قاعدهای وجود ندارد که به درد همه بخورد. هر کس باید خودش راهی بیابد که خود را نجات دهد.
البته ک راهی برای نجات نیست .
واضح بگویم هر چه هست در واقع دست پا زدن در منجلاب زندگیست .
میگویند انسان در اختیار مطلق است؛ در حالی ک اجبار زندگی چنان دست و پا گیر است که اختیاری باقی نمیگذارد .
باز هم میگویی راهی وجود دارد؟
حتی راهی برای مرگ آسوده هم پیدا نمیکنی !
_خودم نویس .
هدایت شده از "دلـارا|𝜗ৎ 𝐃𝐞𝐥𝐚𝐫𝐚"
شبهایغمگینبسیاریراگذراندیم،
وهمراههمانشبهاتبدیلبهآدمدیگریشدیم.