💚پيامبر اکرم صلى الله عليه و آله فرمودند:
💎 اى مردم! همانا پيشاپيش ظهور (حضرت مهدی عجل الله فرجه) امورى دشوار و هول و هراسهايى بزرگ و زمانه اى سخت است. در آن زمان ستمگران زمامدار مى شوند و نابكاران منصب دار، امر كنندگان به معروف مورد ستم واقع مى شوند و نهى كنندگان از منكر، تحت فشار قرار مى گيرند. پس ايمان را براى آن روز آماده سازيد و بر آن سخت شكيبايى ورزيد و آن را به كار نيك و شايسته پناهنده سازيد و جانها را بر [پذيرش ]آن مجبور گردانيد، تا به نعمت جاويدان دست يابيد.
📖أعلام الدين،ص۳۴۳،ح۳۳
#اللهم_عجل_لولیک_الفرج
⭕️ #دلنوشته_مهدوی
دل عشق ترك خورد،گل زخم نمك خورد،زمين مرد،
خداوند گواه است،دلم چشم به راه است؛ ودرحسرت يك پلك نگاه است.
ولي حيف نصيبم فقط آه است و همين آه خدايا برسد كاش به جايي؛
برسد كاش صدايم به صدايي...
عصرامروز دلگير وجود توكناردل هربيدل آشفته شود حس،
توكجايي گل نرگس؟
به خداآه نفس هاي غريب توكه آغشته به حزني است زجنس غم وماتم،
زده آتش به دل عالم وآدم
مگراين روز وشب رنگ شفق يافته درسوگ كدامين غم عظمي
هدایت شده از کانال دوستداران شهید مدافع حرم برادرم عباس کردانی
این پوستر را نشر دهید
همه باید قدردان شهدا باشیم
#من_یک_سپاهی_ام
با هر عقیده،تفکر قدردان زحمات سپاه باشیم😔
#پرسش_پاسخ_مهدوی
⭕️ چرا حضرت مهدی (عج) در مکه ظهور می کند⁉️
✅ علت اصلی و حقیقی آن برای ما روشن نیست؛ولی توجه به چند نکته باعث میشود،مکه مکان مناسبی برای ظهور باشد:
1⃣مکه و کعبه قبله گاه مسلمین بوده و مردم هر روز بارها به سوی آن مکان مقدس توجه پیدا می کنند و در برابر آن سر به خاک می سایند.
2⃣کعبه و مکه،مکان مقدسی است که انبیای بزرگوار الهی از آدم تا خاتم(ص)وبه امر خدا در آنجا حاضر شده و ضمن زیارت و طواف ، عبودیت خود را نشان داده ا ند.
3⃣مکه زادگاه پیامبر خاتم(ص)و محل بعثت او است.شاید ظهور حضرت مهدی(عج)در مکه بیانگر آن باشد که ظهور آن بزرگوار در ادامه حرکت همه انبیا الهی و اوصیای اوو در راستای رسالت پیامبر اکرم(ص) است و او با ظهورش می خواهد قرن ها تلاش و مجاهدت پیامبران را به نتیجه برساند و دین حق را با استقرار کامل عدالت را در جهان پیاده کند.
📚 منبع : کتاب آفتاب مهر
هدایت شده از درمحضرحضرت دوست
1_10787645.mp3
1.22M
#دعــاے_عهـــد»
🎤 محسن فرهمند
📝عهد بستم همه ی نوکری و اشکم را
💥نذر تعجیل فرج،هدیه به ارباب کنم
قرائت دعای فرج به نیت تعجیل در #ظهور_مولا (عج )هر روز صبح
@Abbasse_Kardani
در محضر حضرت دوست
☘🍃☘🍃☘🍃☘🍃☘🍃☘🍃
⭕️ #کلام_خدا......
✨أعوذ بالله من الشیطان الرجیم✨
الَّذينَ قالُوا إِنَّ اللَّهَ عَهِدَ إِلَيْنا أَلاَّ نُؤْمِنَ لِرَسُولٍ حَتَّي يَأْتِيَنا بِقُرْبانٍ تَأْکُلُهُ النَّارُ قُلْ قَدْ جاءَکُمْ رُسُلٌ مِنْ قَبْلي بِالْبَيِّناتِ وَ بِالَّذي قُلْتُمْ فَلِمَ قَتَلْتُمُوهُمْ إِنْ کُنْتُمْ صادِقين
آل عمران/183
همان کسانی که گفتند: همانا خداوند ( در کتاب های آسمانی ) به ما سفارش کرده که هرگز به فرستاده ای ایمان نیاوریم تا برای ما قربانیی بیاورد که آتش ( آسمانی به علامت قبول ) آن را بسوزاند. بگو: بی شک فرستادگانی پیش از من دلایل روشن و آنچه گفتید برای شما آوردند ( مانند زکریا و یحیی ) پس چرا آنها را کشتید اگر راستگویید؟!
@Abbasse_Kardani
☘🍃☘🍃☘🍃☘🍃☘🍃☘🍃
َ
☘🍃☘🍃☘🍃☘🍃☘🍃☘🍃
#بهانه_جوئى_یهود
یهود، براى این که از قبول اسلام ، سرباز زنند، بهانه هاى عجیبى مى آوردند از جمله همان است که در آیه فوق ، به آن اشاره شد، آنها مى گفتند: ((خداوند از ما پیمان گرفته که دعوت هیچ پیامبرى را نپذیریم ، تا براى ما قربانى بیاورد که آتش ، آن را بخورد)) (الذین قالوا ان الله عهد الینا الا نؤ من لرسول حتى یأ تینا بقربان تأ کله النار).
مفسران گفته اند: یهود ادعا مى کردند که پیامبران الهى براى اثبات حقانیت خود باید حتما داراى این معجزه مخصوص باشند و حیوانى را قربانى کنند و به وسیله صاعقه آسمانى در برابر مردم سوخته شود.
اگر به راستى یهود، این کار را به عنوان یک معجزه مى خواستند، نه لجاجت و بهانه جویى ، مطلبى بود، ولى تاریخ گذشته آنها و همچنین برخوردهاى مختلفى که با پیامبر اسلام صلى اللّه علیه و آله داشتند، این حقیقت را به خوبى ثابت مى کرد که منظور آنها هرگز، تحقیق حق نبود بلکه آنها هر روز براى فرار از پذیرش اسلام ، در برابر فشار محیط و استدلالات روشن قرآن ، پیشنهاد جدیدى مى کردند و اگر هم انجام مى شد باز ایمان نمى آوردند، به دلیل اینکه آنها در کتابهاى خود تمام نشانه هاى پیامبر اسلام صلى اللّه علیه و آله را خوانده بودند و با این حال از قبول حق ، سرباز مى زدند.
قرآن به پیامبران مى گوید: در پاسخ این بهانه جویى ها به آنها ((بگو: گروهى از پیامبران بنى اسرائیل پیش از من آمدند و نشانه هاى روشنى با خود آوردند و حتى چنین قربانى براى شما آوردند اگر راست میگویید چرا به آنها ایمان نیاوردید و چرا آنها را کشتید)) (قل قد جائکم رسل من قبلى بالبینات و بالذى قلتم فلم قتلتموهم ان کنتم صادقین ).
اشاره به زکریا و یحیى و جمع دیگرى از پیامبران بنى اسرائیل است که بهدست خود آنان به قتل رسیدند.
بعضى از مفسران اخیر (مانند نویسنده تفسیر المنار) احتمال دیگرى درباره مساءله قربانى داده است که خلاصه آن این است : منظور آنها این نبوده که حیوانى ذبح شود و آتشى به طرز اعجازآمیز از آسمان فرود آید و آن را بسوزاند بلکه منظور این بوده که در دستورات مذهبى آنها یک نوع قربانى بنام قربانى سوختنى بوده ، حیوانى را سر مى بریدند، و با مراسم مخصوصى آن را آتش مى زدند که شرح این مراسم در فصل اول سفر لاویان از تورات آمده است .
آنها مدعى بودند که خدا با ما عهد کرده که این دستور ((قربانى سوختنى )) در هر آئین آسمانى خواهد بود، و چون در آئین اسلام نیست ما به تو ایمان نمى آوریم !
ولى این احتمال در تفسیر آیه بسیار بعید است ، زیرا اولا این جمله در آیه فوق عطف بر ((بینات )) شده که گواهى مى دهد منظور از آن یک کار اعجازآمیز است که با این تفسیر تطبیق نمى کند ثانیا کشتن یک حیوان و سپس سوزاندن آن یک عمل خرافى است و نمى تواند جزء دستورات آسمانى انبیاء باشد.
@Abbasse_Kardani
☘🍃☘🍃☘🍃☘🍃☘🍃☘🍃
🌹🕊🌹🕊
🕊🌹🕊
🌹🕊
#داستان_مهدوی🌹☘🌹
#سيماى_امام_زمان_عج_در_كودكى
شيخ صدوق (ره) به سند خود، از يعقوب بن منقوس(ره) نقل مى كند كه گفت: روزى به حضور امام حسن عسكرى(ع) رفتم، ديدم روى سكوئى در خانه اش، نشسته، و در طرف راست آن سكو، اطاقى بود و بر در آن پرده اى آويخته شده بود، عرض كردم: آقاى من! بعد از شما صاحب امر كيست؟
فرمود: پرده اطاق را بالا بزن، پرده را بالا زدم، ناگاه پسرى كه قامتش حدود پنج وجب بود، از اطاق بيرون آمد، ظاهر او نشان مى داد كه حدود هشت يا ده سال دارد (البته آن حضرت در اين هنگام پنج سال داشت، ولى قامت رشيد او چنان نشان مى داد)، پيشانى روشن، و صورت سفيد، و چشمان درخشنده، و كف هاى دستش زبر و خشن، و سر زانوانش به طرف زمين مايل بود، و در گونه راستش خالى وجود داشت و بر سرش زلف بود، آمد و روى زانوى امام حسن (ع) نشست.
امام حسن(ع) فرمود: "صاحب شما این است" سپس او برجهيد و رفت، امام حسن(ع) ادخل الى الوقت المعلوم: (داخل خانه شو تا روز وقت معلوم) او وارد آن اطاق شد، من او را ديدم كه به آن اطاق رفت.
امام حسن(ع) به من فرمود: به اطاق نگاه كن. به اطاق نگاه كردم، كسى را در آنجا نديدم.
📚منبع: كشف الغمه، ج ۳ ص ۴۵۰. اعيان الشيعه، ج ۲، ص ۷ @Abbasse_Kardani