کاش قلم زندگی دو دقیقه دست خودمون بود
دور یسریارو خط میکشیدم جوری که نتونن از تو زندگیم جم بخورن یه سریارو چنان سیاه میکردم که از وجودشون تو زندگیم فقط یه کاغذ پاره بمونه .
_ عدم .
عرض سلام و مرام .
پست هات خییییلیییی خوبنن
توروخدا من همش کانالتو چک میکنم شرایط ذخیره و اینا رو باز کن من مداحیاشو میخوام تازه مذهبی شدم خیلی خوشم اومده لطفا
------
سلام علیکم خدمت شما خواهر یا برادر ایمانی😁
آیدی رو براتون داخل ناشناس فرستادم پیوی تشریف بیارید هر کدوم از پست ها به جز پادکست ها براتون ارسال میشه
انشالله که پای علی و اولاد علی بمونید و تهش رو دامنشون عاقبت بخیر بشید .