موقعیت:
اهل بیت از صحن رضوی زنگ میزنن و تو واسه خاطر دعوت شدنت جایی دیگه ، باهاشون نتونستی بری .
ولی هرجا دیدی یکی حال خوشی ندارد کمتر کاری که میتونی بکنی اینه که بری پیش بگی چیزی شده؟
کاری از دست من برمیاد؟ .
نمیدونم این پیام و میخونی یا ن
نمیدونم اصلا ب خودت میگیری مطالبش و یا نه !
فقط میدونم اگه دیگه پیگیرت نمیشم
دیگه سراغت و نمیگیرم دلیل نمیشه کاملا حذف شی از زندگیم .
ی سری اتفاقات باعث میشه ی سری اتفاقات بدتر نیوفته .
امیدوارم دلگیر نباشی ازم
راستی عکس جالبی در اومده ب درد پروف میخوره .