نشد کادو تولد بیارم برات
نشد بهت تبریک بگم
نشد حتی نگات کنم
شاید حتی فکر کردی ، اینم شد مث بقیه یادش نبود حتی تولدم .
از وقتی گفتی ناخوشاینده این مورد برات دو دل بودم برا هر کاری
تنها قدمی که میشد بردارم جلو ضریح بانو بود .
شاید بگی خیلی بی رحمِ
یا اونقدرا که دم میزنِ ارزش ندارم ولی
نخواستم ازشون اون چیزی که میخوایُ ؛
میدونی که نمیتونم این موردو .