_ عدم .
یکی از رفقا رفته برا خودش کفن خریده منم کفن میخوام خب ینی چی 🙃 .
کفن ان شاءلله از نجف میخریم:))
ولی چ حس خاصی داره چیزی دستت باشه که آخرین بار تنت کنن و تا تهِ تهِش اون باشه بیخ ریشت .
برای سوخته دل، بستر و مزار یکیست
تمشکِ ترش لب و تُنگ زهرمار یکیست
تفاوتی نکند اشک و بغض و هقهقِ ما
مسیر چشمه و سیلاب و آبشار یکیست .