eitaa logo
انجمن مدرسان بیانیه گام دوم
9.2هزار دنبال‌کننده
7هزار عکس
4هزار ویدیو
417 فایل
«در هر جایی که جبهه حقی از #نصرت‌الهی و مؤمنین محروم مانده است، به روشنی می‌توان ردپای #بی‌تحلیلی و بی‌تدبری مردم در مسایل گوناگون را پیدا کرد.» ١٣٨٧/٠٢/٢٠ رهبر حکیم انقلاب اسلامی ویژه اعضای انجمن‌ مدرسان‌ بیانیه گام دوم انقلاب مدیر کانال: @analyst
مشاهده در ایتا
دانلود
تفسیر روزانه. جزء6. مائده23.mp3
8.2M
🎙راه پیروزی بر ابرقدرتها (برای غلبه قطعی بر ابرقدرتها باید از کدام وارد شویم؟) ✨ادْخُلُوا عَلَیهِمُ فَإِذا دَخَلْتُمُوهُ فَإِنَّكُمْ غالِبُون وَ عَلَى اللَّهِ فَتَوَكَّلُوا إِنْ كُنْتُمْ مُؤْمِنین ✨ (21-26) 🔷🔸💠🔸🔷 🇮🇷 @Analysts
تفسیر روز نهم. اعراف94.mp3
8.27M
🎙تحریم اقتصادی، فرصت یا تهدید؟! (نبی اکرم(ص) میخواهد امتش را با سختیها رشد بدهد، اما دشمن محاصره میکند و خیال میکند که جبهه حق شکست میخورد؛ در واقع آنها جبهه حضرت را در مسیری که حضرت میخواهد، ریاضت میدهند) ✨و ما أَرْسَلْنا في قَرْيَةٍ مِنْ نَبِيٍّ إِلاَّ أَخَذْنا أَهْلَها بِالْبَأْساءِ وَ الضَّرَّاءِ لَعَلَّهُمْ يَضَّرَّعُون✨ (94) 🔷🔸💠🔸🔷 🇮🇷 @Analysts
تفسیر رو چهاردهم. نحل120.mp3
8.03M
🎙 غرب چگونه مسلمانان را تحقیر میکند و راه مقابله با آن چیست؟ ✨إنَّ إِبْرَاهِيمَ كَانَ أُمَّةً قَانِتًا✨ ✨لئِنْ رَجَعْنا إِلَى الْمَدينَة لَيُخْرِجَنَّ الْأَعَزُّ مِنْهَا الْأَذَل ✨ (120) 🔷🔸💠🔸🔷 🇮🇷 @Analysts
تفسیر روز شانزدهم. طه131.mp3
6M
🎙به دنیای کفار و «تمدن مادی» چشم ندوزید! ✨و لَا تَمُدَّنَّ عَيْنَيْكَ إِلَى مَا مَتَّعْنَا بِهِ أَزْوَاجًا مِّنْهُمْ زَهْرَةَ الْحَيَاةِ الدُّنْيَا ✨ (131) 🔷🔸💠🔸🔷 🇮🇷 @Analysts
تفسیر روزهفدهم. انبیاء107.mp3
7.66M
🎙وقتی زیرساخت های تمدن غرب، روابط شیطانی را جایگزین رشته رحمت الهی می کند! ✨و ما أَرْسَلْناكَ إِلاَّ رَحْمَةً لِلْعالَمينَ ✨ (107) 🔷🔸💠🔸🔷 🇮🇷 @Analysts
تفسیر روز بیستم. عنکبون41.mp3
3.69M
🎙حکایت کشورهایی که زیر چتر عنکبوتی آمریکا احساس قدرت می کنند ✨مثَلُ الَّذِینَ اتَّخَذُوا مِنْ دُونِ اللّهِ أَوْلِیاءَ کَمَثَلِ الْعَنْکَبُوتِ اتَّخَذَتْ بَیْتاً ✨ (41) 🔷🔸💠🔸🔷 🇮🇷 @Analysts
⚡️⚡️ «خَلِّصْنَا مِنَ النَّارِ یَا رَبِّ»، یعنی طلبِ رهایی از محیطِ ولایت طواغیت 💠 استاد سید محمّدمهدی میرباقری: «یکی از اموری که در شب قدر تقدیر می‌شود، «عِتق من النار» است؛ اینکه دعای جوشن کبیر را می‌خوانیم و هزار اسم خدا را واسطه قرار می‌دهیم، از خدا چه می‌خواهیم؟ می‌خواهیم که ما را از آتش جهنم نجات بدهد. این «عِتق من النار» و خلاصی از آتش، که در دعاهای ماه رمضان مکرر آمده است، یعنی چه؟ این همان ورود به وادی ولایت است. کسی که اقتحام به وادی ولایت می‌کند و وارد وادی ولایت می‌شود از «نار» نجات پیدا کرده است (فَإِنَّ اَللَّهَ فَكَّ رِقَابَكُمْ مِنَ اَلنَّارِ بِوَلاَيَتِنَا أَهْلَ اَلْبَيْتِ). گویا این نار، باطنِ ولایتِ طاغوت است؛ در روایات آمده: «وَلَايَةُ عَدُوِّ آلِ مُحَمَّدٍ هِيَ النَّارُ» (نار ولایت دشمنان نبی اکرم (ص) و اهل بیت (ع) است). باطن دشمنان نبی اکرم (ص) و اهل بیت (ص) که اولیاء طاغوت هستند، «نار» است. آیه قرآن همین را می‌گوید: «أُولئِكَ أَصْحابُ النَّارِ هُمْ فيها خالِدُونَ»؛ وقتی از خدا رویگردان‌اند حاصلش این است که دل به این اولیاء می‌بندند؛ چون راه سومی نیست. وقتی دل بستند خودشان برده آتش می‌شوند.» 🇮🇷 @Analysts
🌙 شب‌نوشت 🌙 هنر مدیریت ابَرجرّاح و حجّت خدا؛ خامنه ای 🔷 امام جامعه به گونه ای کشور و جامعه را هدایت می کند که همزمان با حفظ شاخص ها و شعائر انقلابی، تکنوکراسی، ساختارهای غلط بروکراتیک و الگوی توسعه ی شبه مدرن نیز در کشور پیش رود تا شکست کامل آن برای همگان (توده های مردم و بخش های عظیمی از نخبگان) آشکار شود؛ یعنی در واقع با میدان دادن به «تکنوکرات های زبان باز» و شکست الگوهای مدرن و مزخرف شان (مزخرف = بی اساس)، در حال مبارزه ای پیچیده و پرُبرکت با غرب هستیم تا ریشه ی آنان و تفکرات شان برای همیشه در کشور عزیزمان خشکانده شود و این یعنی جراحی مغز و قلب نظام که مدیریت آن کاری است بس ظریف و طاقت فرسا که تنها از عهده ی اولیاء ممتاز خداوند بر می آید. 🔰 از لوازم «پیشرفت»، از بین بردن و دور انداختن موانع پیشرفت است. دیر یا زود ناکارآمدی و شکست الگوی توسعه ی شبه مدرن غربی بر همگان روشن خواهد شد که بحمدالله تا حدود زیادی روشن شده است. شکست تکنوکراسی در درون کشورمان و رفتن آبروی آن، مساوی و معادل است با رفتن آبرو و حیثیت نداشته ی غرب و غربی ها که قرن ها با توسل به دروغ و تدلیس، نفاق خود را پنهان کرده و خیانت های عظیمی را مرتکب شده اند. البته طبعا رسیدن به این مهم نیز دارای هزینه است و ما مردم باید هزینه ی انتخاب تکنوکرات ها را بپردازیم. 🌻 بالاخره جراحی سرطان، خونریزی نیز به همراه دارد. در این میان اما هنر حجت خدا آن است که با به کارگیری استراتژی ای به غایت مظلومانه و در عین حال مقتدرانه، این سرطان ها را با کمترین میزان آسیب و خونریزی ممکن جراحی و مدیریت نماید. 🌹 انتهای این مسیر مبارک و پرافتخار، خیر است و صلاح؛ پس باید صبر و استقامت ورزید که صبح نزدیک است. فرمود: الا و لایحمل هذا العَلَم الّا اهل البصر و الصبر ارسالی از ادمین کانال ابرشاگرد باتشکر
قدرتها باید بدانند که بعد از این، در هیچ جای دنیا، علی‌رغم خواست توده‌های میلیونی مردم، نمیشود حکومت را ادامه داد. هرچه این موج در دنیا گسترش پیدا بکند، کار بر سلطه‌های غیر قانونی و ظالمانه و غیر بشری، سخت‌تر خواهد شد. این، آن حرکتی بود که امام بزرگوار ما، به برکت آگاهی و ایمان این ملت، در کشور ایران انجام داد و الگویی برای دنیا شد. لذا شما میبینید که بعد از سالها، داخل سرزمینهای اشغالی، ملت مظلوم فلسطین قیام میکنند و علی‌رغم شدت و سطوت دولت غاصب و ظالم صهیونیستی، کار را پیش میبرند. 3️⃣از جمله خصوصیات دیگر عصر جدیدی که امام بزرگوار و انقلاب ما در سطح جهان به وجود آوردند، عبارت از اصل و تصرف و نفوذ قدرتهای بزرگ است؛ یعنی همان چیزی که در انقلاب ما، به عنوان اصل «نه شرقی و نه غربی» شناخته شد. تقریباً در همه‌ی انقلابهای بزرگی که در قرن بیستم در دنیا اتفاق افتاد، وقتی ملتها یا گروههای مبارز، کار خودشان را آغاز میکردند و مبارزه را علیه یک سلطه و یک قدرت، مختصری پیش می‌بردند، خودشان را به یک قدرت دیگر وصل میکردند. این‌که یک ملت، با اتکای به خود و با توکل به خدا، در مقابله با یک قدرت ظالم، به هیچ‌کس و هیچ قدرت اعتماد و اتکا نکند، راهی بود که ملت ایران به رهبری امام بزرگوار آغاز کردند و امروز در دنیا، این راه بتدریج رهروان زیادی پیدا میکند. ✅این دوران جدید که امام ما آن را با قیام و ایستادگی و اتکال به خدا و تکریم و تعظیم نسبت به ارزشهای معنوی و با اعتمادش به آحاد مردم آغاز کرد، ان‌شاءاللَّه ملتها را از شرّ سلطه‌های جهانی نجات خواهد داد و دوران زوال قدرتهای بزرگ مادّی جهانی را نزدیک خواهد کرد. 🇮🇷 @Analysts
✴️ 💠رهبر معظم انقلاب در اولین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره): 1369/03/14 من امروز مایلم یک نکته را درباب انقلابمان و درباب تأثیر عمل این عبد صالح خدا، به ملت ایران و به ملتهای مسلمان عالم و به همه‌ی کسانی که در سطح جهان، نامی از انقلاب ما و از امام خمینىِ بزرگ ما شنیده‌اند، بگویم. این، مبنا و قاعده‌ی حرکت ماست. بر اساس همین بینش، ما زندگی و مبارزه و حرکت میکنیم. آن جمله این است که با انقلاب اسلامی در ایران و با تشکیل نظام اسلامی در این نقطه‌ی از عالم و با مبارزات طولانییی که ملت ما پشت سر رهبر عظیم‌الشأنش، برای حفاظت از انقلاب و اسلام انجام داد، با خصوصیاتی متمایز با دوران قبل، در عالم به‌وجود آمد. قدرتهای مادّی دنیا، چه بخواهند و چه نخواهند؛ امریکا چه بخواهد و چه نخواهد، این در دنیا آغاز شده و پیش هم رفته است و تأثیرات این ، روی ملتها و دولتهای ضعیف و نیز روی دولتهای قوی و ابرقدرتها محسوس است. ✅ وقتی در تاریخ بشر آغاز میشود، هیچ‌کس نمیتواند خود را از تأثیرات آن عصر برکنار بدارد. دوران گذشته‌ی تاریخ بشر هم همین‌طور بوده است. هیچ‌کس ممکن نیست خودش را از تأثیرات دورانی که با پایه‌های محکم الهی و انسانی در جهان شروع شده، دور بدارد. ما میخواهیم این را اعلام بکنیم. اگرچه بسیاری از ملتها و دولتهای سطح زمین، تحت تأثیر این قرار گرفتند، حتّی عوض شده است، اما توقع نداریم که تحلیل‌گران و قضاوت کنندگانِ قدرتمند و سیاسی عالم اقرار کنند که این عصر آغاز شده است. آنها که آغاز شده است؛ اما تحت تأثیر این دوران قرار گرفته‌اند و آن را احساس میکنند. ✳️این عصر و این دوران جدید را باید نامید. چند در این دوران هست که از آن تفکیک ناپذیر است: 1️⃣ یکی از این خصوصیتها، است. بعد از آن‌که سیاست قدرت و نظام سلطه‌ی جهانی این بود که دین و معنویت را بکلی از زندگی مردم حذف کند و جامعه‌ی بشری را یک جامعه‌ی بی دین و بی ایمان و بی اعتقاد به ارزشهای الهی تربیت نماید، این دوران جدید، درست به‌عکس آن سیاستها عمل کرده است. نه فقط در ایران یا در کشورهای اسلامی، مردم به باورهای دینی برگشتند، بلکه در سطح جهان و در میان جوامعی که دهها سال ضد مذهب زندگی کرده بودند، اعتقاد مذهبی و گرایش معنوی رشد کرده است. البته آینده‌ی این حرکت، به این ترتیب خواهد بود که هرجا معنویتی عمیقتر و خالصتر و سالمتر و منطبقتر با فطرت بشر باشد، جاذبه‌ی بیشتری برای ملتها خواهد داشت. آن روزی که دین و معنویت، ضد ارزش به حساب میآمد و مورد استهزا قرار داده میشد، گذشت. امروز، بیدینی و بیایمانی و تهی بودن از اعتقاد معنوی، یک ضد ارزش است. در بسیاری از نقاط عالم، این کار انجام گرفته و در بسیاری دیگر هم انجام خواهد گرفت. این، یکی از ویژگیهای است که این مرد بزرگ، پرچم آن را در دنیا برافراشت و درحالیکه کسی باور نمیکرد، داعیه‌ی آن را سر داد و دلها را به آن متوجه کرد. 2️⃣خصوصیت دیگر این عصر جدید، معنا بخشیدن به ارزش انسانها و میلیونی مردم است. در دوران جدیدی که به‌وسیله‌ی امام ما آغاز شده است و دایره‌ی آن محدود به ایران هم نیست، توده‌های مردم، اصل و تعیین‌کننده و تصمیم‌گیرنده‌اند و آنها هستند که جریانها را هدایت میکنند. در گذشته، ما انقلابهای زیادی را سراغ داریم که با احساسات مردم به پیش رفته است؛ اما امروز وضع فرق میکند. امروز، در دنیایی که دهها سال بعد از جنگ دوم بین‌المللی، قدرتهای مسلط بر عالم، همه‌ی مردم دنیا را عادت داده بودند که خواسته‌های آنها باشند و در مقابل اراده‌ی قدرتهای جهانی حرفی نزنند و اراده‌یی از خودشان بروز ندهند، ناگهان شما میبینید که در کشورهای ، توده‌های میلیونی مردم، با همان سبکی حرکت میکنند و به میدان میآیند که ملت مسلمان ما، در مقابله و معارضه‌ی با رژیم ستمشاهی وارد میدان شدند. به تعبیر دیگر، مشخصه‌ی انسانىِ این دوران و عصر جدید، عبارت از پیروزی است؛ یعنی در این دوران جدید - همچنان‌که در ایران اتفاق افتاد - آحاد مردم بدون تجهیزات و سلاح، فقط با جسم و جان خودشان به میدان آمدند و فضا را بر حکومت غاصب و ظالم تنگ کردند. این روش، امروز در دنیا روش شناخته‌شده‌یی است. قدرت حضور توده‌های مردم، ولو بدون سلاح، امروز در دنیا معلوم شده است. [ ظهور محصول انقلاب اسلامی است]
🔴⚪️ پيامبر اكرم(ص) فرمودند: 🍀«... ان عن يمين الله- -او عن يمين العرش- علي منابر من نور، وجوههم من نور و ثيابهم من نور تغشي وجوههم ابصارالناظرين دونهم قال ابوبكر: من هم يا رسول الله؟ فسكت. فقال الزبير من هم يا رسول الله؟ فسكت. فقال عبدالرحمن: من هم يا رسول الله؟ فسكت. فقال علي عليه السلام: من هم يا رسول الله؟ فقال: هم قوم الله علي غير انساب و لا اموال اولئك شيعتك و انت امامهم يا علي. (1) در آغاز حديث به تعبير توجه شود. كلمه تداعي مي كند حديثي را كه پيغمبر اكرم(ص) درباره سلمان فارسي فرمود (سلمان اهل البيت) و همچنين از كلمه چند حديث ديگر تداعي مي شود كه يك نمونه از آنها را يادآوري مي كنيم. اين حديث را منابع متعدد و معتبر اهل سنت از پيغمبر اكرم(ص) نقل كرده اند كه آن حضرت اين آيه را تلاوت كرد: 🍀«و ان تتولوا يستبدل غيركم ثم لا يكونوا امثالكم». سوره محمد- 38 اگر شما از دين خدا روي گردان شويد خداوند را غير شما به جاي شما قرار مي دهد كه همانند شما- كه از انجام وظايف الهي سر باز مي زنيد- نخواهند بود. كساني كه در محضر رسول خدا (ص) بودند، پرسيدند: «يا رسول الله من هولاء الذين ان تولينا استبدلوا بنا؟» اي رسول خدا، آنهايي كه اگر ما رويگردان شديم به جاي ما قرار مي گيرند، چه كساني هستند؟ «فضرب رسول الله علي منكب سلمان، ثم قال: هذا و و الذي نفسي بيده لو كان الايمان منوطاً بالثريا لتناوله رجال من فرس» (2) رسول خدا (ص) با دست بر شانه سلمان زد و آنگاه فرمود: منظور آيه، اين مرد -سلمان- و او (ايرانيان) مي باشد و به خدائي كه جانم دراختيار او است، اگر ايمان در ثريا قرار داشته باشد مرداني از (3) به آن دست خواهند يافت. باملاحظه اين دو حديث معني «قوماً منا» و رابطه آن با مردم روشن تر مي شود اما ذيل حديث با ارائه شناسنامه «قوماً منا» مطلب روشن تر مي گردد: «اولئك و انت امامهم يا علي». آنان شيعيان تواند و تو امام آناني اي علي (ع). ✅ روزگاراني سپري مي شود و پيشگوئي پيغمبر اكرم(ص) به وقوع مي پيوندد و پايگاه و ايراني با اعتقاد به امامت علي(ع) و اولاد معصومين اش ساخته مي گردد و بعد از قرنها اين معجزه پيغمبر آشكار مي شود. اما نقطه اوج اين پيشگوئي از آينده در اين بخش از حديث شريف است كه محوريت پيوند عاشقانه اين قوم را معرفي مي كند: «هم قوم تحابوا بروح الله» آيا روح الله كنايه از رحمت خدا، دين خدا، علم خدا و خلفاء الهي است همانگونه كه علامه مجلسي در ذيل حديث بيان كرده است؟ يا تصريح از شخصي است به نام «روح الله». البته تا زماني كه شخصي به اين نام پا به صحنه وجود نگذاشته بود و تا عصر علامه مجلسي و تا قبل از امام راحل در عصر حاضر كه اصولاً در بين بزرگان و عالمان نقش آفرين ديني، چنين نامي شناخته نشده بود، اگر كسي مي خواست روح الله را معني كند ناچار بود آن را كنايه از معاني ديگر بداند، اما آنگاه كه روح الله در ميان «قوم منا» و از پايگاه تشيع و ايمان به امامت علي(ع)، محور وحدت و محبت الهي قرار مي گيرد و فراتر از مرزهاي ملي گرائي و ماديگرائي «من غير و لا اموال»، پرچمدار دين الهي شده و نقاب از چهره نوراني اسلام ناب محمدي مي گشايد، آيا معني واضح تر و گوياتري از امام خميني براي مي توان ارائه كرد؟ عالم بزرگ مرحوم آيه الله شيخ عباسعلي اديب اصفهاني در توضيح حديث منقول از امام باقر(ع) مي گويد: كلمه «روح الله» در اين روايت شريف، اسم است. روح الله، نامي است كه مردم مطيع او هستند و بدون هيچگونه چشم داشتي او را ياري مي كنند. ما از ابتداء تا حالا ميان علماء «روح الله» نداشتيم و اگر هم داشتيم با اين خصوصيات نبوده است. مسلماً مراد حضرت امام است. اين روايت شأن مردم را هم مشخص مي كند. شأن شهداء و ميدان دارها را و كساني كه واقعاً در اين زمان جهت ياري خدا زحمت مي كشند و خدمت مي كنند و اين قرينه اي ديگر است كه مي رساند مراد از «روح الله» در اين روايت اسم است. 🔷پي نويس ها: 1- بحارالانوار علامه مجلسي ج 5 ص 139 چاپ مؤسسه الوفاء بيروت 2- تفسير الميزان ج 26 ص 250 به نقل از درالمنثور سيوطي. 3- منظور از فارس در آن زمان مجموعه ايران بوده است @Analysts
خم ابروي خميني خم خمخانه شكست پي پيمانه حق، جرعه و پيمانه شكست خاك ايران همه چون صفحه شطرنجي بود مات شد شاه و همه تخته شاهانه شكست لا به لا كشور ما لانه جاسوسي بود «لا» شد اين لانه و هم صاحب آن لانه شكست پاي مردان همه بودي زپي دانه به دام دست غيب آمد و هم دام و هم اين دانه شكست دست دزدان پي دزدي همه بر شانه شاه دست حق، دست ز دزدان و ز سر شانه شكست بود اين خانه همه پايگه بيگانه صاحب خانه ز من پايه بيگانه شكست مكر بر توطئه كردند به روز و مه و سال مكر روزانه و ماهانه و سالانه شكست ادیب
امام خامنه ای: محور همه اصول و قواعد كار امام بزرگوار ما در دو چيز خلاصه مى‌شد: و . اعتقاد به مردم را هم امام بزرگوار ما از اسلام گرفت. ۱۳۸۲/۰۳/۱۴
🌀امام خمینی(ره): این سنت الهی است! تجربه هم ثابت کرد! 💠 «هر چه بیشتر ما خضوع بکنیم برای ظالم، ظالم بیشتر فشار می‌آورد. وقتی که مهیا بشویم برای جلوگیری از ظالم، ظالم عقب می‌نشیند. هر چه زیادتر فشار بیاورید، او عقبتر می‌نشیند. یک قدم شما که عقب بنشینید، او جلو می‌آید. یک قدم شما جلو بروید، او عقب می‌رود. این سنت الهی است! و مطلبی بود که با تجربه، خودِ شما ثابت کردید که شما وقتی قدم‌ها را برداشتید طرف اینکه طاغوت نباید باشد، رفت از بین و تمام شد؛ بساطشان را برچیدند و رفتند. و شما حالا باید این را حفظش بکنید.» 📌صحیفه امام، ج۱۰، ص۱۳۱ @Analysts
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 تفاوت نگاه امام(ره)! 🔻داستان پیرزنِ کاسه به دستی که امام بارها تعریف کرد.. 🔹امام: کار این پیرزن خیلی لطافت روحی می‌خواهد! ⚠️آخوند فاسد بدتر از شاه و ساواک @Analysts
hedayat 015-03-98.doc
195.6K
نسخه WORD ✅نشریه الکترونیکی هدایت/شماره5 ویژه هادیان و مسئولان سیاسی ✴️یادداشت ماه: ✅ دستگاه ‌محاسباتی ‌امام‌خمینی(ره) از منظر تحلیلگران و سیاستمداران غربی 🔆دکتر ابوذر یاسری @meyarpb ایتا Sapp.ir/meyar.pb سروش 🔴⚪️ به بپیوندید: 🇮🇷 @Analysts
hedayat 015-03-98.pdf
750.6K
نسخه PDF ✅نشریه الکترونیکی هدایت/شماره5 ویژه هادیان و مسئولان سیاسی ✴️یادداشت ماه: ✅ (ره) از منظر تحلیلگران و سیاستمداران غربی ✅دکتر ابوذر یاسری @meyarpb ایتا Sapp.ir/meyar.pb سروش 🔆 🔆 @Analysts
🔺 استاد سید محمّدمهدی میرباقری🔻 🔹 همیشه یک مرکزیتِ استراتژیک در درگیری اسلام و کفر وجود دارد که باید پای آن ایستاد تا نتیجه گرفت. مبارزه با امریکا و اسرائیل در حال حاضر، نقطهٔ استراتژیک مبارزه انقلاب اسلامی با نظام کفر است. 🔹 نظام استکبار، یک محور دارد که آمریکاست. اگر امریکا را بیندازیم، آلمان و فرانسه و انگلیس و بقیه هم می‌افتند. امام(ره) که با امریکا می‌جنگید، اما طرفداران امریکا در ایران و یا لیبرالیست‌های به ظاهر مسلمان می‌گفتند: با شوروی بجنگید، چون کمونیست هستند! اینها نمی‌فهمیدند که دو تا محور که نمی‌شود انتخاب کرد! امام(ره) دقیقاً درست انتخاب کرد. استکبار همین را می‌خواست که امام(ره) با شوروی بجنگد و بعد آنها بگویند دیدید ما گفتیم دین افیون ملت‌هاست! دین با عدالت (به تعریف آنها: نظام کمونیستی) مبارزه می‌کند! در نتیجه آنها دوباره پرچم را به دست بگیرند. 🔹 امام(ره) با آمریکا به اسم دین جنگید، اما پرچم عدالتخواهی را هم از شوروی گرفت. راه ساقط کردن شوروی، مبارزه با شوروی نبود، بلکه مبارزه با امریکا بود. الآن هم راه ساقط کردن همه مستکبران عالَم، مبارزه با امریکاست. ☑️ @mirbaqeri