ترجمه #بیانیه جامعةالمصطفی در محکومیت توهین به قرآن کریم، به زبان #هندی
🌐کانال روابط عمومی/مرکز خبر المصطفی/ برای اطلاع از آخرین اخبار المصطفی هم اکنون عضو شوید
👇👇👇
🆔http://eitaa.com/newsmiu
ترجمه #بیانیه جامعةالمصطفی در محکومیت توهین به قرآن کریم، به زبان #اردو
🌐کانال روابط عمومی/مرکز خبر المصطفی/ برای اطلاع از آخرین اخبار المصطفی هم اکنون عضو شوید
👇👇👇
🆔http://eitaa.com/newsmiu
معاونت پژوهش دانشگاه مجازی المصطفی با همکاری دبیرخانه همایش بین المللی فقه و تربیت، نمایندگی خراسان رضوی برگزار می کند:
هفدهمین پیش نشست علمی با موضوع:
✅ "تحلیل فقهی تربیتی استفاده از شبکه های اجتماعی در فضای مجازی"
🎙 با ارائه : حجت الاسلام والمسلمین دکتر دکتر شیبانی
🔹 دبیر علمی نشست: جناب آقای حیدری
🏢 مکان: مشهد، خیابان مدرس، ساختمان ستاد، طبقه پنجم
🔹 حضوری و مجازی
🔗 لینک مجازی:
Live.mou.ir/research
⏰ زمان: دوشنبه 10 بهمن ماه
🔹 ساعت 10:00 الی 11:30
#نشست_علمی_تبیینی
#معاونت_پژوهش
#روابط_عمومی
#دانشگاه_مجازی_المصطفی
🌐کانال روابط عمومی /دانشگاه مجازی المصطفی
🔽🔽🔽🔽
@AlmustafaOpenUniversity
مصاحبه آیتالله العظمی خامنهای با شبکه دوم تلویزیون درباره خاطرات دوران مبارزات انقلاب اسلامی-سال1363
صفحه نخست
🔹 خبرنگار: جناب آقاى خامنهاى شما در طول مبارزات خودتان قطعاً خاطرات بسیارى را دارید، از آن روزهایى که در #مشهد تشریف داشتید در #مسجد_کرامت بودید که مسجد کرامت خود نقطهاى براى حرکت بود در مشهد و همچنین در طول تاریخ مبارزات و تظاهرات مردمى و همچنین در روز ۲۲ بهمن. اولین سؤال و مطلبى که مىخواستم خدمتتان بگویم این است که اگر از آن روزها، روزهاى پر التهاب مشهد و یا تظاهرات خاطرهاى به نظرتان مىرسد بفرمایید.
حضرت آیتالله خامنهای:
بسماللهالرّحمنالرّحیم
🔹خیلى سؤال دشوارى است براى من و این بدان علت است که من از سال ۱۳۴۳ رفتم مشهد یعنى از قم برگشتم مشهد و در مشهد سکونت اختیار کردم تا سال ۱۳۵۷ که از مشهد خارج شدم. غیر از مدتهایى که حالا در بازداشت و یا تبعید و اینها مثلاً بودم بقیه اوقات را در مشهد گذراندم و تمام این دوران لبالب از خاطرههاى دوران انقلاب است براى من، یعنى شاید کمتر زمانى از آن) مدت ۱۳، ۱۴ سالهى اقامت من در مشهد را مىشود در ذهنم جستجو کنم و پیدا کنم که در او یک نشانى و ردپایى از مسائل انقلاب نباشد.
🔸البته مىدانید انقلاب در دورههاى مختلف یک حرکت را در حقیقت تعقیب مىکرد و این حرکت در زندگى ما و وضع ما در این ۱۳، ۱۴ سال هم همینطور مشهود بود یعنى من وقتى نگاه مىکنم مثلاً فرض کنید سال ۱۳۴۳ که رفتم مشهد براى سکونت را در نظر مىگیرم، یا قبل از آن، سال ۴۱ که شروع مبارزات بود و بعد ۴۲ که اوج اشتعال مبارزه بود در اول کار و زندانهایى که بازداشتهایى که مثلاً آن وقتها مىشد و اینها و بعد که در رابطه با قم بود همه اینها یعنى در سال ۴۱ و ۴۲ من طلبه قم بودم، اگر مشهد مىآمدم در رابطهى با قم کار داشتم و همچنین سال ۴۳. در این دوران مبارزه را و وضع خودم را در این مبارزه یکجور مىبینم بعد سال ۴۶، ۴۷، ۴۸ یک جور است، سال ۴۹ - ۵۰ یکجور است، از ۵۰ به بعد تا ۵۴ مثلاً، ۵۴ - ۵۵ یکجور است و ۵۵ و ۵۶ و ۵۷ هم باز یکجور است یعنى اینها یک تاریخى را تشکیل مىدهند یعنى یک سیرى را، یک مسیرى، یک روندى را به اصطلاح نشان مىدهند به انسان که یک جریانى است، به قول آنهایى که دلشان مىخواهد لغت فرنگى یک پروسهاى است که از اول تا آخر آدم نگاه مىکند، کاملاً مشخص است مراحلش چیه، از کجا شروع شده، چه جورى یک دوره به یک دوره تبدیل شده، آن روز ما نمىفهمیدیم حالا که داریم به پشت سرمان نگاه مىکنیم مىبینیم که داستانها بوده هر کدامش هم یک خاطرهاى دارد که خیلى مشکل است که انسان از بین این همه خاطره گوناگون و بعضى تلخ و بعضى شیرین در حین وقوع که البته الان همش شیرین است یعنى هر چه من نگاه مىکنم آن شدتها و تلخیها هم همه در کام من شیرین مىآید و اگر غیر از آن گذرانده بودم زندگى را، یقیناً براى من مایه تأسف بود و آن روز تلخ و شیرین و اینها همه جور آمیخته بود.
#ادامه_خاطرات:👇
صفحه دوم:
https://eitaa.com/bonyadtarikh/5473
صفحه سوم:
https://eitaa.com/bonyadtarikh/5474
صفحه چهارم:
https://eitaa.com/bonyadtarikh/5475
صفحه پنجم:
https://eitaa.com/bonyadtarikh/5476
صفحه ششم:
https://eitaa.com/bonyadtarikh/5477
صفحه هفتم:
https://eitaa.com/bonyadtarikh/5478
صفحه هشتم:
https://eitaa.com/bonyadtarikh/5479
صفحه نهم:
https://eitaa.com/bonyadtarikh/5480
صفحه دهم:
https://eitaa.com/bonyadtarikh/5481
#روابط_عمومی
#دانشگاه_مجازی_المصطفی
🌐کانال روابط عمومی /دانشگاه مجازی المصطفی
🔽🔽🔽🔽
@AlmustafaOpenUniversity
معاونت پژوهش دانشگاه مجازی برگزار می کند
✅ بیست و سومین کرسی علمی ترویجی ، با عنوان :
❇️ " راهکاهای نوین همنوایی پیروان ادیان از منظر قرآن کریم "
🎙 ارائه دهنده: حجت الاسلام عباسعلی براتی (اعضو هیئت علمی جامعه المصطفی العالمیه)
🔵ناقداول : حجت الاسلام دکتر محمدباقر قیومی(هیئت علمی جامعه آل البیت العالمیه )
🔵 ناقد دوم: حجت الاسلام دکتر محمد دادسرشت
(استادیار جامعه المصطفی العالمیه)
🔹 دبیر جلسه:سید اباذر هاشمی (معاون پژوهش دانشگاه مجازی المصطفی)
🏢 مکان: دانشگاه مجازی المصطفی، طبقه سوم ، سالن جلسات
🔹 حضوری و مجازی
🔗 لینک مجازی:
http://Live.mou.ir/korsi
⏰ زمان: چهارشنبه، 12 بهمن ماه، ساعت10:00
همراه با اعطای گواهی حضور علمی
#کرسی_علمی_ترویجی
#معاونت_پژوهش
#روابط_عمومی_همکاری
#دانشگاه_مجازی_المصطفی
🌐کانال روابط عمومی /دانشگاه مجازی المصطفی
🔽🔽🔽🔽
@AlmustafaOpenUniversity
May 11
به مناسبت دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی🇮🇷برگزار می گردد:
💻مدرسـه فصلـی انقلاب اسلامی فضای مجازی
📆12بهمن الی 20 بهمن ماه 1401-ساعت10و16
🎙حجت الاسلام رضا حاجی حسینی
تعــــریف انقلاب اسلامــی در فضـای مجـازی
🎙آیت الله عبدالکریم فرحانی
ضرورت انقلاب اسلامی در فضای مجازی بر اساس مبنای امامین انقلاب
🎙حجت الاسلام دکتر ایزدهی
گستره انقلاب اسلامی در فضای مجازی،ملی یا جهانی؟
🎙حجت الاسلام دکتر غلامی
امکان سنجی تحول اسلامی در فضای مجازی
🎙حجت الاسلام دکتر بشیری
مساله رسانه و حقیقت در حکمرانی اسلامی
🎙دکتر محمود حکمت نیا
تبیین فلسفی فقهی مالکیت در فضای مجازی
🎙جناب آقای خالدی
جایگاه کنشگری عمومی در انقلاب اسلامی فضای مجازی
🎙حجت الاسلام دکتر احمدی
ظرفیت شناسی بین المللی تحقق انقلاب اسلامی در فضای مجازی
🎙حجت الاسلام و المسلمین امینی نژاد
ظرفیت شناسی حکمی فضای مجازی در رشد و تعالی انسانی
🎙دکتر عبدالحسین کلانتری
داده و حکمرانی داده در فضای مجازی
🎙دکتر روح الله رحمانی
ظرفیتشناسی بینالمللی انقلاب اسلامی در فضای مجازی (آمریکا)
🎙حجت الاسلام دکتر بی ریا
رویارویی نابرابر با امپراطوری فضای مجازی غرب،فرصتها و تهدیدها
🎙حجت الاسلام دکتر چگینی
ظرفیتشناسی بینالمللی انقلاب اسلامی در فضای مجازی (آسیا)
🎙عبدالقادر محمدبلو(صلاتی)
ظرفیتشناسی بینالمللی انقلاب اسلامی در فضای مجازی (آفریقا)
🔹با اعطای گواهی رسمی
⬅️جهت ثبتنام و حضور شناسه
@oisc_rooydad در ایتا
💻پخش زنده با ترافیک رایگان
📲پخش از طریق کانال دفتر در آپارات وایتا
🆔@AlmustafaOpenUniversity
🔴 حسرت BBC از بیانات رهبری؟❗
🔻پردازش رسانهای سخنرانیهای رهبر انقلاب در صدا و سیما، مرکز نشر آثار و سایر رسانهها عموما ضعیف و غیر حرفهای است.
🔻شاید اگر روزی شنیدید مسئولان BBC در جمع خودشان گفته باشند که «حیف این سخنان راهبردی و پرمحتوا که با این سبک اطلاعرسانی رسانههای رسمی ناشنیده باقی میماند» تعجب نکنید!!
🔻اینکه در چند بخش خبری و تعدادی کانال و سایت به صورت خشک و بیروح متنی با اسلوب سنتی خبر خوانده شود و دهها بار هم به صورت رفع تکلیف تکرار شود اسمش پردازش و انتشار حرفهای نیست.
🔻متاسفانه نکات طلایی و کاربردی رهبری برای بخش قابل توجهی از جامعه ناشنیده باقی می ماند.
🔻مثلا در همین دی ماه بازدید ۳ ساعته ایشان از دستاوردهای دانش بنیان کشور که هر غرفه آن می تواند دستمایه یک گزارش رسانهای جذاب باشد با یک خبر چند دقیقه ای در میان اخبار گم شد!
یا نکات مهم ایشان در دیدار با بانوان یا پیام نماز اصلا به میزان کافی به سمع جامعه نرسید.
🔻در مجموع بیانات مهم ایشان در مناسبت های مختلف، حاوی صدها نکته دقیق مورد نیاز جامعه است که با سهل انگاری واضح مسئولان ذیربط در همه بخش ها، عملا از دسترس بخش بسیاری از مردم و جوانان دور می ماند.
🔻مسئولانی که عهدهدار انتشار و از آن مهمتر #پردازش بیانات رهبر حکیم انقلاب در بخش های مختلف نظام هستند بدانند به وظایفشان اصلا خوب عمل نمیکنند و باید حلقههای بسته را بگشایند و از ظرفیت جوانان خلاق و با انگیزه استفاده بیشتری ببرند.
🔻وقتی موفق خواهیم بود که با انواع تولیدات خلاقانه رسانهای، چند ساعت بعد از سخنرانی رهبر انقلاب، اگر به دانشجویان، اساتید، دانشآموزان و سایر اقشار مراجعه کنیم، غالبا در جریان محورهای اصلی رهنمودهای ایشان باشند تا برسیم به گام مطالبه گری....
✍حمیدرضا ابراهیمی، بیداری ملت
#بصیرت_تبیین
#روابط_عمومی
#دانشگاه_مجازی_المصطفی
🌐کانال روابط عمومی /دانشگاه مجازی المصطفی
🔽🔽🔽🔽
@AlmustafaOpenUniversity
دستاوردهای ۴۴ساله انقلاب شکوهمند اسلامی ایران.
#بصیرت_تبیین
#دستاوردهای_انقلاب_اسلامی
#روابط_عمومی
#دانشگاه_مجازی_المصطفی
🌐کانال روابط عمومی /دانشگاه مجازی المصطفی
🔽🔽🔽🔽
@AlmustafaOpenUniversity
🇮🇷♻️🇮🇷
🔽دستاوردهای ۴۴ساله انقلاب شکوهمند اسلامی ایران.
#بصیرت_تبیین
#دستاوردهای_انقلاب_اسلامی
#روابط_عمومی
#دانشگاه_مجازی_المصطفی
🌐کانال روابط عمومی /دانشگاه مجازی المصطفی
🔽🔽🔽🔽
@AlmustafaOpenUniversity