شب تویی ک کسی و نداری ک بهت بگه:
برو بخواب دیگه بچه اع تا نصفه شب بیدار نباش 🤗
بخیر .
رفقای ما ک منتظرن یچی بگیم اینجا سریع بیان بگن وای فلانی چی شدهه😂
ممبر فقط خودتون بقیه اداتونو درمیارن 🤌😂
_ عدم .
جارو خاکانداز جوابه یا با وایتکس بیام؟
متاسفانه وایتکسم جواب نیست با همون همیشگی بیا🤝🏻
_ عدم .
منتظر اسنپم تا برسم ی قهوه بزار کنار کیکات کنار رفع غم میچسبه😌🙂🤌
قهوه ندارم نسکافه باشه اوکیه؟