و قسم به نفس های پوسیده در سینه
از فراق تو،که دلم برای نفس کشیدن
در هوای حرمت تنگ شده:)
تجربه ثابت کرده
اگه نخوای عقد و عروسی رو بری و اجباری ببرنت
اون عقد و عروسی خیلی بهت خوش میگذره😂
انقدری خاطرت برام عزیزه که خودم و زندگیم و برات لاکار میکنم و یه ثانیه ب روت نمیارم .