eitaa logo
درمحضرحضرت دوست
668 دنبال‌کننده
8.7هزار عکس
3.9هزار ویدیو
70 فایل
لینک کانال : @Abbasse_kardani 🌸🌸شهید مدافع حرم عباس کردانی 🌸🌸ولادت: 1358/12/20 🌸🌸شهادت: 1394/11/19 ثواب نشر کانال هدیه برسلامتی اقامون امام زمان(عج) وشادی روح شهید عباس کردانی ادمین کانال @labike_yasahide
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
قرآن بجز از مدح علی آیه ندارد ایمان بجز از حب علی پایه ندارد گفتم به بر سایه لطفش بنشینم دیدم که علی نور بود سایه ندارد ✅مبلغ غدیر باشیم. @Abbasse_Kardani
⭕️ رجعت 🔹 امام صادق میفرمایند: هر مومنی آرزوی خدمت به صاحب الزمان را داشته باشد و برای تعجیل در فرجش دعا کند، کسی بر قبر او می آید و او را به نامش صدا میزند که فلانی، مولایت ظهور کرده، اگر میخواهی بپاخیز و به خدمت امام شرفیاب شو و اگر میخواهی تا روز قیامت بیارام. 🔸 بالاترین آرزوی مومنان مشتاق این است که اگر ظهور حضرت از این زمانها به تاخیر افتد، و به این نزدیکی به فیض دیدارش نایل نشویم، بار دیگر در زمان ظهورش به دنیا باز گردیم. 🔺 و این مهم با دعا برای فرج حاصل میشود. 📚 مکیال المکارم، ص 237 @Abbasse_Kardani
15350890071926mp3_27.mp3
5.51M
♡| 』 آے مردم عیـ🎊ـد غدیرِ حقـ☝️🏻 میگه حیدر امـ👑ـیرِ ✫ ✫ ✫ @Abbasse_Kardani
⭕️ 🌾شهید حسام الدین هاشمی می بینیم که در این جبهه ها دانشگاهی وجود دارد که دانشجویان آن سربازان امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و آموزگار آن امام حسین علیه السلام و کتاب آن ایثار و شهادت است
📝 💠منتظران به گوش 📣📣 ♦️اسم خودمون رو گذاشتیم ... ⁉️کدوم منتظران؟! ♦️منتظران مهدی کسایی هستن که نمیکنند 🚫 ⁉️مگه میشه مهدی باشی و بعد با گناهات ظهور رو عقب↪️ بندازی ⁉️مگه میشه منتظر باشی و دلـ💔 امام زمان رو خون کنی😔 ♨️نه اشتباه نکنیم! ما منتظر نیستیم ♦️عجب زمانه ای بجای یارمهدی شده ایم ♨️شرم نمی کنیم ♨️افسوس نمیخوریم ◽️اللهـــم عجــل الولیــــڪ الفــــرج▫️ @Abbasse_Kardani
هدایت شده از منتظر61
4_5780498360863556944.mp3
5.53M
روایتگری شهدایی قسمت 70 .....سیدالشهدا "ع" : من سفارش همه ی اونهایی که یاد شما شهدا هستند را به حضرت علی اکبر"ع" کردم. حاج 🎤🎤 https://eitaa.com/piyroo
✨🍃 امام هادی (علیه السلام) 🍃✨ آزردن و نافرمانى [پدر و مادر]، ندارى مى آورد و به خوارى مى كشاند. بحارالأنوار ج۷۱، ص۸۴ 🌸✨میلاد با سعادت امام هادی علیه السلام مبارک✨🌸
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
به نیابت از شهید عباس کردانی هدیه به حضرت زهرا (س)وامام زمان(عج)🌹 @abbass_kardani✅
هدایت شده از درمحضرحضرت دوست
1_10787645.mp3
1.22M
» 🎤 محسن فرهمند 📝عهد بستم همه ی نوکری و اشکم را 💥نذر تعجیل فرج،هدیه به ارباب کنم قرائت دعای فرج به نیت تعجیل در (عج )هر روز صبح @Abbasse_Kardani در محضر حضرت دوست
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫 ⭕️ ...... ✨اَعوذُ باللّهِ مِنَ الشَّیطانِ الرَّجیم✨ « وَاللَّاتِي يَأْتِينَ الْفَاحِشَةَ مِن نِّسَائِكُمْ فَاسْتَشْهِدُوا عَلَيْهِنَّ أَرْبَعَةً مِّنكُمْ ۖ فَإِن شَهِدُوا فَأَمْسِكُوهُنَّ فِي الْبُيُوتِ حَتَّىٰ يَتَوَفَّاهُنَّ الْمَوْتُ أَوْ يَجْعَلَ اللَّهُ لَهُنَّ سَبِيلًا» و کسانى از زنان شما که مرتکب زنا شوند، چهار نفر از شما مسلمانان را به‌عنوان شاهد بر آنها بطلبید. اگر گواهى دادند، آن زنان را در خانه ها تا زمان مرگشان نگاه دارید یا این که خداوند، براى آنها راه نجاتى قرار دهد. (نساء/15) @Abbasse_Kardani 💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫 ♦این آیه، به طورى که غالب مفسران از آن فهمیده اند، اشاره به مجازات زنان شوهردارى است که آلوده فحشاء مى شوند، نخست مى فرماید: آن کسان از زنان شما که آلوده به زنا شدند، چهار نفر از مسلمانان را به عنوان شهود بر این کار دعوت کنید (وَ اللاّتی یَأْتینَ الْفاحِشَةَ مِنْ نِسائِکُمْ فَاسْتَشْهِدُوا عَلَیْهِنَّ أَرْبَعَةً مِنْکُمْ). ♦واژه فاحشة، در اصل، به معنى کار و یا گفتار بسیار زشت است، و اگر در مورد زنا و عمل منافى عفت، به کار مى رود، نیز به همین مناسبت است. ♦آن گاه مى فرماید: اگر این چهار نفر، به موضوع (زنا) گواهى دادند، آن‌ زنها را در خانه ها (خود) محبوس سازید، تا مرگ آنها فرا رسد (فَإِنْ شَهِدُوا فَأَمْسِکُوهُنَّ فِی الْبُیُوتِ حَتّى یَتَوَفّاهُنَّ الْمَوْتُ). ♦دلیل بر این که آیه فوق، اشاره به زناى محصنه مى کند، علاوه بر قرینه اى که در آیه بعد است، تعبیر به مِنْ نِسائِکُمْ: از همسرانتان مى باشد; زیرا این تعبیر در مورد همسران، در قرآن مکرر وارد شده. ♦مجازات عمل منافى عفت براى زنان شوهردار در این آیه حبس ابد تعیین شده است. ولى بلافاصله مى فرماید: و یا این که خداوند راهى براى آنها قرار بدهد (أَوْ یَجْعَلَ اللّهُ لَهُنَّ سَبیلاً). ♦بنابراین، باید مجازات حبس درباره آنها ادامه یابد، تا مرگ آنها فرا رسد، و یا این که قانون جدیدى از طرف خداوند براى آنها معین شود. ♦از این تعبیر، استفاده مى شود این حکم، یک حکم موقت بوده، و از همان آغاز اعلام شده است که در آینده حکم جدیدى درباره آنها نازل خواهد شد، و در آن موقع زنانى که مشمول این قانون شده اند، و هنوز در قید حیات هستند، طبعاً از زندان آزاد خواهند شد، و مجازات دیگرى نیز در مورد آنها عملى نخواهد گردید. ♦آزادى آنها از زندان به خاطر الغاى حکم سابق است، و اما عدم اجراى مجازات جدید درباره آنها به خاطر آن است که قانون مجازات شامل مواردى که قبل از آمدن قانون انجام یافته، نمى گردد، و به این ترتیب قانون آینده هر چه باشد، راهى براى نجات این زندانیان است، ولى البته این قانون جدید شامل حال تمام کسانى که در آینده مرتکب این عمل مى شوند خواهد بود (دقت کنید). ♦آیه فوق هرگز نسخ نشده; زیرا نسخ در مورد احکامى است که از آغاز به صورت مطلق گفته شود، نه به صورت موقت و محدود، در حالى که آیه فوق حبس ابد را به عنوان یک حکم محدود و موقت ذکر کرده است. ♦و اگر مشاهده مى کنیم در پاره اى از روایات تصریح شده، که آیه فوق به وسیله احکامى که درباره مجازات عمل منافى عفت وارد شده، نسخ گردیده است، منظور از آن، نسخ اصطلاحى نیست; زیرا نسخ در زبان روایات به هر گونه تقیید و تخصیص حکم گفته مى شود (دقت کنید). ♦ضمناً باید توجه داشت: دستور محبوس ساختن این گونه زنان در خانه ها حکمى است که از یک سو به نفع آنهاست; چرا که از محبوس ساختن در زندان هاى عمومى به مراتب بهتر است، و از سوى دیگر، تجربه نشان داده زندان هاى عمومى اثر عمیقى در آلوده شدن اجتماع دارد; زیرا این مراکز معمولاً به صورت آموزشگاه بزرگ مفاسد درمى آید که افراد مجرم در آنجا تجربیات خود را در معاشرت دائمى توأم با وقت وسیع، در اختیار یکدیگر مى گذارند. تفسیر نمونه/ ذیل آیه 15 سوره نساء» @Abbasse_Kardani 💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫 ⭕️ حَدَّثَنَا عَبْدُ الْعَظِيمِ بْنُ عَبْدِ اللَّهِ الْحَسَنِيُّ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ عَلِيِّ بْنِ مُوسَى بْنِ جَعْفَرِ بْنِ مُحَمَّدِ بْنِ عَلِيِّ بْنِ الْحُسَيْنِ بْنِ عَلِيِّ بْنِ أَبِي طَالِبٍ علیه‌السلام عَنْ أَبِيهِ عَنْ آبَائِهِ عَنْ أَمِيرِ الْمُؤْمِنِينَ علیه‌السلام قَالَ: «لِلْقَائِمِ مِنَّا غَيْبَةٌ أَمَدُهَا طَوِيلٌ كَأَنِّي بِالشِّيعَةِ يَجُولُونَ جَوَلَانَ النَّعَمِ فِي غَيْبَتِهِ يَطْلُبُونَ الْمَرْعَى فَلَا يَجِدُونَهُ أَلَا فَمَنْ ثَبَتَ مِنْهُمْ عَلَى دِينِهِ وَ لَمْ يَقْسُ قَلْبُهُ لِطُولِ أَمَدِ غَيْبَةِ إِمَامِهِ فَهُوَ مَعِي فِي دَرَجَتِي يَوْمَ الْقِيَامَة». 📚(کمال‌الدین، ج۱، ص۳۰۳) عبدالعظیم حسنی از امام جواد از آباء بزرگوارشان از امیرالمؤمنین علیه‌السلام چنین روایت کند: برای قائم ما غیبتی است که مدّتش طولانی است. گویا شیعه را در دوران غیبت او می‌بینم که جولان می‌دهد مانند جولان چهارپایان؛ چراگاه را می‌جویند اما آن را نمی‌یابند. بدانید! هرکه [در آن دوران] در دینش استوار باشد و قلبش به‌واسطه طول غیبت امامش سخت نشود، او در روز قیامت هم‌درجه من است @Abbasse_Kardani 💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
در این زمانه غریبم ؛ بگو ... به حضرتِ عشـ❤️ـق ... به هر بهانه نشد ؛ بی بهانه برگردد❗️.... ⚜ سلام حضرت عشـ❤️ـق ... @Abbasse_Kardani
☀️ امام صادق (ع) : ایمان خود را قبل از ظهور تکمیل کنید چون درلحظات ظهور ایمان ها به سختی مورد امتحان وابتلاء قرار می گیرد. 📚اصول کافی،ج6،ص360 ... @Abbasse_Kardani
YEKNET.IR ghadir-rafiei.mp3
3.9M
سخنرانی مذهبی 21 ♨️صحبت های بسیار مهم در مورد 🔶تجليل همه انبيا از غدير 👌 بسیار شنیدنی 🎤حجت الاسلام @abbass_kardani
مداحی آنلاین - بیانات دلنشین امام هادی - آیت الله جوادی آمنمل.mp3
451.3K
سخنرانی مذهبی 22 ♨️ چه کسانی در دنیا سود بردند 🔶 بیانات دلنشین (ع) 👌 بسیار شنیدنی 🎤آیت الله @abbass_kardani
: وقتی که امامی و علی هم شده نامت پیداست که در سامره شاه ست، گدایت 🍃 ولادت_امام_هادی_مبارک 🌹 تبریک_محضر_صاحب_الزمان @Abbasse_Kardani
: توصیه عارف بزرگ مرحوم سید عبدالکریم کشمیری رضوان الله تعالی علیه: روزی یک ساعت با امام زمان خود خلوت کنید و به ایشان توسل کنید تا حالت رفاقت ایجاد شود. @Abbasse_Kardani
🌸✨🌸✨🌸✨🌸 🌸حضرت امام علیـه السلام مے فرمایند:  هر کس بعد از هر روز  ۷۷ مرتبـه  ذکر مقدس:  «»  رابگوید و دست بر خود بگذارد از دل او زدودہ می شود و بـه هر روی آورد از پیش ببرد. 📚 بحر الغرائب ص 42 @abbasse_kardani
امام هادی (ع): اٍنَّ اللهَ جَعَلَ اَلدُّنیا دارَ بَلوی وَالآخِرَةَ دارَ عُقبی وَ جَعَلَ بَلوَی الدُّنیا لِثَوابِ الآخِرَةِ سَبَباً، وَ ثَوابَ الآخِرَةِ مِن بَلوَی الدُّنیا عِوَضاً خداوند دنیا را منزل حوادث ناگوار و آفات، و آخرت را خانه ابدی قرار داده است و بلای دنیا را وسیله به دست آوردن ثواب آخرت قرار داده است و پاداش اُخروی نتیجه بلا‌ها و حوادث ناگوار دنیاست. (اعلام الدین، ص. ۵۱۲)
به نیابت از شهید عباس کردانی هدیه به حضرت زهرا (س)وامام زمان(عج)🌹 @abbass_kardani✅
هدایت شده از درمحضرحضرت دوست
1_10787645.mp3
1.22M
» 🎤 محسن فرهمند 📝عهد بستم همه ی نوکری و اشکم را 💥نذر تعجیل فرج،هدیه به ارباب کنم قرائت دعای فرج به نیت تعجیل در (عج )هر روز صبح @Abbasse_Kardani در محضر حضرت دوست
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫 ⭕️ ...... ✨اَعوذُ باللّهِ مِنَ الشَّیطانِ الرَّجیم✨ « وَاللَّذَانَ يَأْتِيَانِهَا مِنكُمْ فَآذُوهُمَا فَإِن تَابَا وَأَصْلَحَا فَأَعْرِضُواْ عَنْهُمَا إِنَّ اللّهَ كَانَ تَوَّابًا رَّحِيمًا» و آن زنان و مردانی که همسر ندارند و مرتکب آن عمل شده اند، بیازارید و چون توبه کنند و به صلاح آیند از آزارشان دست بردارید؛ زیرا خدا توبه پذیر و مهربان است. (نساء/16) @Abbasse_Kardani 💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫 سپس در آیه بعد، حکم زنا و عمل منافى عفت غیر محصنه را بیان مى کند، و مى فرماید: و از میان شما آن کسانى که اقدام به ارتکاب این عمل زشت مى کنند، آنها را آزار (و مجازات) کنید (وَ الَّذانِ یَأْتِیانِها مِنْکُمْ فَآذُوهُما). گرچه در این آیه تصریحى به زناى غیر محصنه نشده، ولى از آنجا که این آیه دنبال آیه گذشته آمده، و مجازاتى که براى زنا در این آیه ذکر شده، با مجازات آیه گذشته تفاوت دارد، و از آن خفیف تر است استفاده مى شود که: این حکم درباره آن دسته از مرتکبین زنا است، که در آیه قبل داخل نبوده اند. و از آنجا که آیه قبل با قرینه اى که اشاره شد، مخصوص زناى محصنه است نتیجه مى گیریم، که این آیه حکم زناى غیر محصنه را بیان مى کند. این نکته نیز روشن است که مجازات مذکور در این آیه یک مجازات کلى است، و آیه ۲ سوره نور که حدّ زنا را یکصد تازیانه براى هر یک از طرفین بیان کرده، مى تواند، تفسیر و توضیحى براى این آیه بوده باشد، و به همین دلیل این حکم نیز نسخ نشده است. در تفسیر عیاشى از امام صادق(علیه السلام) نیز در ذیل این آیه نقل شده، که فرمود: منظور از این آیه مرد و زن بى همسر است، که اگر مرتکب عمل منافى عفت شوند، آنها را باید آزار داد (و مجازات کرد). بنا بر آنچه گفتیم، کلمه اللَّذانِ اگرچه مثنای مذکر است، منظور از آن، زن و مرد هر دو مى باشد، و به اصطلاح از باب تغلیب است. در پایان آیه اشاره به مسأله توبه و عفو و بخشش از این گونه گناهکاران کرده، مى فرماید: اگر آنها به راستى توبه کنند، خود را اصلاح نمایند و به جبران گذشته بپردازند، از مجازات آنها صرف نظر کنید; زیرا خداوند توبه پذیر و مهربان است (فَإِنْ تابا وَ أَصْلَحا فَأَعْرِضُوا عَنْهُما إِنَّ اللّهَ کانَ تَوّاباً رَحیماً). این دستور، در حقیقت راه بازگشت را به روى این گونه خطاکاران گشوده است که در صورت توبه و اصلاح، جامعه اسلامى آنها را با آغوش باز مى پذیرد و به صورت یک عنصر طرد شده اجتماع نخواهند بود. ولى البته (همان طور که در کتب فقهى آمده) توبه در صورتى صحیح است که قبل از ثبوت جرم در دادگاه اسلامى، و اقامه شهود، و صدور حکم دادگاه، انجام یافته باشد، و گر نه توبه اى که بعد از صدور حکم باشد، هیچگونه تأثیرى نخواهد داشت. از این حکم، ضمناً استفاده مى شود: هرگز نباید افرادى را که توبه کرده اند در برابر گناهان سابق، مورد ملامت قرار داد، جائى که حکم مجازات و حدّ شرعى، با توبه ساقط بشود، به طریق اولى باید مردم از گذشته آنها چشم بپوشند، همچنین کسانى که این حدّ درباره آنها جارى مى شود و بعد از آن توبه مى کنند، باید مشمول گذشت مسلمانان بوده باشند. تفسیر نمونه/ ذیل آیه 16 سوره نساء» @Abbasse_Kardani 💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫 ⭕️  عَنْ فُضَيْلِ بْنِ يَسَارٍ قَالَ سَمِعْتُ أَبَا جَعْفَرٍ علیه‌السلام يَقُول «... مَنْ مَاتَ وَ هُوَ عَارِفٌ لِإِمَامِهِ لَمْ يَضُرَّهُ تَقَدَّمَ هَذَا الْأَمْرُ أَوْ تَأَخَّرَ وَ مَنْ مَاتَ وَ هُوَ عَارِفٌ لِإِمَامِهِ كَانَ كَمَنْ هُوَ مَعَ الْقَائِمِ فِي فُسْطَاطِهِ.» (کافی، ج۱، ص۳۷۱) فضیل‌بن‌یسار گوید: شنیدم امام باقر علیه‌السلام می‌فرمود: «… هرکه بمیرد و به امام خود شناخت داشته باشد، تقدّم یا تأخر این امر (فرج و ظهور) او را زیان نرساند و هرکه بمیرد و به امام خود شناخت داشته باشد مانند کسی است که در خیمه امام به همراه اوست @Abbasse_Kardani 💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
❣﷽❣ -امام صادق (ع) خطاب به در فرمودند: 🌴آیا می دانید آنان که با مهدی (عج) هستند و در بدترین شرایط می کنند از آزار ها و سختی ها و ترس و ناملایمات بسیاری می بینند ، آنها روز قیامت از پیروان راستین ما هستند و به ما نزدیکترند.(10) - امیرالمؤمنین علی علیه السلام می فرمایند: در این زمان بی توجهی به احکام و ارزش های الهی به اندازه ای رواج پیدا خواهد کرد که مردم کسی را که امر به معروف می کند آدم پست و ذلیل به حساب می آورند. امیرالمؤمنین علی علیه السلام می فرمایند: در این زمان بی توجهی به احکام و ارزش های الهی به اندازه ای رواج پیدا خواهد کرد که مردم کسی را که امر به معروف می کند آدم پست و ذلیل به حساب می آورند. در مقابل، کسی را که به انواع گناهان و آلودگی ها مرتکب می گردد ستایش خواهند کرد.(11) - در جای دیگر تصریح دارند که در این دوره مردم فقیر خوار و زبون و انسان های مؤمن ضعیف و حقیر و اندیشمندان و افراد با فضیلت پست و بی مقدار شناخته می شوند. در مقابل، _شخص_فاسق محترم به حساب آمده و ستمگر و ظالم مورد تعظیم و احترام قرار می گیرد. حق ضعیف در بینشان پایمال شده و انسان های قوی از نظر مال و امکانات زمام امور را به دست می گیرند.(12) - امام صادق علیه السلام در این باره تصریح دارند که: در آن زمان می بینی که پیروان همه ادیان می شوند و حتی هر کس که یک فرد دیندار را دوست داشته باشد. مردم ارتباط با او را تحریم می کنند و از خود می رانند.(13) پی نوشت: 10. احمد، مسند، ج2، ص390.هاا 11. بحارالانوار، ج 52، ص 256 12. الزام الناصب، ص 195 13. بشارة الاسلام، ص132 @Abbasse_Kardani ✨🌸الّلهُـمَّ عَجِّــلْ لِوَلِیِّکَــ الْفَـــرَج🌸✨
❤️ بی تو این فاصله‌ها من را برده ساعتم زنگ زده مرده کاش کنی از دوری تو "دلتنگم" این دل از دوری تو پژمرده 🌺 🍃🌹🍃🌹 @Abbasse_Kardan