حالی ب حالیم و عدم شاهدشه
عدم:شاید نقطه آرمانیم:)
چنگی ب دل زد همراهمون شو🫡
کپی؟ به جز صوت ها
الباقی یه صلوات بفرست حلالت باشه باباجان .
https://eitaa.com/Absence_110
ی عکسه بود تو یکی از کانالا دیدم هر چی میگردم پیداش نمیکنم
نوشته بود ک :
"اگه بمیری هیشکی برات نمیمیره
فقط ممکنه ی چند شب بیخواب شن ،همین"
(با تو نیستم بچمب خودت نگیر)
#مُهجَه