و تازگی حس نبودن در زندگیت را دارم
در زندگی که همه جایش هستم
اهمیت دارم
اما چاره ساز؛ نه .
_ عدم .
من ک نمیگم راه حل تموم مشکلاتت دست منه
من میگم وقتی ناراحتی یادت نره من کنارتم
میخوای غصه بخوری؟
بیا بشین کنارم با هم غصه بخوریم
میخوای گریه کنی؟
بیا کنارم با هم گریه کنیم
بیا اینجا کنارم با هم گریه کنیم!!
میدونم شاید اصلا این مشکلاتت و حل نکنه
ولی برا من کافیه اینکه تو بفهمی
ی نفر هست که تو دلش نمیخواد تو غصه بخوری
دلم نمیخواد احساس تنهایی بکنی .
. گزم .
ادعای آزادی بیانشان گوش عالم را کر کرده و تا کسی با لباس متفاوت و مسلک مذهبی دهان باز میکند چنان اسب رم کرده یورش میبرند و هر چه از بدو تولد ناسزا یاد گرفته اند نسارش میکنند بعد لبخند ژوکوند تحویلمان میدهند .
دهانشان بوی فاضلاب و نشخوار مغز های پوسیدهی قرن های گذشته را میدهد و میگویند با ما علمی حرف بزن و تجدید نظری بر افکارت کن .