eitaa logo
_ عدم .
262 دنبال‌کننده
653 عکس
369 ویدیو
4 فایل
حالی ب حالیم و عدم شاهدشه عدم:شاید نقطه آرمانیم:) چنگی ب دل زد همراهمون شو🫡 کپی؟ به جز صوت ها الباقی یه صلوات بفرست حلالت باشه باباجان . https://eitaa.com/Absence_110
مشاهده در ایتا
دانلود
ديگه نمیشه شب توی‌كوچه زد زير آواز، يا می‌گن ديوونه‌ست يا می‌گن لاته؛ يكی‌ نمیگه دلش گرفته! .
همه چیز تا قبل از آگاه شدن قابل درک و بخششه . اما آگاهی ب مسائل مهم یک نفر و شوخی کردن باهاش حتی اگر مسائل جدی اون مسخره باشه معنی جز توهین ، یا اعتراف آشکاری که « ببخشید ولی اهمیتی نداره که این موضوع ذهن تورو درگیر میکنه» نداره .
در طینت ما جذبه ابرام نباشد خاریم و به دامان کسی کار نداریم .
ببخشید از اینکه انقدر بچه ام و سر این موضوعات مسخره و کوچیک بهم میریزم .
صبح تا شب این رفتار و از هر کسی میبینم و اهمیتی برام نداره فعلا مشکل اینه تو هر کسی نیستی و حداقل تو ذهن من حق انجام هر کاری و نداری🙂 .
بازم ببخشید بابت کم ظرفیتیم ‌‌.
:))
من شیشه کوهم، اما از وسط تا خورده‌ام تو تصور می‌کنی، چوبِ خدا را خورده‌ام نه خیال بد مکن، چوب خدا اینگونه نیست من هر آنچه خورده‌ام، از دست دنیا خورده‌ام قطره‌ام اما هزاران رود جاری در من است غرق در دشواری‌ام، انگار دریا خورده‌ام دائماً در حال تغییرم، بپرس از آینه بارها از دیدن تصویرِ خود جا خورده‌ام .