eitaa logo
علی خردمند
400 دنبال‌کننده
1.8هزار عکس
986 ویدیو
15 فایل
مجاهدِ عرصهٔ جهاد تبیین مدرس دوره‌های آموزشی و سیرمطالعاتی کتب امام خامنه‌ای ( قرارگاه تربیت‌جهادی سِدْرَةُ الْمُنْتَهیٰ ) ارتباط با ما @Ali_kheradmand_ir
مشاهده در ایتا
دانلود
لاَ حَوْلَ وَلَا قُوَّةَ إِلّا بِاللّٰهِ، تَوَكَّلْتُ عَلَى الْحَيِّ الَّذِي لَايَمُوتُ، وَالْحَمْدُ لِلّٰهِ الَّذِى لَمْ يَتَّخِذْ وَلَداً، ولَمْ يَكُنْ لَهُ شَرِيكٌ فِى الْمُلْكِ، وَلَمْ يَكُنْ لَهُ وَلِيٌّ مِنَ الذُّلِّ وَكَبِّرْهُ تَكْبِيراً
نگذاریم ظریف برگردد @taghaviniaa
🔻سیاست‌مدار شوق‌انگیز: جذبه‌های اجتماعیِ جلیلی 🖊مهدی جمشیدی [یکم]. «سیاستِ اندیشیده». او به‌ناگهان تصمیم نگرفته که به صحنه بیاید، بلکه یک دهه است که خود را برای چنین موقعیّتی، آماده کرده است؛ به‌طوری‌که در طول این سال‌ها، توانسته یک برنامۀ «محاسبه‌شده» و «عالمانه» بنویسید و با مواجهات و تقابلات، آن را «پخته‌تر» و «وزین‌تر» سازد. بنابراین، وعده‌هایش خام و سطحی و عجولانه نیستند و مصرف انتخاباتی ندارند. کسانی به‌جای «برنامه‌های پخته»، «وعده‌های خام» می‌دهند تا هیجان و احساس برانگیزند و برای خویش، رأی‌سازی کنند؛ اما او دربارۀ تک‌تک جمله‌هایش، فکر کرده و در طول زمان به این نتایج دست یافته است. او اهل قمار سیاسی نیست و نمی‌خواهد بخت خویش را بیازماید، بلکه در ذهن خویش، راهی که باید رفت را بارها رفته و امکان‌ها و امتناع‌ها را شناخته و در برنامۀ خود دیده است. [دوّم]. «سیاستِ تجربه‌شده». او در عالَم نظر، محدود نمانده، بلکه برنامه‌های را به فضای «اجرا» و «تحقّق»، ارائه کرده و واکنش‌ها و پیامدها را شناخته است. او نه یک‌باره، بلکه تکه‌تکه‌های برنامه‌هایش را در قالب‌های موردی و بخشی، عرضه کرده و برنامه را به «محک تجربه» و «پهنۀ میدان» رسانده است. ازاین‌رو، او از آرزوهای بیگانه با «واقعیّت» و «عینیّت» سخن نمی‌گوید. کارنامۀ او، همین «تکه‌های آزموده» و «قطعه‌های تجربه‌شده» است که کامیاب نیز بوده‌اند. او پیش از میدان واقعی، در میدانی کوچک‌تر به حرکت درآمده است. [سوّم]. «سیاستِ مردم‌سالارانه». او از فرصت‌ها و امکان‌هایی سخن می‌گوید که یکی از مهم‌ترین‌شان، «مردم» هستند. وی به نظریۀ «مردم‌سالاری دینی»، باور دارد و می‌خواهد مردم‌سالاری پساانتخاباتی را تحقق ببخشد. او نمی‌خواهد به‌تنهایی از موانع عبور کند، بلکه چنین امری را میسّر نمی‌شمارد. می‌خواهد خودِ جامعه را به حرکت وادارد و دولت را به «زمینه‌ساز تجلّیِ ارادۀ جمعی» تبدیل کند. سیاست او، «اجتماعی» و «از پایین» است، نه آمرانه و برآمده از محافل بسته. اینکه او زیست مردمی دارد و آمیخته و پیوستۀ با مردم است، نشانگر همین حقیقت است که می‌خواهد مردم‌سالاری دینی را بسط بدهد و جامعه را فعّال نماید. [چهارم]. «سیاستِ اخلاقی». آنچه که در نگاه نخست به وی، حس مخاطب را برمی‌انگیزد، «صداقت» و «راستی» و «بی‌پیرایه‌گی» وی است. او دروغ نمی‌گوید و با خدعه و فریب، کار خویش را پیش نمی‌برد. همان می‌نماید و می‌گوید که هست. سیاست را برای اخلاق می‌خواهد و نه اخلاق را برای سیاست. در سیاست‌ورزی او، حاجت به نیّت‌خوانی و مشاهدۀ پشت‌صحنه نیست؛ چون او چندلایه نیست و نمی‌خواهد در برابر مردم، گندم‌نمایی و جوفروشی کند. [پنجم]. «سیاستِ انقلابی». او به نظریۀ «نظام انقلابی»، باور دارد و از «انقلاب»، به «نظام» یا «اصلاح» عبور نکرده و دچار تقلیل‌گرایی و استحاله و ارتجاع نشده است. می‌خواهد حاکمیّت و جامعه را به سرچشمه‌های اصیل انقلابی بازگرداند و غبارهای غفلت از صورت نخستینِ انقلاب و آرمان‌های دهۀ شصت بزداید. سیاست انقلابی در طول دهه‌های گذشته، دستخوش دست‌اندازی‌های عامدانه شده و اینک باید به اصالت‌ها بازگشت. دیگران می‌هراسند که از انقلابی‌گری سخن بگویند، چون این امر، مستلزم رعایت قواعد و آدابی است که در اینان، هیچ نشانی از آنها نیست. [ششم]. «سیاستِ جهشی». کار تحوّل، محتاج تغییرسازی‌های بنیادی و جدّی و بزرگ است؛ وگرنه همچنان باید در چالش‌ها بمانیم و شاهد بازتولید ناخواستۀ آنها باشیم. در گام دوّم، باید گام بلند برداشت و به‌جای تحرّکات عادی و جاری و اداری، در پی «جهش تاریخی» بود. می‌توان تاریخ را فشرده کرد و در کوتاه‌مدّت، فتوحات فراوان داشت. قافله نمی‌ایستد و اگر ما بخواهیم با شتاب معمولی حرکت کنیم، همواره باید دنباله‌رو بمانیم. شتاب‌زدگی خطاست، اما تعلل و کُندی نیز نارواست. [هفتم]. «سیاستِ چندسویه». او اولویت دارد و نمی‌خواهد همه‌چیز را در دستورکار خویش قرار بدهد و ناگهان، معجزه کند و بهشت بسازد، اما نمی‌خواهد «تک‌بُعدی» باشد و اقتصاد را بر فرهنگ یا سیاست را بر اقتصاد ترجیح بدهد و «پیشرفت نامتوازن» بیافریند، بلکه می‌خواهد جنبه‌ها و لایه‌های مختلف را در نظر بگیرد و حسّاسیّت‌هایش را در میان عرصه‌های اصلی زندگی، توزیع کند. [هشتم]. «سیاستِ تمدّن‌اندیش». او به اینجا و اکنون می‌اندیشد اما نمی‌خواهد از نگاه تمدّنی غافل باشد و در سطح دولت-ملّت، متوقف بماند. او می‌داند که در ایران، امکان و مجال تبدیل‌شدن به «قدرت برتر» وجود دارد و باید کوشید چنین بضاعتی را به فعلیّت رسانید. نگاه‌های محدود و اقلّی، افق‌های تنگی دارند و نمی‌توانند چشم‌انداز «جهانی» و «تمدّنی» تعریف کنند. ازاین‌رو، جامعه در خودش و در حصار مرزهای ملّی‌اش، ساکن و بی‌حرکت می‌ماند و بیرونی و فرامّلی و جهانی نمی‌شود. https://eitaa.com/sedgh_mahdijamshidi
انتخاب روسای ستاد نامزدهای انتخابات، معمولا یک وجهه نمادین نیز دارد. جالب اینجاست که در بین روسای ستاد 6 کاندیدای این انتخابات، رییس ستاد سعید جلیلی جوان ترین و رییس ستاد مسعود پزشکیان پیرترین افراد هستند. این نشان میدهد که در صورت پیروزی هر نامزد نیز احتمالا میانگین سنی آن دولت به سمت جوانان می رود یا افراد مسن تر. و مهمتر اینجاست که اگر جوانان وارد مدیریت کشور شوند طبیعتا انگیزه، حوصله و انرژی بیشتری دارند تا کسانی که بعضا از سن بازنشستگی نیز گذشته اند. رییس ستادهای نامزدها به ترتیب جوانی: رییس ستاد سعید جلیلی (محسن منصوری) 40 ساله رییس ستاد باقر قالیباف (علی نیکزاد) 59 ساله رییس ستاد امیرحسین قاضی زاده (محمدرضا میرشمسی) 60 ساله رییس ستاد مصطفی پورمحمدی (حجت ایوبی) 61 ساله رییس ستاد علیرضا زاکانی (لطف الله فروزنده) 63 ساله رییس ستاد مسعود پزشکیان (علی عبدالعلی زاده) 70 ساله @Sabeti
🗳 خطورات نفسانی این روزها همه ما نیش و کنایه‌های بسیاری علیه نامزدهای مختلف به ذهن‌مان می‌رسد که لاجرم در فضای سیاسی و چندقطبی کنونی، مورد تشویق طیفی از هواداران نیز واقع می‌گردد و دقیقا به دلیل همین مشقت مقابله با نفس است که ارزشی به نام خویشتنداری از نگارش آنچه نباید، بیش از پیش هویدا می‌شود. @GhadiriNetwork
اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج
‌از اصبغ بن نباته نقل شده:  از امیرالمؤمنین (علیه السلام)  شنیدم که می فرمود:  «صاحب این امر، شرید (آواره)، طرید (رانده)، فرید (تک) و وحید (تنها) است» «طرید» به کسی اطلاق می شود که کنار گذاشته شده است. امام_زمان(علیه السلام) به راستی در این زمان طرد شده هستند؛ چرا که قدر و منزلت ایشان آن گونه که باید، دانسته نمی شود و هیچ یک از مراحل شکر در برابر این نعمت عظیم الهی، به طور شایسته ادا نمی گردد. تا جایی که مردم، ولیّ نعمت خویش را کنار گذاشته اند و- فهمیده یا نفهمیده- ایشان را با قلب و زبان و عمل خویش طرد کرده اند.» 🔺از آیت_الله بهجت پرسیدند امام زمان (عجل الله ) کجاست ؟ فرمودند : اقا در قلب های شماست مواظب باشید بیرونش نکنید. صلی الله علیک یا صاحب الزمان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️✈️ بعداز ۵سال دادگاه عالی کانادا، شرکت هوایی اوکراینی را مقصر اصلی سرنگونی هواپیما دانست! 📌روسیاهی دیگری برای وطن‌فروش‌ها ✍چقدر دلمان سوخت برای سردار که با مردانگی‌اش آن روز تمام مسئولیت این حادثه تلخ را برعهده گرفت، آبروی خودش را با خدا معامله کرد و خود را آماج تهمت و تخریب‌ها قرار داد! ✍نگذاریم این خبر فوق‌مهم در لابلای هیاهوی این روزها گم و بایکوت شود؛ باید روشنگری کنیم و این کلیپ را بدست تمام ایرانیان برسانیم، بلکه سیاهی پروپاگاندای دشمن کمرنگ شود! @Cwarfare
باید مثل حضرت زینب‹س›صبور باشیم..
34.28M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چرا جلیلی؟ اگر برای رای دادن به سعید جلیلی تردید دارید حتما این فیلم را با دقت ببینید و اگر میخواهید برای سعید جلیلی تبلیغ کنید، بازهم این فیلم را ببینید چون جواب بسیاری از شبهات مختلف است و دست شما را برای پاسخ به مخالفان باز میکند. امیرحسین ثابتی در قسمت ۹۶ برنامه حافظه تاریخی ایرانی، ضمن توضیحات کامل درباره چرایی اصلح بودن دکتر جلیلی نهایتا به معرفی کتاب مهمی از وی پرداخته که شخصیت جلیلی را بهتر معرفی میکند. 🔹برای پایین آوردن حجم فیلم کیفیت آن کم شده اما اگر خواستید فیلم را با کیفیت اصلی ببینید از اینجا اقدام کنید. 🔹برای تهیه کتابی هم که در این قسمت معرفی شده از اینجا اقدام کنید. 🔻برای مشاهده قسمت های قبلی برنامه نیز از اینجا عضو کانال شوید.
علی خردمند
چرا جلیلی؟ اگر برای رای دادن به سعید جلیلی تردید دارید حتما این فیلم را با دقت ببینید و اگر میخواهی
✍ شخصاً اعتقاد دارم شخصی برای ریاست جمهوری شایسته است که پشتوانه اصلی او مردم باشند نه احزاب سیاسی و گروه هایی که فردای بعداز انتخابات، از او طلب خود را مطالبه میکنند!!! و برداشت بنده این است که مردمی ترین کاندیدای ریاست جمهوری ۱۴٠۳ کسی نیست جز استاد