eitaa logo
آکادمی موفقیت
79.5هزار دنبال‌کننده
406 عکس
368 ویدیو
95 فایل
برای ثبت‌نام در دوره‌ها به آیدی زیر پیام بدید 👇 @Sotoudeh_parvareshafkar
مشاهده در ایتا
دانلود
خیلی ها فکر میکنن که باید قیمت محصول یا خدماتشون رو بیارن پایین تا مشتری بیشتری جذب کنن 🤔، اما این پرریسک ترین و اشتباه ترین کار ممکنه. 😱 📌 تو اگه یاد بگیری مزیت رقابتی بسازی ... 📌 اگه تکنیکهای متقاعدسازی و اثرگذاری روی مخاطب رو یاد بگیری ... 📌 اگه یاد بگیری متناسب با محصولت چطوری روی احساسات مخاطب تاثیر بذاری ... 📌 اگه یاد بگیری چطوری پیشنهاد ردنشدنی طراحی کنی ... 📌 اگه تکنیکهای توجیه قیمت رو یاد بگیری ... 📌 اگه با روشهای پایین آوردن ریسک خرید مخاطب آشنا بشی ... و ... دیگه نیاز نداری که سودت رو کم کنی تا مشتری و درآمد کسب کنی. اتفاقا میتونی محصولت رو گرونتر از دیگران عرضه کنی و بیشتر هم بفروشی! 😃💪 جالب شد. نه؟ تمام این تکنیکها رو با مثالهای کاربردی از کسب و کارهای ایرانی در دوره «از صفر تا هزار تبلیغ نویسی حرفه ای» بیان شده فرصت استفاده محدود از 50 درصد تخفیف این دوره رو از دست نده ... همین الان به آیدی‌ زیر پیام بدین 👇 @Mrjanpanah
🌟❇️ شاهرگ حیاتی کسب و کار فروشه و موفقیت و بزرگی هر بیزینسی رو با میزان فروشش میسنجن و اگه نتونی بفروشی، کسب و کارت محکوم به فناست! 👎 💠 اگه انتظار داری در این دنیای شلوغ و پر از رقیب که مخاطب برای خرید هر محصولی کلی گزینه و انتخاب داره، صرفاً با یه معرفی معمولی از محصولت، کسب و کارت پررونق بشه، کاملا در اشتباهی! ✋⛔️ 💠 استیو جابز اسطوره صنعت IT و بنیان گذار شرکت اپل یک جمله طلایی داره که نشون میده چطور با وجود اینکه 10 ساله از دنیا رفته، هنوز جزو اسطوره های ارائه محصول در دنیاس و کلی کتاب و نکته آموزشی از نحوه ارائه های ترغیب کننده و خاطره انگیزش نوشته شده 🌟جابز میگه: «نحوۀ معرفی هر چیز، اهمیت آن را مشخص می‌کند» 🌟 📌 وقتی هنوز مخاطب محصول رو نخریده و استفاده نکرده و از کیفیتش اطلاع نداره، چی باعث میشه اطمینان کنه و ازتون خرید کنه؟ ارائه شمای فروشنده از محصولتون 📌 وقتی مخاطب اصلا به قصد یه محصولی وارد مغازه شما نمیشه، چی باعث میشه شما بتونید اون جنس رو بهش بفروشید؟ ارائه شما 📌 در بازاری که همه محصولاتشون مشابه هم هست، چی باعث میشه مخاطب حس کنه شما از بقیه رقباتون خفن ترید؟ ارائه شما 💠 فروشنده‌ای میتونه فروش انفجاری و رونق تصاعدی رو در کسب و کارش تجربه کنه که یاد بگیره چطور محصولش رو ارائه کنه، فرق ویژگی ها و مزایای محصولش رو یاد بگیره. بدونه هر کدوم از اینها رو چطوری به مخاطبش بیان کنه. بدونه چطوری با استفاده از اینها احساسات مخاطبش رو تحریک کنه و در کل اجزاء یه ارائه عالی رو یاد بگیره 😍😍😍 در دوره «از صفر تا هزار تبلیغ نویسی حرفه ای» کاملِ کامل آموزش میبینید چطور محصولتون رو شبیه امثال استیو جابز ارائه کنید که فروش انفجاری رو تجربه کنید و از همه رقباتون جلو بزنید 👈 راستی میدونستید با تهیه کل دوره، دوره تیترهای پولساز که تنها دوره تخصصی آموزش تیترنویسی در ایران و کاملترین دوره تیترنویسی در دنیاس رو هدیه می گیرید؟! پس تعلل نکنید و همین الان یادگیری مطالب این دوره حرفه ای رو شروع کنید ⏰⏳ همین الان به آیدی‌ زیر پیام بدین 👇 @Mrjanpanah
27.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
. 💠 مشک آن است که خود ببوید؟! رقبای تو منتظر نمی مونن ... 📌 اگه تبلیغ نکنی، باختی! بدم باختی سوالاتتون در مورد دوره رو از آیدی زیر بپرسید 👇👇 @Mrjanpanah
14.41M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تکنیک متمایزکننده ارائه های استیو جابز 🔴 تبلیغ نویس حرفه ای اونیه که بتونه ویژگیهای یه محصول رو به مزایا و منفعتهایی که اون محصول به مخاطب میرسونه ترجمه کنه، کاری که استیو جابز خیلی خوب اون رو انجام میداد👏 چند تا نکته: ⁦1️⃣⁩ توضیحاتی که راجع به مشخصات فنی گوشی گفتم درواقع مربوط به نوت ده پلاس هست که پلاسش رو تو ویدئو فراموش کردم بگم🙈 ⁦2️⃣⁩ اعدادی که تو ویدئو استفاده شده همه جهت مثال هست و هیچکدوم دقیق نیست. مثل اینکه چیپست اگزونوس باعث میشه چهار ساعت شارژ رو نسبت به فلان گوشی بیشتر نگهداره ⁦3️⃣⁩ ممکنه چیپست یا سنسور tof منفعتهای دیگه ای هم داشته باشه و من نگفته باشم. توجه کنید که قصد من بیان مفهوم ویژگی و مزایا بوده نه پرزنت نوت ده پلاس😁 سوالاتتون در مورد دوره رو از آیدی‌ زیر بپرسید 👇👇 @Mrjanpanah
8.95M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
. 🔑 شاه کلید تبلیغ نویسی (خیلی مهم) 🛎💠 این محتوا خیلی خیلی خیلی مهم و ارزشمنده 📌 اگه نکات این ویدیو رو خوب درک کنی و خوب پیادش کنی میتونی متن های تبلیغاتی بسیاااار تاثیرگذار و پرفروشی رو بنویسی تا مخاطب سریعتر از هر پیامی بهش واکنش نشون بده سوالاتتون در مورد دوره رو از آیدی زیر بپرسید 👇👇 @Mrjanpanah
💎 می‌دونستید میتونید با یادگیری علم تبلیغ‌نویسی یه شغل پاره وقت پردرآمد داشته باشید و حتی با درآمد چشمگیری که کسب می کنید بعد از مدتی این کار به شغل اولتون تبدیل بشه؟ 🌟😍 ❇️ فیلیپ دوزنبری تبلیغ‌نویس قدیمی میگه: همیشه معتقد بوده‌ام که نوشتن متن تبلیغاتی دومین شغل پردرآمد در حرفه نویسندگی است. اولین شغل قطعاً یادداشت های باج خواهی است! ❓چرا با اختلاف خیلی زیاد پردرآمدترین نویسندگان در کل دنیا، تبلیغ‌نویسان هستند؟ ✅ چون توان رونق دادن شرایط و ساختن درآمد سرشار برای دیگران رو دارن و کیه که از درآمد بیشتر استقبال نکنه؟ ✅تبلیغ‌نویس یا کپی‌¬رایتر به راحتی توان فروش هر جنسی رو به مخاطب هدفش داره ✅یه تبلیغ‌نویس حرفه‌ای توان رونق و تکان دادن هر کسب و کار و نرخ تبدیلی رو داره ✅یه تبلیغ نویس ماهر با شناخت و روانشناسی عالی مخاطب، توان اثرگذاری و متقاعدسازی هر فردی رو برای پذیرفتن ایده‌هاش داره، چون بلده محصولات و خدماتش رو به بهترین شکل ممکن به مخاطب ارائه کنه 👈 شما میتونید نویسندگان محتوا رو از کلمه‌ای 10 تا 100 هزار تومن استخدام کنید اما درآمد یک تبلیغ‌نویس حرفه‌ای رو حتی تعداد کلماتی که مینویسه هم تعیین نمی‌کنه، بلکه اثربخشی کلمات و نتیجه ای که در فروش مشتری خلق می‌کنه تعیین می‌کنه و گاها ممکنه برای نوشتن و طراحی یک تبلیغ، چند درصد از فروش (مطابق با توافق با کارفرما) یا به ازای یک تبلیغ چند کلمه‌ای چند ده میلیون تومان به عنوان دستمزد دریافت کنه 💰💵😵‍💫 ❇️ یک تبلیغ‌نویس حرفه‌ای مثل یه دستگاه چاپ اسکناسه! همونطور که یک دستگاه چاپ اسکناس، یه برگه معمولی را به یک اسکناس ارزشمند تبدیل می‌کنه، یک تبلیغ‌نویس معمولی هم از کلمات پول میسازه پس طبیعیه که کسی که می تونه در فروش، معجزه کنه رو همه رو دست میبرن و هیچوقت رو زمین نمی مونه 🎙 اجازه بدید با یک خبر بد و یک خبر خوب یک فرصت طلایی رو به شما یادآوری کنم. خبر خوب اینه که 90 درصد صاحبین کسب و کارها و صاحبین وب سایتها به اهمیت مهارت تبلیغ‌نویسی پی نبردن یا اون رو هنوز یاد نگرفتن. همه میدونیم که ورود و یادگیری به هر تخصصی یه زمان طلایی یا گلدن تایمی داره و زمان طلایی یادگیری مهارت تبلیغ نویسی همین الانه. این فرصت فوق العاده را از دست ندهید! 🌟 ⭕️😔 و خبر بد هم اینه که اگه تعلل کنید ممکنه رقیب شما با یادگیری این مهارت، فرصتهای عالی و سهم بازار شما رو هم از آن خودش بکنه! افزایش دوره ها و دانش پذیران تبلیغ نویسی نشون میده که این موج در کشورمون رو به افزایشه و آگاهی مخاطبین و کارفرماها در زمینه تبلیغ نویسی رو به افزایشه و اگر دیر بجنید و از این قافله عقب بمونید این بازار بکر و پولساز رو از دست میدید 💎🌟 با آموزش های دوره «از صفر تا هزار تبلیغ نویسی حرفه‌ای» شما میتونید از این فرصت فوق‌العاده استفاده کنید و به یه تبلیغ نویسی حرفه‌ای تبدیل بشید. فرصت استفاده از تخفیف 50 درصدی این دوره و استفاده از هدیه (دوره تخصصی تیترنویسی) رو از دست ندید 👇👇👇 @Mrjanpanah
. 🌟 محصولی بیشتر می‌فروشد که بهتر ارائه شود! و تبلیغ‌نویسی علم و هنر ارائه اصولی محصول، متقاعدسازی، جذب مخاطب و فروش انفجاری به آنهاست!!! 📣 اگر محصول یا خدمتی ارائه می‌کنید، این دوره می‌تواند فروشتان را متحول کند 💥⚡️ ✨رونمایی از دوره بی‌نظیر "از صفر تا هزار تبلیغ‌نویسی حرفه‌ای" سیدعلی باقرپور✨ اولین محصول تخصصی مجموعه پرورش افکار در حوزه کسب و کار در مورد یکی از کلیدی‌ترین و پولسازترین مهارتهای دنیا؛ هنر تبدیل کلمات به پول! 💎طرح الماسی: شما می‌توانید به جای پرداخت 3،000،000 تومان، کل این دوره بی‌نظیر رو فقط فقط با قیمت 1،490،000 تومان تهیه کنید یعنی بیش از 50 درصد تخفیف!!! 🤩😍 لینک خرید یکجای دوره به قیمت 1،490،000 تومان 👇 https://parvaresheafkar.com/apkv2/allorder/ads-order.php 🏅طرح طلایی: این محصول شامل 4 بخش هست و شما میتوانید به جای پرداخت 900،000 تومان برای هر بخش، فقط 450،000 تومان پرداخت کنید یعنی 50% تخفیف ویژه!!! ✨💥😍 🎁🎁🎁 کد تخفیف : ads 🎁🎁🎁 برای ثبت‌نام همین الان به آیدی‌ زیر پیام بدین 👇👇👇 @Mrjanpanah
Dore TablighNevisi.MP3
6.2M
. توضیحاتی در مورد دوره تبلیغ‌نویسی + گارانتی سوالاتتون در مورد دوره رو از آیدی‌ زیر بپرسید 👇 @Mrjanpanah
8.65M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
. به مشتریت زیادی حق انتخاب نده! 👈 عجیب بود؟! داستان و تحقیقشو تو ویدیو کامل گفتم😉 فرصت استفاده از تخفیف 50 درصدی این دوره و استفاده از هدیه (دوره تخصصی تیترنویسی) رو از دست ندید 👇👇👇 @Mrjanpanah
😍🌟 در دوره «از صفر تا هزار تبلیغ نویسی حرفه ای» هر آنچه که شما نیاز دارید تا به یک تبلیغ نویس حرفه ای تبدیل شوید، گفته شده. مثلا اینکه: 👇👇👇 ✅🌟 چطور با شناخت مخاطب، درگیری های ذهنی، نیازها و خواسته های مخاطبت تبلیغ جذاب بنویسی ✅🌟 چطور با شناخت محصول، بیان ویژگیها، ترجمه ویژگیها به مزایا و ترجمه مزایا به مفاهیم احساسی، عواطف و احساسات مخاطبت رو طوری تحت تاثیر قرار بدی که نتونه از محصولت چشم پوشی کنه ✅🌟 چطور با شناخت بازار و رقبا مزیتهای رقابتی خودت رو پیدا کنی و اگر مزیتی نداری چطور اون مزیتها رو بسازی تا در متن های فروشت از اونها استفاده کنی ✅🌟با مثالهای مختلف بیان شده که چطور در تبلیغاتت داستان بگی تا اعتماد مخاطب بیشتر جلب بشه ✅🌟چطور با تکنیکهای اصول متقاعدسازی بیشترین تاثیر رو بر روی مخاطب هدفت بگذاری 12محرک انگیزاننده و احساسی انسانها که میتونی با دست گذاشتن بر روی اونها، مخاطب رو چند برابر سریعتر ترغیب به انجام اقدام موردنظرت کنی ✅🌟 چطور پیشنهاد ردنشدنی و متمایز با پیشنهادات رقبات طراحی کنی تا بین همه بی‌رقیب بشی 🌟👈 7 روش توجیه قیمت که میتونی مخاطب هایی که برای خرید تردید دارند یا برای قیمت چانه زنی میکنند رو متقاعد به انجام خرید کنی نکات نوشتن تیتر و زیر تیترهای جذاب که مخاطب مشتاق به کلیک کردن روی مطلب تو بشه چطور در تبلیغت وعده چشمگیر و قلاب جذاب بسازی، به نحوی که بین تبلیغات رقبا، متفاوت دیده بشی ✅🌟 چطور از فرمولهای متداول و موثر تبلیغ نویسی که روی تقریبا همه آدمها تاثیر گذاره استفاده کنی تا بیشتر بفروشی ✅🌟 اصول تبلیغ نویسی بنرهای فروش دوره های آموزشی تا بتونی افراد رو جذب دوره های آموزشیت کنی ✅🌟 یک مدل 19 مرحله ای که ابداع مدرس دوره برای نوشتن تبلیغ محصولات آموزشی هست که میتونه فروش محصولات آموزشی تو را چند برابر کنه ✅🌟مراحل و نکات انواع صفحه تبلیغ اعم از: تراکت، نوشته های بلاگ سایت، ایمیل، بنرهای جذب و فروش در تلگرام و اینستاگرام طوریکه مشتری برای خرید محصولات تو کاملا ترغیب بشه ✅🌟 13 روش برای ریسک زدایی از مخاطب که بتونی احتمال خرید مخاطبت رو افزایش بدی شاخص های سنجش تبلیغات و روش های ویرایش و بهبود تبلیغات که میتونه بازده تبلیغات آینده تو را افزایش بده ✅ و … 💠 خلاصه اینکه در این دوره، همه چیز برای اینکه به یه متخصص تبلیغ نویسی تبدیل بشی فراهم شده. فقط کافیه شما یک قدم بردارید و تصمیم بگیرید که وارد این حوزه بشید، نشون دادن قدمهای بعدی و راه متخصص شدنتون با ما 💪 فرصت استفاده از تخفیف 50 درصدی این دوره و استفاده از هدیه (دوره تخصصی تیترنویسی) رو از دست ندید 👇👇👇 @Mrjanpanah
11.46M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
. چرا گاهی تبلیغم میگیره، گاهی نمیگیره؟🤔 💠 یه متن واحد که هر جایی منتشر کنی و بگیره، تقریبا وجود نداره! 👈 تو باید با توجه به مخاطبین تبلیغت، متن تبلیغت رو بنویسی 📌 برای مخاطبین سرد یه جور باید بنویسی 📌 برای مخاطبین گرم یه جوری باید بنویسی 📌 و برای مخاطبین داغ یه جوری ⁦👨‍💼⁩ برای اینکه بدونی برای هر کدوم چه جور متنی بیشتر جواب میده، حتما ویدئو رو کامل ببین تا بتونی متناسب با هر فضایی تبلیغ پربازدهی بنویسی😉 فرصت استفاده از تخفیف 50 درصدی این دوره و استفاده از هدیه (دوره تخصصی تیترنویسی) رو از دست ندید 👇👇👇 @Mrjanpanah