حالی ب حالیم و عدم شاهدشه
عدم:شاید نقطه آرمانیم:)
چنگی ب دل زد همراهمون شو🫡
کپی؟ به جز صوت ها
الباقی یه صلوات بفرست حلالت باشه باباجان .
https://eitaa.com/Absence_110
میگن ترک ها یک اصطلاح و کلمه ای دارن
به اسم داریخماق
وصف حالی بینِ بیحوصلگی و دلتنگی،
در واقع جفتش هستی اما دقیق نمیدونی کدومی...
من خیلی خیلی داریخماق:)
#مهوا
به غم کسۍ اسیرم که ز من خبر ندارد،
عجب از محبت من که در او اثر ندارد!
غلط است هرکه گوید که به دل رهست دل را ..
دل من ز غصہ خون شد دل او خبر ندارد!
#مهوا