6.47M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 رهبر معظم انقلاب چفیهشان را به محمد کاسبی هدیه کردند
♦️رئیس حوزه هنری خطاب به محمد کاسبی: رهبر انقلاب از احوال شما جویا شدند. چفیهشان را برایتان فرستادند و گفتند که به آقای کاسبی بگویید برایشان دعا میکنم.
♦️مدتیاست که محمد کاسبی، هنرپیشه پیشکسوت کشورمان بهدلیل عارضه قلبی در بیمارستان بستری شده و با بیماری دستوپنجه نرم میکند.
🔴 نفر دوم شاخه نظامی گروهک تندر از سوی سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر شد
♦️این فرد موسوم به «ماسماتوس» یک ماه پیش از سوی وزارت اطلاعات، بازداشت شده است.
♦️ماسماتوس نفر دوم شاخه نظامی گروهک تروریستی تندر بوده که از طراحی ترور شهید علی محمدی مطلع بوده و شهادت وی را در یک سایت پس از وقوع آن منتشر کرده است.
14.17M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴بدون تعارف با زنی که در 14 سالگی، همراه مادرش (مرضیه دباغ، محافظ امام خمینی ره) تحت شکنجههای وحشیانه ساواک بود!
5.95M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🇮🇷
🎥 #کلیپ | چرا رهبر معظم انقلاب پس از بارها تذکر خودشان وارد میدان #جهاد_تبیین شدند؟
🍃🌹🍃
🔹 در ایام سالروز پیروزی انقلاب اسلامی که جریان اصلاح طلب و غربگرایان بدنبال تولید محتوا و برنامه هایی برای سرپوش گذاشتن بر فجایعی که در دهه ۹۰ بر سرکشور آورده اند هستند و متاسفانه کمتر از سوی رسانههای انقلاب به این موضوع پرداخته می شود!
🔸 برهمین اساس رهبر معظم انقلاب پس از بارها تاکید بر تبیین واقعیات و جهاد تبیین این بار خودشان وارد میدان شدند لذا در کلیپ بالا سقوط اقتصاد کشور با حسن روحانی را روایت کردند که با این آمارهای فاجعهبار اصلاح طلبان بهتره بجای ایراد گرفتن از دولت رئیسی، به این فکر کنند که تفکر لیبرالی و غرب پرستانه چه با آبروی خودشون و مردم کشور کرد.
#دهه_فجر | #روشنگری
46.mp3
8.09M
🇮🇷
📢#صدای_ثامن (۴۶) | رابطه راهبردی ۲۰ ساله ایران و روسیه
🍃🌹🍃
❌ قسمت سوم
🎙کارشناس: دکتر شهریاری
#روشنگری| #دهه_فجر
🇮🇷
📝 #یادداشت_کوتاه | موانع تحول در صنعت خودرو
🍃🌹🍃
🔻 سئوالی که پس از بیانات رهبر معظم انقلاب در روز یکشنبه (۱۰ بهمنماه) مورد توجه رسانهها قرار گرفته این است که چرا با وجود نیروی فنی ماهر، بازار مصرف، وجود مواد اولیه در کشور، داشتن نقدینگی و ۱۲۰۰ بنگاه قطعه ساز، در بحث خودرو با مشکلات فعلی مواجهیم؟ خروج خودروسازان از شرایط فعلی نیازمند تغییر در ۴ حوزه است:
1⃣ حوزه سیاستگذاری: ریشه اصلی آشفتگی این صنعت، وجود ۲۰ نهاد سیاستگذار و متکثر است که بعضاً قوانین و سیاستهای ضد هم مصوب میکنند و علاوه بر هدر رفت منابع، با دخالتهای دستوری، صنعت خودرو را قبضه کردهاند.
2⃣ حوزه تولید: انحصار شرکتهای خودروسازی، عدم رقابتپذیری و دولتی بودن، ازجمله عوامل مهم در عدم بهبود کیفیت تولید است. البته هزینه بالای تولید و عدم بهرهوری برای کاهش هزینهها (وجود ۲۵ هزار کارگر مازاد در سایپا و ایرانخودرو) نیز باعث هدر رفت منابع این صنعت شده است.
3⃣ حوزه توزیع: بخش توزیع در صنعت خودروسازی بسیار گسترده و حجیمتر از بخش تولید است. نبود سیستم مناسب برای نظارت و کنترل بر معاملات خودرو در بازار است که سوداگری و تضعیف بخش تولید را حاصل ساخته است.
4⃣ مشکل چهارم که به خودروسازها ارتباط کمتری دارد ولی برای آنها چالش آفرین شده است، مربوط میشود به تورم بالا و کاهش ارزش ریال در کشور؛ این چالش ریشهای در اقتصاد ایران، خودرو را تبدیل به یک کالای سرمایهای کرده و تقاضای کاذب در جامعه به وجود آورده است، بهطوریکه ثبتنام میلیونی برای خودرو در کشور، نه صرفاً بهواسطه نیاز به آن، بلکه عمدتاً به دلیل حاشیه سودی است که از قِبَل آن عاید خریدار خودرو میشود.
✍ علی محمدی
#دهه_فجر | #روشنگری
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
امام خمینی وعده آب و برق مجانی داد؟
افشای دروغ بزرگ اپوزیسیون
پاسخ به این دروغ
@Ashooraeian