_ عدم .
دلم میخواد این « اون روزا . قدیما » رو برا ی بارم که شده با چشا خودم ببینم این چ کوفتیه ی عمریه می
بیا من خودم بهت نشون میدم
یه جور که واضح احساس کنیش:)
یکی از اساتید میگفت:
اگه برای آدمای تو زندگیتون ب اندازه خودشون و اندازه شون اهمیت قائل نشید و کمتر یا بیشترش کنید آسیب میبینید .
ینی چی؟
ینی اینکه منه احمق وقتی دارم با یکی تعامل میکنم قرار نیست کسی که اهمیتی ندارع براش شبش با من روز بشه یا بدون من سرو دست بشکنم .