تو با آسودگی در خوابی ُهرگز نمیدانی ؛
که من تا صبح ، با ماه ِخیالت قصهها دارم .. !
آرامترین آدمها آنهایی هستند که یک روز در دلشان جهنمی را خاموش کردهاند و زنده ماندهاند.
_ عدم .
:)))))
این تصویر قابلیت این و داره وقتی دارم خودم و آماده میکنم واسه تموم کردن زندگیم روالم کنه .