهران قرائت شد، به این شرح است: بسم‌اللّه‌الرّحمن‌ّالرّحیم 🔹هر روز که بر نظام جمهوری اسلامی ایران میگذرد و افقهای تازه آشکار میگردد و فرازونشیب‌های این راه پُرافتخار نمایان‌تر میشود، ارزش جانبازی شهیدان جلوه‌ی بیشتر می‌یابد. آنان با خون خود بنیان این سازه‌ی عظیم و پُرشکوه را مستحکم کردند و نهال نورسی را به درخت ستبر و ریشه‌داری تبدیل نمودند. میدان مجاهدت در عرصه‌های گوناگون همچنان گشوده است، و قلّه‌ی جهاد، شهادت است؛ فَمِنهُم مَن قَضيّْ نَحبَه وَ مِنهُم مَن يَنتَظِر. تکریم شهیدان ‌و تعظیم در برابر خانواده‌های صبور آنان، واجب بزرگ امروز و همیشه‌ی ما است. والسّلام‌علیکم‌ورحمةاللّه سیّدعلی خامنه‌ای ۵ مهرماه۱۳۹۷ 🇮🇷 @AXNEVESHTESIYASI
ادای احترام #برانکو به #امام_حسین و شهدای #اهواز ❤️ #برانکو_مچکریم❤️🙏 #امنیت_اتفاقی_نیست #سپاه #پرسپولیس #دربی #داربی #رئیسی #ترامپ #دلار #سکه #مکرون #مذاکره #مهناز_افشار #ترانه_علیدوستی #لبیک_یا_خامنه_ای 🇮🇷 @AXNEVESHTESIYASI #اختصاصی_عکسنوشته_سیاسی
هدایت شده از یهتدون
4.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
20:30 : حرف دل مردم رو روی آنتن تلویزیون!! حتما تا آخر ببینید. @yahtadoon
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
استند آپ کمدیِ نتانیابو تو سازمان ملل 🇮🇷 @AXNEVESHTESIYASI
🇮🇷 عکس‌نوشتہ‌سیاسی 🇮🇷
استند آپ کمدیِ نتانیابو تو سازمان ملل #تورقوزآباد 🇮🇷 @AXNEVESHTESIYASI
حالا شما به تورقوزآباد میخندید ولی فردا بی‌بی‌سی تصاویر ماهواره‌ای‌شو پخش میکنه و چند میلیون ایرانی باور میکنن بنظرم بیاید به حال مغزهای کپک‌زده‌ یک عده گریه کنیم... 🇮🇷 @AXNEVESHTESIYASI
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🗓 #تقویم_تاریخ جمعه ۶ مهر ۱۳۹۷ ۱۸ محرم ۱۴۴۰ ۲۸ سپتامبر ۲۰۱۸ 🇮🇷 @AXNEVESHTESIYASI
🍃:🌸 #شهدا... مـــرا #میهمان ِ سفـره ی مهربانی ِخود کنید! دلـم گرفته از آشــــوب ِ #شهر ... اینجا #آدمها غریبه اند #اخلاص و #صفا و #گذشت... دلم یک جـُــرعه #سادگی میخواهد ... سلام ،صبحتون شهدایی 🍃:🌸 🇮🇷 @AXNEVESHTESIYASI
🔰واقعیت ایران امروز 🍃 احیای صنعت 4500 ساله پیل ابریشم🐛🍃 🔸استان گیلان با تولید 60 درصد از پیل ابریشم کشور، قطب صنعت نوغانداری است. 🔸 هم اکنون 18 هزار خانوار از این صنعت درآمد کسب می کنند. 🔸خشک کردن و پخت پیله، نخ کشی و نخ تابی، سفید زدایی و رنگ رزی، قالی بافی و جاجیم بافی و بافت منسوجات صنایع دستی، زنجیره تشکیل پیله تا محصولات نهایی را تشکیل می دهد. 🇮🇷 @AXNVESHTESIYASI
🔴 افسانه‌ها و واقعیت‌های جهانی‌سازی... روزی روزگاری در کشوری درحال توسعه، یک تولید کننده اصلیِ خودرو نخستین خودرو خود را به ایالات متحده صادر کرد؛ خودرو تولیدیِ این کشور چیز چندان پیچیده‌ای نبود، صرفاً اتومبیلی کوچک و ارزان که میشد آن را "چهار چرخه ای با یک زیرسیگاری" نامید... متأسفانه این محصول با شکست روبرو شد؛ بنظرِ اکثر مردمِ کشورِ وارد کننده، این خودرو زشت بود و به این ترتیب صادر کنندگان چاره ای جز این نداشتند که این خودرو را از بازار ایالات متحده خارج کنند... در کشورِ تولید کننده، بسیاری استدلال میکردند که اگر کشور بعد از ۲۵ سال تلاش هنوز نمیتواند خودرو خوبی بسازد، پس آینده‌ای برای این کار وجود ندارد؛ دولت برای موفقیت، هر فرصتی را در اختیار این تولید کننده خودرو گذاشته بود و از طریق دیوار بلند و کنترل‌های سختگیرانه، این اطمینان را فراهم آورده بود که در داخل کشور سود فراوانی ببرد... کمتر از ده سال پیش از آن، دولت حتی با هزینه کردن از محل بودجه عمومی، شرکت را از قریب الوقوع نجات داده بود؛ بنابراین منتقدین استدلال میکردند که باید واردات خودروهای خارجی آزاد و از معاف شود و به خودرو سازانِ خارجی هم اجازه دهند که کارخانه‌هایشان را راه اندازی کنند... دیگران نظر مخالف داشتند و استدلال میکردند که هیچ کشوری بدون ایجاد صنایع "مهم" از قبیل تولیدِ به هیچ جایی نرسیده است؛ اینان میگفتند صرفاً به زمان بیشتر و مدیریت قوی تری نیاز است تا خودروهایی تولید شود که مورد پسند همه قرار گیرد... زمان این اتفاقات سال ۱۹۵۸ و کشور پیشگفته نیز در واقع، بود و شرکت خودروسازی مزبور نیز تویوتا بود و خودرو صادراتی نیز "تویوپت" نام داشت؛ امروز خودروهای ژاپنی همان قدر "طبیعی" تلقی می‌شوند که ماهی سَمونِ اسکاتلندی یا شراب فرانسوی، اما کمتر از ۵۰ سال پیش اکثر مردم، از جمله بسیاری از ژاپنی ها بر این باور بودند که صنعت خودروسازی ژاپن اصلا نباید وجود داشته باشد... 📚 نیکوکاران نابکار ✍ پروفسور هاجون چنگ 🇮🇷 @AXNEVESHTESIYASI