eitaa logo
عمامه خاکستری
188 دنبال‌کننده
7هزار عکس
4.1هزار ویدیو
156 فایل
حضرت رسول الله همسايه‌اى داشت كه وى را بسيار اذيّت مى‌كرد، هر روز از پشت بام خاكستر همراه آتش بر روى سر آن حضرت مى‌ريخت .سلام بر عمامه خاکستری پیامبر رحمت. https://jabeh.com/c/1nkemn http://salamazsheikh.blogfa.com/ https://farsnews.ir/AmamehKhakestari
مشاهده در ایتا
دانلود
◾️ایران قوی @jehadei
#⃣ ، 🔰 آدرس ما در سایر اپلیکیشن‌ها: 🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻 🌐 zil.ink/farhad_fathi.ir 💠➣┅─────────── ⬇️ @jehadei
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🍀 لبّیک یا خامنه‌ای 🔹 آنان که به ظاهر، غم مردم دارند 🔸 هم نوکر و هم ریزه‌خورِ اغیارند 🔹 تیرِ همه‌شان خورده به سنگ؛ چون امّت ... 🔸 با رهبریِ خامنه‌ای بیدارند 📎 📎 📎 🖇
♨️ دوران پسا مهسا و بازنگری در تعلیم و تربیت 🔸 آشوب‌هایی که با رمز فتنه مهسا امینی شروع شد، فارغ از حوادث تلخش، درس‌های زیادی برای فراگیری دارد. عبرت‌هایی گران‌بها که می‌توان با پردازش، چاره‌جویی و ترتیب اثر دادن آن‌ها، بسیاری از آسیب‌ها را ترمیم کرد. 🔸 شرارت دشمن، مدیریت مجازی ذهن‌های جوانان و نوجوانان، آموزش آشوب، شایعه‌سازی و اتهام زنی به دولت، حکومت و... بخشی از جنایت‌های دشمنان خارجی و داخلی بود که سبب شد این فضای غم‌انگیز شکل بگیرد. 🔸 اینکه دختران دبیرستانی بعد از تعطیلی مدرسه، روسری برداشته و شعارهای سیاسی دادند، پدیده‌ای نو بود که نشان می‌دهد دشمن در برخی عرصه‌ها موفق بوده است. 🔹دانش‌آموز که مسئولیت اقتصادی ندارد تا بگوییم بحران اقتصادی انگیزه اصلی او برای شرکت در این آشوب‌ها بوده است. دختری که باید کتاب، کتابخانه پاتوق اصلی‌اش باشد، سر از خیابان درمی‌آورد، آن‌هم با هتک حرمت حجاب. این‌ رخدادها زنگ خطرند. زنگ بیداری برای مسئولین مربوطه - دولتی یا غیردولتی – هستند. ☑️ در میان تمام ارگان‌ها، نهادها و ... که باید بازنگری در شیوه تعلیم و تربیت داشته باشند، وزارت آموزش‌وپرورش در اولویت است. آموزش‌وپرورش در مدارس چه کیفیتی دارد که چنین رفتارهایی و یا رفتارهای مشابه دیده می‌شود؟! معلم‌ها به‌عنوان افرادی تأثیرگذار و الگو، چه باورها و دغدغه‌هایی دارند که ممکن است در رسالت تعلیم و تربیتشان اثر منفی داشته باشد؟ در متون آموزشی، باورهای صحیح و مهارت‌های رفتار سالم آموزش داده می‌شود؟ در مدارس درس اخلاق و مباحث اخلاقی جایگاهی دارد؟ این مواردی که ذکر شد، تنها بخشی از سوالات و دغدغه‌های مهمی است که وزارتخانه آموزش و پرورش باید با بررسی و تحلیل آن‌ها به دنبال تأمین بهترین روش باشد تا ناهنجاری ذکر شده به حداقل برسد. 📎 📎 📎 🔰 معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه 🌐 btid.org
🔸 در زاهدان، عملیاتی صورت گرفته که متاثر از آن یک مرکز جراحی به ارزش بیش از ۲۰۰ الی ۳۰۰ میلیارد تومان که به ده‌ها هزار عمل برای مردم انجام داده در آتش سوخته است. به نظر شما چند نفر از کسانی که سالِ بعد برای عمل جراحی باید از زاهدان به نقطه‌ای دیگر بروند به این فکر خواهند کرد که این رفت و آمد متأثر از رخدادهای سال گذشته است؟ 🔺 قطعا و یقینا آنها مسئله را اینگونه درک خواهند کرد: ما پایتخت نشین نیستیم، هیچ توجهی به ما ندارد. ما برای درمان باید صد ها کیلومتر برویم... همین یک نمونه نشان می‌دهد که اتفاقا بازی، کاملا در راستای منافع تجزیه طلب‌ها طرح‌ریزی و عملیاتی شده و گرداننده‌ها در تلاش بوده‌اند آن را طوری پیش ببرند که بهترین خروجی را (حتی در مسئله ی تخریب‌ها) به نفع تجزیه طلبان بگیرند.
امیر حسین ثابتی چگونه مارپیچ سکوت را بشکنیم؟ چند شب قبل در منزل داشتم شام می خوردم، یکباره صدای مبهم ولی ممتدی را شنیدم. دو سه دقیقه ای گذشت ولی صدا ادامه دارد بود. رفتم  پنجره را باز کردم. صدا واضح تر شد. یک نفر از وسط کوچه فریاد می زد: «مرگ بر دیکتاتور» کم کم  یکی دو نفر دیگر هم با او همراهی کردند و شعار دادند: «زن، زندگی، آزادی» و «مرگ بر دیکتاتور» با صدای بلند فریاد زدم: «مرگ بر منافق!» چند ثانیه همه شان سکوت کردند:) طبیعتا انتظار شنیدن این شعار را نداشتند و تصور می کردند هرچقدر شعار خودشان را تکرار کنند، افراد بیشتری با آنها همراهی خواهند کرد. لذا به محض اینکه دوباره شعارشان را تکرار کردند با صدای رسا تر فریاد زدم: «مرگ بر منافق» چند ثانیه بعد این بار صداهای دیگری به گوش رسید: «مرگ بر ضدولایت فقیه»، «مرگ بر منافق» و... چه اتفاقی افتاده بود؟ خیلی از ساکنین همان کوچه که مخالف شعارهای آنها بودند، احتمالا تا قبل از اینکه شعار «مرگ بر منافق» را بشنوند انگیزه ای برای شعار دادن در برابر آنها نداشتند. چرا؟ چون به اشتباه فکر می کردند اگر حرف خودشان را بزنند کسی همراهی نمی کند و در انزوا هستند. اما وقتی می بینند افراد دیگری هم هستند که با آنها همراهی کنند، ترس از انزوا از بین می رود و با خیال راحت حرف شان را می زنند. لذا آن کسی که اولین بار شروع کرد «مرگ بر دیکتاتور» گفتن، احتمالا فهمید در کوچه خودش هم در اکثریت نیست، چه برسد به اینکه بخواهد نظام را عوض کند:) و جالب اینکه از فردایش دیگر هیچ شعاری ندادند. نظریه «مارپیچ سکوت» همین است، یعنی در برابر «جو به ظاهر غالب» تسلیم نشوید و حرف خود را بزنید. اتفاقا در این ایام این کار ضرورت بیشتری دارد، چون جماعت برانداز که سواد و منطق درست و حسابی ندارد، فقط توهم اش زیاد است و اتفاقا باید همین توهم اش را شکست. شعار در برابر شعار، تجمع در برابر تجمع. این جماعت نه تشکیلاتی تر از منافقین و حزب توده هستند و نه بدنه اجتماعی بیشتری از سال 88 دارند، چندی بعد نیز افسرده تر و منزوی تر خواهند شد. فقط چند روزی عرض خود می‌برند و زحمت ما می‌دارند... ◾️@jehadei
🔹عاملان بدبختی (درمکتب امام)   🔳فرياد بدبختی فرياد آزادی! 🔷من مى‏بينم بدبختي‌هايى كه از دست همين اشخاصى كه فرياد آزادى مى‏كشند براى ملت ايران، من بدبختى را دارم مى‏بينم. بدبختى ملت ما آن وقتى است كه ملت ما از قرآن جدا باشند، از احكام خدا جدا باشند، از امام زمان جدا باشند. 🔷ما آزادى در پناه اسلام مى‏خواهيم، استقلال در پناه اسلام مى‏خواهيم، اساسِ مطلبْ اسلام است. معرفى كردم من به شما اين اشخاصى را كه كارى به اسلام ندارند، روحانيت را هم هيچ كارى به آن ندارند، مى‏خواهند يك مملكت غربى درست كنند براى شما. آنهايى كه حسن نيت دارند، نيت سوء ندارند، نمى‏خواهند دوباره رژيم برگردد، با او هم بد هستند. صحیفه امام؛ ج7؛ ص460 | قم؛ 2 خرداد  🔻@jehadei
◾️دو برادر، یکی شهید امر به معروف و دیگری شهید امنیت 🔸در جریان اغتشاش فتنه‌گران در محله امام‌زاده حسن تهران سلمان امیر احمدی که برای دفاع از امنیت مردم در حال مقابله با اغتشاشگران بود به درجه رفیع شهادت رسید. وی از بسیجیان ناحیه حبیب‌بن‌مظاهراست. 🔸برادر این شهید (روح الله امیر احمدی ) نیز در سال ۱۳۸۴ در راه امر به معروف به درجه شهادت رسیده است. @jehadei
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌹یادی کنیم از بوسیدن پرچم ایران عزیز 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷توسط دانش‌آموز خوزستانی از دید دوربین‌های مدار بسته 🔹مدرسه‌ای‌ دخترانه در شهرستان لالی محروم‌ترین شهر خوزستان. 🔷فرزندان این‌ها هستند نه چهارتا نخاله‌ای که پرچم ایران رو آتش می‌زنند. زیبایی ها 🇮🇷 @jehadei