_ عدم .
امشب رفته بودیم گلستان جاتون سبز یه آقایی نشسته بود یه گوشه سیم دلش وصل بود داشت گریه میکرد بِرار
برید دعاکنید محبوباتون واسه اینکه شما گیرشون بیاید برن پیش شهدا گریه کنن:)))))
_ عدم .
@PMLBBM گزارش بزنید رفقا تا فردا فیلتر شه انشالله .
بابا بنازم
تا تو باشی دیگه شیکر خوری نکنی درمورد حضرت آقا☺️ .
"کسی چه میداند من چقدر تلاش کردهام که روحم زیبا بماند وقتی جهان پر از رنج بود!
زیرا در میان ویرانی و رنج، وظیفهی انسان این است که قلبش را به زشتی نسپارد." .
آدمی کِـ تنهایی شو با هر« کسیـ،چیزیـ » پر نمیکنه همراه افرادی که با هر چه شد میگذرانند دچار مالیخولیا میشود .
این که چیزی بپرانی و به خود بگیرند و تفسیر کنند و شرح دهند یعنی کار خراب تر از آن است که…
اما بدان من همانم که داد زدنت را سرخی گونه از شدت ضربه دست و عصبانیتت را میطلبم .