حس خوب تموم کردن یه کار دلچسب دقیقا مثل چشیدن طعم بهترین چیزیِ که همیشه تو رویاهات داشتیش یچی تو مایه های لعل لب یار .
داشت میگفت ورودتون به سال ۴۰۵ تبریک میگم من حس کردم داره ناقوس مرگ منو میزنه
امان از امسال و این واقعه ای که قرارع پشت سر بزارمش🙂 .
گویند که شب میرسد آخر به سپیده
ترس از گذر عمر از این مرحله دارم !
گفتند که چون میگذرد ، هیچ غمی نیست
عمریست که با می گذرد مسئله دارم… .