eitaa logo
اخبار گوناگون
60 دنبال‌کننده
4.2هزار عکس
4.4هزار ویدیو
21 فایل
کانالی با خبر های گوناگون از سراسر جهان
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
▪️ مکاشفه شنیدنی آیت الله حق شناس (ره) از تاثیر فوق العاده ذکر «یاحسین» 🎙 به کلام حضرت استاد جاودان حفظه الله
تکنیک سنتی درمان جویدن ناخن ✅مقداری مساوی گل گاوزبان را با سنبل الطیب مخلوط کنید و به مدت 20 دقیقه کنید سپس شب ها یک لیوان از آن را میل نمایید ✅و یا ترکیب عرق بهارنارنج و عرق بید مشک و گلاب (دکتر خیر اندیش)
خاصیت این دو آیه به جهت ظهور ثمرات اشجار است و کثرت آب چاه ها . قدری ریگ (سنگ) از قعر جوی برگیرد در نیمروز و این آیات را بر آن با نیت خالص و توجه به خدا و معنی آن بخواند پس آن ریگ ها را در بستان یا در چاه ریزد از کثرث آب آن بستان و کاریز مسرور گردد و انواع برکات به ظهور آید آیات 48 و 49 سوره فرقان : وَهُوَ الَّذِي أَرْسَلَ الرِّيَاحَ بُشْرًا بَيْنَ يَدَيْ رَحْمَتِهِ وَأَنزَلْنَا مِنَ السَّمَاءِ مَاءً طَهُورًا لِنُحْيِيَ بِهِ بَلْدَةً مَّيْتًا وَنُسْقِيَهُ مِمَّا خَلَقْنَا أَنْعَامًا وَأَنَاسِيَّ كَثِيرًا 📚خواص آیات قرآن کریم
خاصیت این دو آیه به جهت ظهور ثمرات اشجار است و کثرت آب چاه ها . قدری ریگ (سنگ) از قعر جوی برگیرد در نیمروز و این آیات را بر آن با نیت خالص و توجه به خدا و معنی آن بخواند پس آن ریگ ها را در بستان یا در چاه ریزد از کثرث آب آن بستان و کاریز مسرور گردد و انواع برکات به ظهور آید آیات 48 و 49 سوره فرقان : وَهُوَ الَّذِي أَرْسَلَ الرِّيَاحَ بُشْرًا بَيْنَ يَدَيْ رَحْمَتِهِ وَأَنزَلْنَا مِنَ السَّمَاءِ مَاءً طَهُورًا لِنُحْيِيَ بِهِ بَلْدَةً مَّيْتًا وَنُسْقِيَهُ مِمَّا خَلَقْنَا أَنْعَامًا وَأَنَاسِيَّ كَثِيرًا 📚خواص آیات قرآن کریم
هدایت شده از ...حاج قاسم
با خبر شدیم اندیشمند جانباز، دکتر حسن رحیم پور ازغدی مبتلا به کرونا شده اند و به علت عوارض شیمیایی دوران دفاع مقدس، در بیمارستان بستری شده اند. برای سلامتی همه بیماران و کرونایی ها مخصوصاً دکتر ازغدی پور دعای ویژه کنیم. اللهم اشف کل مریض
خداڪند‌ڪه‌ مرا‌با‌خدا‌ڪنی‌آقا ز‌قیدوبند‌معاصے‌ جدا‌ڪنی‌آقا دعاۍ‌ما‌ به‌در‌بسته‌میخورد، اۍ‌ڪاش خودت‌براۍ‌ظھورت‌ دعاڪنی‌آقا 🏝اݪسلام‌علیڪ‌یا‌بقیة‌اللھ..🏝 🏝السَّلامُ عَلَیْکَ یا اَبا عَبْدِالله وَ عَلَی الاَْرْواحِ الَّتی حَلَّتْ بِفِناَّئِکَ عَلَیْکَ مِنّی سَلامُ اللهِ اَبَداً ما بَقیتُ وَ بَقِیَ اللَّیْلُ وَالنَّهارُ وَلا جَعَلَهُ اللهُ آخِرَ الْعَهْدِ مِنّی لِزِیارَتِکُم
🌹 فضیلت زیارت عاشورا 🌹 امام صادق علیه السلام به صفوان می‌فرمایند: «زیارت عاشورا» را بخوان و از آن مواظبت کن به درستی که من چند خیر را برای خواننده آن تضمین می کنم: اول: زیارتش قبول شود. دوم: سعی وکوشش او مشکور باشد. سوم: حاجات او هر چه باشد از طرف خداوند بزرگ برآورده شود و ناامید از درگاه او برنگردد زیرا خداوند وعده خود را خلاف نخواهد کرد. بحارالانوار، جلد98، ص300
🔰 فواید عجیب اسپند 👈 پیامبر صلی الله علیه واله فرمودند 🔻بر هر یک از برگ و دانه ی بوته ی اسفند ملکی موکل است که با آنها هست تا آنکه بپوسد و ریشه اش و شاخه اش غم و سحر و چشم بد را برطرف سازد 🔺و در دانه اش شفای هفتاد درد است پس مداومت کنید به اسفند و کندر با دود کردن آنها. 📚:بحارالانوار–ج95 ،ص130
💠 حدیث مهدوی: 🔻قالَ الْحُسَيْنُ بْنُ عَلِىٍّ عليه السلام: 🔹لوْ لَمْ یبْقِ مِنَ الدُّنْیا الَّا یوْمٌ واحدٌ لَطَوَّلَ اللَّهُ عَزَّوَجَلَّ ذلِک الْیوْمَ حَتَّی یخْرُجَ رَجُلٌ مِنْ وُلدی، فَیمْلَأُها عَدْلًا وَ قِسْطاً کما مُلِئَتْ جَوْراً وَظُلْماً، 🔸اگر از عمر دنیا حتی یک روز هم باقی نماند، خداوند آن روز را آنقدر طولانی می کند تا مردی از فرزندانم ظهور نماید و دنیا را از عدل و داد پرکند؛ همان طوری که از ظلم و ستم و ناعدالتی پر خواهد شد. 📚ملحقات احقاق الحق، ج 29، ص 589.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سخنان تأمل انگیز شیخ عدنان عرعور از بزرگان وهابیت و مدافعان جدی داعش، درباره عزاداری برای علیه السلام: «هر کسی از شهادت حسین محزون نشود (نه خوشحالی کند)، گمراه، منافق و احتمالا کافر است؛ اما هرکسی خوشحال بشود، قطعا کافر است» ابن تیمیه بنیان گذار فکر وهابیت نیز تصریح می کند: وَأَمَّا مَنْ قَتَلَ " الْحُسَيْنَ " أَوْ أَعَانَ عَلَى قَتْلِهِ أَوْ رَضِيَ بِذَلِكَ فَعَلَيْهِ لَعْنَةُ اللَّهِ وَالْمَلَائِكَةِ وَالنَّاسِ أَجْمَعِينَ؛ لَا يَقْبَلُ اللَّهُ مِنْهُ صَرْفًا وَلَا عَدْلًا. لعنت خدا و ملاَئکه و همه مردمان بر کسی که حسین را کشته یا کمکی بر قتل حسین کرده و یا به قتل حسین رضایت داده است. خداوند از چنین افرادی هیچ عملی را قبول نمی‌کند» (مجموع الفتاوي، ابن تيميه، ج4، کتاب مفصل الاعتقاد، ص487