تجربه ثابت کرده
اگه نخوای عقد و عروسی رو بری و اجباری ببرنت
اون عقد و عروسی خیلی بهت خوش میگذره😂
انقدری خاطرت برام عزیزه که خودم و زندگیم و برات لاکار میکنم و یه ثانیه ب روت نمیارم .
آدم سر ظهر نباید به این فکر کند که چطور از خودش فرار کند. این فکرها را باید گذاشت برای آخر شب.
روز برای این که انقراض خودت را تماشا کنی، زیادی روشن است.