3.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خدایاشکرت برای نور ماه تو دل تاریک و ساکت مشایه:)
میگه:کجایی کم پیدایی ، خوبی؟
میگم: همین دورورا ،آره خوب
میگه: ن من ک میدونم تو روال نیستی
میگم: ن بابا عالیم
نمیدونه لذت بغل و عطر خوشت چند روزه اجازه نداده غم ب دلم بیاد :))