eitaa logo
آتش به اختیار
1.5هزار دنبال‌کننده
16.4هزار عکس
13.3هزار ویدیو
116 فایل
# اقدام رسانه ای فرهنگی علیه غرب گرایی 🗣 # حراست از آرمان های انقلاب اسلامی👥 # تامین منابع بصیرت افزایی نیروهای انقلابی🖎 ارتباط با مدیر: @m_jahan ##توجه: مطلقا تبادل و تبلیغ نداریم لطفاً تقاضا نفرمایید
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 ظریف در قم و دو برخورد 🔹 در حالی که دولت حسن روحانی، پس از مشکلات پیش آمده در برجام، خصوصاً خروج آمریکا از برجام و تعلل اروپایی‌ها در انجام وظایف خود در داخل کشور دچار چالش کارآمدی شده است، اظهارات برخی از مراجع تقلید در دیدار با محمد جواد ظریف میتوانست تلویحاً تأیید منطق سیاست خارجی دولت روحانی تلقی شود چنانچه به تیتر رسانه‌های حامی دولت نیز تبدیل شد. 🔹در این دیدار ها آیت الله وحید خراسانی در سخنان خود دولت را به نرم سخن گفتن توصیه کردند و فرمودند: باید با دنیا به زبان ملایم صحبت کرد. آیت الله صافی گلپایگانی نیز با تمجید از وزیر امور خارجه و اعلام رضایت از اقدامات وی، فرمودند: بحمدالله تعالی درایت و سیاست و فعالیت‌های شما در وزارت خارجه، همواره مورد تأیید مردم شریف بوده است و مردم ما به شما حُسن‌ظن و اعتماد دارند. زحماتی که شما و همکارانتان در این مدّت تحمّل کرده‌اید و ان‌شاءالله در آینده اهتمام بیشتری خواهید داشت، مورد رضایت ملّت ایران است. این درحالیست که آیت الله نوری همدانی رفتاری متفاوت در این دیدار داشتند و ضمن حمایت از وزیر امور خارجه، نسبت به عواقب اعتماد به دشمن هشدار دادند: سیاست ما بر اساس فرهنگ قرآنی و اسلامی است و بر این اساس با دنیا به غیر آمریکا و اسرائیل ارتباط داریم اما اعتماد با ارتباط فرق دارد و هیچگاه نباید اعتماد کرد چون طبق آیات قرآن هیچگاه کفار با ما کنار نخواهند آمد چون خوی سلطه گری و استعمار در وجود آنها می باشد. در موضوع برجام دیدیم آمریکا به هیچ وجه قابل اعتماد نیست و اروپا هم مثل آمریکا چون جرات مخالفت ندارد لذا باید محکم باشیم و مقابله کنیم چون اندکی نرمش موجب باج خواهی و زیاده طلبی خواهد شد. 🔹 اگرچه نگارنده کوچکتر از آن است که درباره اظهارات زعمای مکتب تشیع زبان به سخن براند اما با توجه به نتایج تأثیرگذاری که میتواند بر این قبیل دیدارها مترتب شود، مطالبی را تقدیم کرده و پیشاپیش از ساحت آن بزرگواران عذرخواهی میکنم: 🔹 آنچه در اظهارات آیت الله وحید خراسانی محل تأمل است توصیه ضمنی ایشان به نرم‌خویی و رفتار ملایم با دولتی است که در سستی و وادادگی و تسامح با دشمنان شمشیر از نیام کشیده ملت، زبانزد همگان است. ضمن آن‌که چنین گزاره مطلقی می‌تواند، مفاهیم نادرستی را به مخاطب القا کند که شاید اساساً مقصود ایشان نبوده است. بدون شک، اگرچه خداوند در مواردی (همانند آیه کریمه فقولا له قولا لينا که مورد استناد ایشان است) فرستادگان خود را به نرمی با دشمنان دعوت کرده است اما حقیقت آن است که در موارد بسیاری نیز مؤمنان را به سختی و عدم انعطاف در برابر آنان فراخوانده (و اغلظ علیهم) و آنها را به جنگ با کفار پیمان شکن دعوت می‌نماید (وإن نَکَثُوا أَیمانَهُم مِن بعد عَهدِهِم ...فقاتِلوُا أَئِمة الکُفر) و از وهن و سستی در قتال با کفار باز می‌دارد (ولا تهنو وتدعو إلی السلم وأنتم الأعلون)، یا از آنان می‌خواهد که شدت و غلظت خود را در تعامل با کفاری که با مؤمنان دشمنی می‌کنند نمایان سازند (وليَجِدوا فيکُم غلظة) و البته با برخی از کفار که با مؤمنان رابطه‌ای مسالمت‌آمیز دارند، دعوت به نیکی و عدل می‌کند (لاينهاکم الله عن الذین لم یقاتلوکم ولم یخرجوکم من دیارکم أن تبروهم و تقسطوا الیهم). بنابراین آنگونه که شاید توسط رسانه‌های غربگرا نمایان می‌شود، مقصود آیت الله توصیه مطلق به نرم‌خویی با دشمنان قسم‌خورده ملت ایران است؟! پس با دیگر آیات کریمه قرآن کریم چه میتوان کرد؟ 🔹فرمایشات آیت‌الله صافی گلپایگانی نیز، نوعی تأیید ضمنی و یا دفاع از سیاست خارجی دولت تدبیر و امید را به مخاطب القا میکند، چنانچه ایشان در این دیدار فعالیت‌های دکتر ظریف را مورد تأیید و رضایت ملت دانستند و هیچ هشدار و انتقادی را نیز متوجه آن نکردند. اگر این سخنان را تعارف ندانیم، تطبیق آن بر شرایط کنونی به غایت سخت خواهد بود، چرا که در شرایطی که دولت نیز چندان به دستاوردتراشی از الگوی سیاست خارجی خود امید ندارد، و هر از چندی با یک تحقیر جدید از غرب مواجه میشود (نظیر طرحی مشابه نفت در برابر غذا که اخیرا اروپا ارائه داده است)، دفاع از این سیاست توجیه روشنی نمی تواند داشته باشد. بنابراین وقتی که نه تحریمهایی که قرار بود بالمرة لغو شود، لغو شده است و نه چرخ زندگی مردم در حال چرخیدن استت و نه دشمنان ملت به وعده‌های خود عمل کرده‌اند، کدام سیاست و درایت دولت حاضر، مد نظر حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی است؟ 🔹 اما اظهارات آیت الله نوری همدانی را میتوان منطبق‌ترین واکنش‌ها با اوضاع کنونی سیاست خارجی کشور دانست که ضمن حفظ احترام و عزت دستگاه دیپلماسی و حمایت از آنان، با گوشزد کردن نقض عهد کشورهای غربی در برجام به عنوان یک عبرت بر ایستادگی و باج ندادن به آنان تأکید کردند. @Atash_be_ekhtiar14 با ما همراه شوید👇 http://eitaa.com/joinchat/2299330560C727b8a7440
🔴 مرجع دولتی!! ⏪ آنچه تا کنون در حوزه‌های علمیه رائج بوده است اقبال اساتید و طلاب به عالمی زمینه های مرجعیت آن عالم را ایجاد می‌نمود و کتب علمی عدیده و شاگردان و درس پر رونق حاکی از وجود شرایط مرجعیت می باشد. 🔴 تقریبا تمام آیتم ها و شرائط برای جناب آقای بروجردی منتفی است و ایشان تنها توانسته از سایر گزینه ها همچون نسبت فامیلی با آیت الله العظمی بروجردی و دفتر آماده ایشان و وجوه بسیاری از اموال تحت اداره آن مرجع عظیم الشان و همچنین تولیت مسجد اعظم در جهت معرفی نمودن خود به عنوان مرجع تقلید بهره‌مند گردد. از دو نکته نباید غافل شد!! ♦️ نکته اول : روسای محترم نشست دوره‌ای هوشیار باشند که بازی نخورند یا همه باهم مرجع بشوند و یا گول نخورند چرا که حضرات فاضل لنکرانی ، یثربی، هادوی، و علوی همه خیز جدی برای مرجعیت برداشته‌اند ولی دولت روحانی فقط علوی را برگزیده است. و این جای بسی تامل دارد. ♦️ نکته دوم هشدار به علمای انقلابیست نکند خدای ناکرده اقدام ناشایست برخی در مرجع سازی آنها را نیز تحریک کند و به اعمال مشابه دست بزنند. ✅ در پایان یادمان باشد چهره برخی مقامات دولتی انقدر مشوّه است که دیدار با آنها دشمن‌تراش است تا ..... eitaa.com/sharehnews @Atash_be_ekhtiar14 با ما همراه شوید👇 http://eitaa.com/joinchat/2299330560C727b8a7440
گفتم خواهرم حجابت؟ گفت:دلم پاک است. با خود گفتم: مگر می شود پاکی هزاران نگاه و دل را بدزدی و هزاران خانه و خانواده را ویران کنی و دلت پاک باشد؟!!😔😏 @Atash_be_ekhtiar14 با ما همراه شوید👇 http://eitaa.com/joinchat/2299330560C727b8a7440
🚘 قیمت تمام شده ۲ محصول پرفروش سایپا مشخص شد/ براساس گزارش صورت مالی سایپا در ۶ ماهه اول امسال مجموعا ۸۳ هزار و ۳۸ دستگاه خودرو پراید توسط سایپا تولید شده که قیمت تمام شده آن، نزدیک به ۱۶ هزار میلیارد ریال است. با تقسیم مبلغ مذکور بر خودروهای تولید شده، عدد ۱۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به دست می آید./ خودروی تیبا دیگر محصول پرتیراژ و پرفروش سایپا است که تعداد تولید شده در ۶ ماهه اول سال جاری، ۶۶ هزار و ۴۳۵ دستگاه بوده و قیمت تمام شده آن برای مجموعه مذکور، حدود ۱۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان می باشد. با تقسیم قیمت تمام شده به تعداد خودروی تولیدی، مشخص می شود هر تیبا، برای سایپا ۲۱ میلیون و ۹۵۵ هزار تومان تمام می شده است. @Atash_be_ekhtiar14 با ما همراه شوید👇 http://eitaa.com/joinchat/2299330560C727b8a7440
هدایت شده از افتخارات جمهوری اسلامی
👆نظرات شما درباره برچسب های (✨خودرو های آسمانی☄) برای درخواست برچسب‌های پویش به آی دی زیر اعلام کنید: @hemayat_puyesh
. اولین بار در مجلس سالانه ی شهادت حضرت جواد سلام الله علیه در منزلشان سخنرانی کردم، سال بعد نیز تکرار شد، چیزی نگذشت که ایشان به تولیت آستان ملک پاسبان رضوی سلام الله علیه منصوب گشت. این ارتباط محدود زمینه ای فراهم ساخت تا بصورت مکرر و پیوسته انتقاداتی که در حوزه های مورد علاقه ام مانند نسخ خطی و... و به صورت کلی سازمان کتابخانه ها و بنیاد پژوهشها و امور اجرایی حرم مطهر می دیدم، با صراحت و بی رودر بایستی مطرح کنم، که معمولا با گشاده رویی پاسخ داده میشد و به آن توجه می گردید. (داخل قلاب بگویم که از همان اولین روز معمم شدن با خود عهد کردم که در مقابل مسئولان بدون مماشات و با صراحت امر به معروف و نهی از منکر کنم و هرگز مجیز مسئولی نگویم.) این نقدها و پیشنهادها و از سوی دیگر استقبال و روی باز ایشان، باعث شد که در این زمینه رفت و آمد بیشتر شود. تا این که بعضا در دوره حضور ایشان در انتخابات ریاست جمهوری، نیز بارها در حضور یا با پیغام مواردی را صریح و شفاف مطرح نمودم و معمولا بدون تلخی، استماع و بعضا منجر به تغییر می گشت. رسید به این اواخر که ایشان ریاست دستگاه قضا را عهده دار شد. روز پیش از معارفه در شام شهادت امام هادی علیه السلام، در دفتر تهران آستان قدس، مجلس عزاداری برپا گشت و بنده نیز سخنران آن مراسم بودم. سی دقیقه ای در فصائل،عظمت و خدمات امام دهم گفتم و پیش از توسل و روضه، در خطاب به رئیس جدید ق ق گفتم: نکاتی هست که چون عهد شرعی دارم به صراحت می گویم. مواردی از حکومت امیر المومنین علیه السلام برشمردم، از جمله این که الله الله از دور و بری ها و نزدیکان. آنها باید از دلسوزان و منتقدان انتخاب شوند نه متملقان و مگسان گرد شیرینی. این که مستضعف مظلوم باید نزد شما قوی و عزیز باشد و سرمایه داران مفسد و نزدیکان مراکز قدرت که اهل صلاح نیستند، باید برای شما خُرد و بی مقدار و ضعیف باشند تا حق را از حلقومشان بیرون بکشید. عرض کردم امیر سلام الله علیه در آغاز حکومت به مردم فرمودند: "اگر مال حرام را کابین زبانتان کرده باشید، آن را پس میگیرم." اما بنده هر چه گشتم موردی در تاریخ برای این بازپس گیری نیافتم، اما می بینیم آن امام بی نظیر بلافاصله پس از تصدی حکومت، عبید الله پسر خلیفه دوم را که به بهانه قتل پدر چندین ایرانی مسلمان را کشته بود و خلیفه سوم با دخالت، او را از قصاص رهانده و به پرداخت دیه آن هم از بیت المال اکتفا کرده بود، برای قصاص فراخواند و در عمل امام، عدالت خواهی را ابتدا از آقازاده ها و سران و سردمداران و دانه درشت ها آغاز نمود. باز گفتم به جای فرهنگ "به تو چه" که امروز هم بعضا در ق ق و این گوشه و آن گوشه به آمران به معروف و ناهیان از منکر میگویند، وقتی امیر علیه السلام دیدند پیرزنی از حاکمی شکایت کرده و حق نیز با اوست، به جای ابلاغ حکم عزل از طرق حکومتی و بعضا سریع تر (ارسال با چاپار)، حکم عزل را به دست همان پیرزن داد که به دیگران بفهماند، حکومت و دادگاه او "مردمی" است و اگر مردم به کمک حاکمیت در پاکسازی از مفسدان بیایند، از آنها استقبال می شود و تشویق می گردند و دستگاه ایشان گوش شنوایی برای گله های مردم است و هرگز به ایشان نمی گویند: تو چه کاره ای؟ به ایشان عرض کردم امروز دیده می شود، این تغییر شما برخی را خوشحال و امیدوار کرده و دعا میکنم که حدود ۷، ۸یا ۱۰ سال دیگر که این منصب را واگذار می نمایید به جای شادی و خوشحالی، آن روز ناراحت ومغموم باشیم. به آقای رئیسی عرض کردم امروز تصدی این مقام تبریک ندارد. تبریک برای زمانی است که شما حقی احقاق کنید و از باطلی جلوگیری نمائید. آن موقع است که ما همگی در خدمت و فدایی شما خواهیم بود، چنان که از امیر سلام الله علیه نقل شده که فرمود: "حکومت برای من از این لنگه کفش کهنه و مندرس بی ارزش تر است مگر آن که حقی احقاق کنم یا باطلی را دفع نمایم." از این سخنان موارد دیگری نیز گفتم و روضه خواندم و ... پس از جلسه حضار و هم شخص آقای رئیسی تشکر نمود و رسما از حقیر و امثال من خواست تا انتقاد دلسوزانه و انتقال مطالب خیرخواهانه را ادامه دهیم. غرض از ذکر این کلمات، این بود که به فضل الهی شخصی مسئولیت دستگاه قضا را بر عهده گرفته که ظاهرا بنا دارد با بها دادن به انتقادات، گوش شنوا و قصد تحول داشته باشد. امیدوارم در واقع هم چنین شود و ادامه یابد. از این رو نسیم پر طراوت امیدی در جامعه وزیدن گرفته و مردم را چشم به راه و منتظر تغییرات و تحولات مثبت ساخته است. اما در پایان بیان این نکته ضروری است که نباید یک فرد را جایگزین تمام ساختارها و نهادها دانست و توقع معجزه داشت. یک نفر نمی تواند تمام مشکلات را حل کند. اگر توقع از ایشان غیر واقعی و فضائی باشد،هر چه اتفاق خوب بیفتد باز موج نا امیدی و شکست ما را در هم می شکند. ✍ حامد کاشانی @Atash_be_ekhtiar14
عادی سازی به سبک و نشریه عصر اندیشه در شماره نوروزی اش سراغ یکی از موضوعات پربحث سال ۹۷ رفته و در انتخاب افراد نیز جانب عدالت را مراعات نکرده است. حامی مالی این نشریه که توسط یکی از نهادهای انقلابی تامین مالی می شود٬ در دور پیش به دلیل نشر برخی مطالب خلاف٬ مجبور شد را کنار بگذارد و تیم جدید نیز به دلیل حضور برخی عزیزان دلداده به جریان اعتدالی قم٬ بسیار پراشتباه کار را آغاز کرده است. مطالعه مصاحبه این نشریه با جناب آقای هادوی تهرانی٬ حقائق زیادی از خط و مشی نشریه را نشان خواهد داد. البته تحلیل عصر اندیشه نیازمند بررسی مستقل است که در آتیه بدان خواهیم پرداخت اما نکته قابل توجه در مصاحبه مورد بحث٬ پروژه است که مدتی است توسط جریان اعتدال گرای قم دنبال می شود. در این پروژه رسانه ای تلاش برآن است که حساسیت اذهان نسبت به هشدار تاریخی امام و رهبری نسبت به وجود به کلی از بین برود. و خصوصا برخی سران ٬ در پی آنند که با نفی در حوزه٬ زمینه مقابله با این خطر عمیق را از بین ببرند. پیشتر آقای نیز چنین ادبیاتی را پیرامون مسئله سکولاریسم حوزوی بکار برده بود. منبع: روزنه ای به فردا @Atash_be_ekhtiar14 با ما همراه شوید👇 http://eitaa.com/joinchat/2299330560C727b8a7440
_ تعریض جناب سروش محلاتی به اینکه آیت الله مؤمن "از این موقعیت چیزی دست و پا نکرد تا در ..." به کیست و به چیست، لابدّ مثل ایشان که در مقام ادّعای علم و ایمان قرار دارد، حجّتی برای پاسخگویی قیامتش فراهم نموده باشد، و الله عالم! 🔹 و امّا اینکه آن فقید را تهی از روشن بینی توصیف نموده است، تا ببینیم روشن بینی از نگاه جناب سروش محلاتی چه باشد! یقیناً معیارهای روشن بینی از نگاه وی هرگز با معیارهای بصیرت مرحوم آیت الله مؤمن قابل جمع نیست!! از کسی که بصراحت از فتنه ضدّ نظام ۸۸ حمایت کرده و میکند، چه باک که امثال آیت الله مؤمن را متّهم به نداشتن روشن بینی کند؟!! متأسّفيم که بگوییم سروش محلّاتی# با اظهارات بظاهر علمی سعی نموده اتّهام ناروای برنتافتن رأى مردم را در جهت استحکام قدرت مطلقه به آن فقید بچسباند، امّا چنان باطن کلماتش گویای بغض و نفرت از فقهای ملّائی چون آیت الله مؤمن هست که جای هیچگونه نقد علمی ندارد! جرم ملّاهایی امثال مرحوم آیت الله مؤمن و آیت الله شاهرودی از نگاه سروش محلاتیها کم جرمی نیست که تا آخرین لحظات عمر شریفشان صبورانه همه گونه ناجوانمردیها را تحمّل نمودند و با بصیرت به پای نظام مظلوم جمهوری اسلامی وفادارانه ماندند، و نگذاشتند امیال ناصواب امثال سروش محلاتیها بر مدیریت نظام حاکم شود. جناب سروش که رندانه و ریاکارانه سنگ حمایت از امام راحل به سینه میزند، به نیکی میداند "جواز جهاد ابتدایی در عصر غیبت و قتل مفسد فی الارض و حجیت مطلق علم قاضی و تعمیم مجازات محارب به مخالفان سیاسی و سلطه ولی امر بر حقوق شخصی و از ان جمله حق قصاص و ..." اولا بعضاً همچون حجیت علم قاضی و تعمیم مجازات محارب به مخالفان سیاسی وصله ناجوری است که به آیت الله مؤمن و بلکه به نظام نمیچسبد! و ولو هم روا باشد، این عناوین فقهی به نگاه ولایت مطلقه فقهی امام راحل برمیگردد که برای حفظ نظام حقّ و مصالح مسلمین قائل به اختیارات مطلق فقیه بوده و همه این امور برای طلبه مبتدی قابل درک است تا چه رسد به امثال جناب سروش که زیرکانه خواسته ساحت امام راحل (ره) را بدور از آن بداند... 🔹 تهمتی بزرگتر از این یافت نمیشود که فقیه شورای نگهبان به تقلید متهم شود! آیا واقعاً بلحاظ فقهی نباید سروش محلاتی تعزیر شود؟!! آیا وی نباید مورد بازخواست دلسوزان حوزوی قرار گیرد؟ در قالب نقد علمی، جز توهین و فحش و ناسزا هیچ نکته علمی در این کلمات سروش یافت نمیشود. مگر تا کجا باید انسان اینقدر کینه ورزانه مطلب براند؟! عقده گشایی علیه ولایت فقیه و شخص حضرت آقا در این کلمات سروش محلاتی موج میزند! اگر بزرگانی امثال آیت الله مؤمن مصلحت اندیشی میکردند، آیا جز برای حفظ مصالح نظام بوده است! یا جناب سروش محلاتی اعتراف به حفظ مصالح نظام و عدالت فقهای محترم شورای نگهبان دارد که شرعاً بایستی لب فروبندد؛ و یا چنین اعترافی ندارد _که شواهد فراوانی از مواضع وی دالّ بر این است_ پس لطفاً ریاکارانه قیافه طرفداری از نظام و قانون اساسی و امام راحل را بخود نگیرد که تخلّفات وی و همفکرانش در مخالفت با قانون اساسی، مثنوی هفتاد من است!! 🔹 ضمن اشکال جدّی به تقسیم وی نسبت به فقهای شورای نگهبان بر اساس مستقلّ بودن یا مقلّد بودن که گفته شد جز عقده گشایی هیچ مبنای علمی ندارد، اینکه از حضرت آیت الله صافی مثال زده است، بی انصافی دیگری است تا خواسته از مطلب حقّی استفاده ناحقّ ببرد که ثابت کند گویا فقهای فعلی شورای نگهبان و آیت الله مؤمن گوش بفرمان جای دیگری بوده اند و صرفاً به دستور عمل میکرده اند!! انسان متحیّر میماند چرا سروش محلاتی اینگونه باید مزوّرانه به عالیترین رکن نظام یعنی ولایت فقیه بتازد و مانعی سرِ راه خود نبیند؟! آیا این کلمات جرم نیست؟ آیا اتهام استبداد به نظام نیست؟ آیا تخریب نمودن ارکان قانونگذاری و ساختار شورای محترم نگهبان نیست؟! آیا این حقّ برای دلسوزان انقلاب و نظام محفوظ نیست که درخواست برخورد با چنین مجرمی را از دستگاه عدل و قضا را بخواهند؟! تا کی باید آزادانه صداهای شوم سکولار و ضد انقلاب را از حوزه بشنویم؟! چرا آتش به اختیاری در میان حوزویان علیه چنین نداهای ضد نظام دیده نمیشود؟! ✍محمد ابراهیم لواسانی @Atash_be_ekhtiar14 با ما همراه شوید👇 http://eitaa.com/joinchat/2299330560C727b8a7440
🔵 قوانین خاص برای شاهزاده خانمهای انگلیسی! 👆 @Atash_be_ekhtiar14 با ما همراه شوید👇 http://eitaa.com/joinchat/2299330560C727b8a7440
Eitaa-3.1.14.apk
14.57M
📣 آپدیت جدید ایتا رسید 🔸ایتا با ۴۰ قابلیت جدید آپدیت شد. 🔹برای دوستانتان ارسال کنید. 🔸برای اطلاع بیشتر درباره ۴۰ قابلیت جدید به کانال رسمی ایتا مراجعه کنید: 👉 @eitaa
🌹💐🌺
14.98M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔸کاری از کانال جدال احسن با سخنرانی روشنگرانه استاد حسن عباسی ▫️استاد حسن عباسی - قم- ۹۷/۱۱/۱۲ @Atash_be_ekhtiar14 با ما همراه شوید👇 http://eitaa.com/joinchat/2299330560C727b8a7440