موقعیت:
اهل بیت از صحن رضوی زنگ میزنن و تو واسه خاطر دعوت شدنت جایی دیگه ، باهاشون نتونستی بری .
ولی هرجا دیدی یکی حال خوشی ندارد کمتر کاری که میتونی بکنی اینه که بری پیش بگی چیزی شده؟
کاری از دست من برمیاد؟ .
نمیدونم این پیام و میخونی یا ن
نمیدونم اصلا ب خودت میگیری مطالبش و یا نه !
فقط میدونم اگه دیگه پیگیرت نمیشم
دیگه سراغت و نمیگیرم دلیل نمیشه کاملا حذف شی از زندگیم .
ی سری اتفاقات باعث میشه ی سری اتفاقات بدتر نیوفته .
امیدوارم دلگیر نباشی ازم
راستی عکس جالبی در اومده ب درد پروف میخوره .
آفتابا چه خبر؟
این همه راه آمدی که به این خاک غریبی برسی؟
ارغوانم را دیدی سر راه؟
مثل من پیر شده است؟
چه به او گفتی؟
او با تو چه گفت؟
نه! چرا میپرسم
ارغوان خاموش است
دیرگاهیست که او خاموش است
آشنایان زبانش رفتهاند
ارغوان ویران است
هر دومان ویرانیم
- هوشنگ ابتهاج .