eitaa logo
_ عدم .
261 دنبال‌کننده
653 عکس
369 ویدیو
4 فایل
حالی ب حالیم و عدم شاهدشه عدم:شاید نقطه آرمانیم:) چنگی ب دل زد همراهمون شو🫡 کپی؟ به جز صوت ها الباقی یه صلوات بفرست حلالت باشه باباجان . https://eitaa.com/Absence_110
مشاهده در ایتا
دانلود
ما در هیچ‌حال، قلب‌هایمان خالی از غم نخواهد شد؛ چرا که غم، ودیعه‌ای است طبیعی که ما را پاک نگه می‌دارد. انسان‌های بی‌اندوه، به معنای متعالی کلمه، هرگز "انسان" نبوده‌اند و نخواهند بود. از این صافیِ انسان‌ساز نترس ‌.
_
خب کم‌کم که نه تقریبا کاملا رسدیم ته خط ۴۰۴ ، چهارصد و چهاری که اولش برام شیرین شروع شد و اولین صدایی که شنیدم صدای کسی بود که الان دیگه نیست، بگذریم . یه سال و گذروندیم که اندازه دو دهه توش داده و اطلاعات رد و بدل شد سالی که واضح آخرالزمانی بودنش و به رخمون کشید . سالی که سخت گذشت ولی به هر حال داره تموم میشه!! قرارع وارد یه سال نو بشیم بدون خیلی عزیزامون بعضی با جیگر سوخته و با کمر خم باید سال جدیدو حس کنیم. اما موردی که این وسط من داغدار و سرپا نگه می داره برا فکر کردن به سال جدید چیزی که باید انجام بدم، کارهایی که نکردم و قولش و دادم، آینده‌ایِ که باید برای دلخوشی عزیزترینام و سربلندی مملکتم بسازم و مهدی-عج- که امیدوارم امسال بتونم روی ماهش و ببینم !! پس عقب گرد، توقف، ناامیدی، افسردگی، مرگ زودهنگام؛ تعطیله. ما هممون مدیونیم خودمونیم خوب می‌دونیم به خیلیا هم مدیونیم پس بیاید یه یاعلی بگیم و سال ۴۰۵ و جوری شروع کنیم که به قول رفیقمون بشه سال ترقی و پیشرفت سالی که اسممون عالم گیر بشه .
مورد دوم اینکه خودم می‌دونم خُلق خاصی دارم زحمت بکشید بنده رو حلال بفرمایید نمی‌خوام بگم همینِس که هست ولی خب ظاهر و باطن همینِ و چاره ای جز تحمل ندارید به بنده مربوط نیست🤧 بعدم اینکه بدون ارزشمندی حتی تویی که نمیشناسمت😅 .
_
تصور میکنم فردا قراره با چه وضعی سال و تحویل کنم اصلا…😀😂 سالی که نکوست از بهارش پیداست .
حس خوب تموم کردن یه کار دلچسب دقیقا مثل چشیدن طعم بهترین چیزیِ که همیشه تو رویاهات داشتیش یچی تو مایه های لعل لب یار .
پیام تبریک سال تحویل امسال و از کی بشنوم جز شما عزیزترینم ‌.
_ عدم .
_
کلمه‌ی «جان کندن» برای ثانیه های سپری شده کافی نیست، جایگزینی داری؟
_ عدم .
:)