eitaa logo
🇮🇷 عکس‌نوشتہ‌سیاسی 🇮🇷
6.3هزار دنبال‌کننده
41.9هزار عکس
11.9هزار ویدیو
344 فایل
🆔گروهِ ما « تلخند » https://eitaa.com/joinchat/2981756958Cd8dc470671 عکسنوشته‌شهدا @AXNEVESHTESHOHADA عکسنوشته‌‌ فرهنگ و حجاب @AXNEVESHTEHEJAB 💡پاسخگویی به شبهات @n_bande @hg1413 @sjd_k1401 📨 ارتباط با ما @KavoshGar12
مشاهده در ایتا
دانلود
نقش قالیباف در -AudioConverter.mp3
5.28M
نقش قالیباف در انتخاب کابینه پزشکیان و اتفاقات اخیر ‌‎‌
نقش رهبری در ان-AudioConverter.mp3
6.43M
نقش رهبر معظم انقلاب در انتخاب کابینه پزشکیان ‌‎‌
معاندین در مقاب-AudioConverter.mp3
6.44M
نقشه معاندین و اصلاح طلبان افراطی برای انقلابیون صریح ‌‎‌
حاج آقا پناهیان میشه یه داد بزنید: "آآآی شورای اسلامی، آدم باش"؟ آخه حس می‌کنم حرف ولی توی هیاهوهای سیاسی گم شده...
‏رفاعه ابن شداد با شمر مرزبندی مشخصی داشت؛ می‌دونست شمر کیه و چیکار کرده؛ اصولاً با شمر دشمن خونی بود و آرزوش به درک واصل کردن شمر بود؛ اما از سر کینه‌ای که از مختار داشت، دست بیعت با شمر داد و در کنار شمر ایستاد تا به اهداف مشترک باهاش برسه. نکته جالب هم این بود که رفاعه می‌دونست که این کارش گناهه، اما دلیل این گناه رو مختار می‌دونست نه خودش! البته که قطعاً اینجا کسی شمر و رفاعه نیست؛ صرفا یادآوری تاریخه.
هدایت شده از حمید رسایی ✔️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ♻️ شهید لاجوردی در نماز جمعه از ضرابتی که طی دو سال و نیم، لیبرالیزم فوکل کرواتی به انقلاب زده بود هشدار داد و از خطرات روی کار آمدن لیبرالیزم مذهبی گفت، اما تندرو خطابش کردند، از چرخه مدیریت کشور حذفش کردند، برای بسیاری از همین آدم‌های ریشوی لیبرال محافظ گذاشتند و کسی که منافقین قدیمی و جدید تشنه خونش بودند، بدون محافظ در بازار تهران مشغول به خیاطی شد و همانجا ترور شد و به شهادت رسید. 👈 کانال حمید رسایی: @rasaee
♦️امیرالمومنین امام علی علیه‌السلام: ای مردم در راه راست، از کمی روندگان نهراسید، زیرا اکثریّت مردم بر گرد سفره‌ای جمع شدند که سیری آن کوتاه، و گرسنگی آن طولانی است. ای مردم، همه افراد جامعه در خشنودی و خشم شریک می باشند، چنانکه شتر ماده ثمود را یک نفر دست و پا برید، امّا عذاب آن تمام قوم ثمود را گرفت، زیرا همگی آن را پسندیدند. خداوند سبحان می فرماید: «ماده شتر را پی کردند و سرانجام پشیمان شدند» سرزمین آنان چونان آهن گداخته ای که در زمین نرم فرو رود، فریادی زد و فرو ریخت. ای مردم آن کس که از راه آشکار برود به آب می رسد، و هر کس از راه راست منحرف شود سرگردان می ماند. متن حدیث: و من کلام له (علیه السلام) یعظ بسلوک الطریق الواضح: أَیُّهَا النَّاسُ لَا تَسْتَوْحِشُوا فِی طَرِیقِ الْهُدَی لِقِلَّةِ أَهْلِهِ فَإِنَّ النَّاسَ قَدِ اجْتَمَعُوا عَلَی مَائِدَةٍ شِبَعُهَا قَصِیرٌ وَ جُوعُهَا طَوِیلٌ أَیُّهَا النَّاسُ إِنَّمَا یَجْمَعُ النَّاسَ الرِّضَا وَ السُّخْطُ وَ إِنَّمَا عَقَرَ نَاقَةَ ثَمُودَ رَجُلٌ وَاحِدٌ فَعَمَّهُمُ اللَّهُ بِالْعَذَابِ لَمَّا عَمُّوهُ بِالرِّضَا فَقَالَ سُبْحَانَهُ فَعَقَرُوها فَأَصْبَحُوا نادِمِینَ فَمَا کَانَ إِلَّا أَنْ خَارَتْ أَرْضُهُمْ بِالْخَسْفَةِ خُوَارَ السِّکَّةِ الْمُحْمَاةِ فِی الْأَرْضِ الْخَوَّارَةِ أَیُّهَا النَّاسُ مَنْ سَلَکَ الطَّرِیقَ الْوَاضِحَ وَرَدَ الْمَاءَ وَ مَنْ خَالَفَ وَقَعَ فِی التِّیهِ . «نهج البلاغه، خطبه 201»
بلندگوهای پدرخوانده های شوم، برای تسخیر صداوسیما به صدا درآمدند!
بعضیا یادشون نیست وقتی آتش گرفت جنازه‌ها زیر آوار بودن همین اصلاحطلبا که امروز براش کف و سوت میزنن اونروز میگفتن باید استعفا بده تعجب میکنم بعضیاتون هنوز این جماعت روباه صفت رو نشناختین .
‌ درسته که فضای مجازی ما رهاست و بهشت همین سودجویان و بلاگرهای مذهبی و حجاب‌استایل شده و با موج‌سواری رو اعتقادات مردم، درآمد نجومی دارن فضای مجازی که چند سال بعضی از همین آقایون کاندید ریاست جمهوری، رئیس مجلس و نماینده بودن و هیچ کاری براش نکردن اما خودمون تو این منجلاب باید حواسمون جمع باشه و دنبال هر آدم فیک و مصنوعی راه نیفتیم 🙂 دین اصیل رو از سرچشمه بگیرید
عزیزان فکر می کنند باید از اتفاقات روز رأی گیری برای کابینه پیشنهادی عبور کنیم! به نظرم نباید براحتی عبور کرد. این فاجعه زشت و دروغ بستن به رهبری و فریب نمایندگان را نباید به راحتی فراموش کرد. واقعاً چرا باید سطح تحلیل نمایندگان مجلس اینقدر ضعیف و پائین باشد که براحتی فریب بخورن؟ مردم عادی و توده ها در خیلی اوقات جلوتر از بزرگان و مسئولین هستند و مسائل را بهتر تحلیل می کنند. گاهی اوقات طرف مسئول است؛ نماینده است؛ استاد دانشگاه یا حوزه است؛ عالم یا آیت الله یا پروفسور است اما تحلیل ندارد و پیرو دیگران است. صاحب نظر و صاحب تحلیل نیست بیشتر مقلد و پیرو است. این را ما بهش میگیم عوامی! عوام. اما گاهی فرد یک کارگر ساده است؛ یک بازاری است؛ یک آدم عادی است و هیچ مسئولیتی هم ندارد اما صاحب تحلیل است و مسائل را خودش تحلیل می کند این جزو خواص است. حالا تحلیل غلط یا درست مسئله نیست؛ اینکه شخص تحلیل داشته باشد فکر کند و پیرو و مقلد نباشد. ما باید کاری کنیم که آحاد جامعه اهل تحلیل باشند. خودشون مسائل را تحلیل و نتیجه گیری کنند. ✅ : http://eitaa.com/joinchat/3604742157Cf3fa1341d3