رفقا محبت و علاقه که گوشه دلامون خاک بخوره به درد ننه نتانیاهو هم نمیخوره ،
این دنیا انقدر بد تا کرده و میکنه که چیزی از روانمون باقی نزاشته خوبه هوا هم و داشته باشیم .
اوس کریم قربونش برم میدونستِ قراره چه روزایی و از سر بگذرونیم
این باگ اشک و برامون گذاشته ، اگه نبود چه وحشتناک میگذشت .
خب دوستان روند صعودی و مثبت مذاکرات و دست پخت «شُعام» رو توی بندرعباس مشاهده میکنید🙂 .