مایلم نظرتونو درمورد این چند پست اخیر بدونم
اگر به ساحت مقدستون خدشه وارد نمیشه یه دستی برسونید😁🗣 .
خودم را بىتو
دلخوش میکنم جانا به هر نوعى...
گَهى با اشکِ جانفرسا، گَهى لبخندِ مصنوعى..! .
_ عدم .
هر کس به ولایت علی شک دارد با مادر خویش در میان بگذارد… .
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
_ عدم .
_
دیروز پریروز یکی از رفقا میگفت:
«یکی از بچه ها پرسید فلانی عاشقه؟»
گفتم:«چرا؟»
گفت:«پست های چنلش»
خندیدم گفتم:«تو چی گفتی؟»
گفت:«هیچی ، حالا جریان چیه ؟ خبریه؟»
یکم نگاش کردم، سرم و چرخوندم سمت چشماشون… گفتم:«بستکی داره ذهن و بندازی تو جاده خاکی یا نه ، اگه دقت میکردی میفهمیدی مخاطب اصلا توانایی معشوقه زمینی بودن نداره»
چشماشون زنده بود زنده تر زنگ صدای بچه هایی که صدای بازیشون میومد، زیر لب زمزمه کردم:« اینا هم عاشق بودن ، وصیت نامه هاشونو ندیدی مگه؟» .