_ عدم .
معترض؟! من؟! به گرانی؟! چه غلطها وقتی در صفِ روغن و غلات تو را میبینم .
عاشقی دهک های چهار ب پایین🙂 .
گاهی پشیمانیمان شبیه پشیمانی آدمی است ک جگر گوشه اش زیر خاک است و… دیگه فایده ندارد .