هرچقدر از مسخره بودن این «مذاکره غیرمستقیم» بگیم کم گفتیم. خب به جای این همه سفر و هتل و اینا، وویسهاتون رو میفرستادین برای وزیر امور خارجه عمان، فوروارد کنه برا اونوریا دیگه مرضِ مگه باباجان؟! .
میگما ب نظردون عراقچی بعد از اینکه دوباره رکب بخوره قراره چجوری مجددا بحث مذاکره رو باز کنه؟! .