به نصیحت نیازی نداریم.
گاهی فقط نیاز داریم بشنویم که در تحملِ رنجِ زندگی تنها نیستیم.
ميگما خودت و برا ظهور آماده کردی باباجان؟!
اینجوری ک داره بوش میاد خیلی نزدیکه ها .
احادیثی ک آخرالزامان رو روایت میکنن اگه تورق کنیم میبینم جنگ قرقیسیا ک هیچ
خروج سفیانی و از اونور خراسانی و ... هم بیخ سرمونه .