وارد اولین روز پاییز شدیم.
دیگه کم کم هوا داره به سمتی میره که پیاده روی مزه میده، موزیک مزه میده، قهوه مزه میده،"خیلی وقته میخوام یچیز بهت بگم" مزه میده:)
653.1K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- مرا از چیزی که بودم ، بسیار غمگینتر کردی .
من به چشمم گفته بودم عشق ِمن را لو نده
این روانی بیاجازه با تو صحبت میکند : ) ! .
هیچوقت فکر نمیکردم تو مدرسه سر کلاس فارسی با معلم ارایه های آهنگای عرفان طهماسبی و معینو در بیاریم😭🤣
هدایت شده از اَنارستــــــون
بسم الله الرحمن الرحیم
«دلتنگى»
ظريفترين
قتل عام بشر است...
صدق الله العلی العظیم
#همانقدر_که_نمیدانی
#پاییز🍁