eitaa logo
Anti_liberal🚩
7.2هزار دنبال‌کننده
32.9هزار عکس
16.5هزار ویدیو
88 فایل
✨️پیشنهادات و انتقادات: @Jahadi68✨️ ✨ادمین تبادل و تبلیغات : @Sagvand_al ✨ 🛑کانالی برای سوزش برعندازان😂 🛑تحلیل جالب از اتفاقات روز دنیا👌 🛑دفاع منطقی از ایدئولوژی انقلاب🇮🇷 🛑متناسبترین واکنش به رویدادهای روز دنیا🔥
مشاهده در ایتا
دانلود
Anti_liberal🚩
📌 فایل پی‌دی‌اف | متن کامل خطبۀ فدکیۀ حضرت زهرا(س) به همراه ترجمۀ فارسی 📱 نسخۀ مناسب مطالعه در تلفن
13.31M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💠 امام حسن(علیه السلام) فرمودند شبی دیدم مادرم حضرت فاطمه ( سلام الله علیه) در حال دعا برای مردم است. 🔰 پرسیدم مادر چرا براى همسایگان و دیگران دعا مى‌کنى و براى خود دعا نمى‌کنى؟ 🔰 فرمود پسرم: الجارُ ثُمَّ الدّارُ. (یعنی اوّل همسایه ، سپس خانه خود.) 💎 حقا که حضرت فاطمه سلام الله هم مثل پدرش حضرت محمد صلی الله علیه و آله ، رَحمَةٌ لِلعَالَمین بود. @AntiLiberalism
جلوی ایران اتمی را بگیریم - @mrtahlilgar.mp3
11M
📀 مهم / آلمان: باید جلوی ایران اتمی را بگیریم و خودمان فوری بمب اتم بسازیم تعارف نداریم دنیا تغییر کرده 🎙 صحبت های عجیب و غریب و قابل تامل مقامات درباره ی امروز دنیا ⬛️فردی که ۲۰ سال تمام عضو تیم مذاکره کننده برای توقف برنامه ی هسته ای ایران بود حالا صریح میگوید: آلمان باید فورا بمب اتمی بسازد اما باید حواسمان باشد ایران نسازد. ◼️ دیگر نمیتوان روی آمریکا حساب کرد. اوکراین این را اثبات کرد. دنیا تغییر کرده است. @AntiLiberalism
📸 دارندگان سهام عدالت چقدر سود می‌گیرند؟ https://eitaa.com/Antiliberalism
46.74M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📀 شوک مجری cnn از پاسخ مشاور نتانیاهو: شما باید مرده ها را سرزنش کنید / نماینده آمریکا از خجالت استعفا کرد ⬛️ شوک مجری سی ان ان از وقاحت عجیب و غریب مشاور ◼️ آیا تو داری رسما مرده ها را سرزنش میکنی ؟ ◾️ یک مقام در وزارت خارجه از شرمندگی فجایع استعفا داد ◾️ وقتی خواستند تسلیحات را تحویل دهند از ما هیچ مشورتی نگرفتند... @AntiLiberalism
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
Anti_liberal🚩
🍃بسم الله الرحمن الرحیم🍃 ☀️روزمان را با قرآن شروع میکنیم☀️ 🌺سوره اعراف آیه (177و178)👇 سَاء مَثَلا
🍃بسم الله الرحمن الرحیم🍃 ☀️روزمان را با قرآن شروع میکنیم☀️ 🌺سوره اعراف آیه (179)👇 وَلَقَدْ ذَرَأْنَا لِجَهَنَّمَ كَثِيراً مِّنَ الْجِنِّ وَالإِنسِ لَهُمْ قُلُوبٌ لاَّ يَفْقَهُونَ بِهَا وَلَهُمْ أَعْيُنٌ لاَّ يُبْصِرُونَ بِهَا وَلَهُمْ آذَانٌ لاَّ يَسْمَعُونَ بِهَا أُوْلَـئِكَ كَالأَنْعَامِ بَلْ هُمْ أَضَلُّ أُوْلَـئِكَ هُمُ الْغَافِلُونَ (179) و همانا بسيارى از جنّ و انس را براى دوزخ آفريديم، (كه سرانجامشان به آنجا مى كشد، چرا كه) آنان دلهايى دارند كه با آن حقّ را درك نمى كنند و چشمانى دارند كه با آن نمى بينند و گوشهايى دارند كه با آن نمى شنوند، آنان همچون چهارپايان، بلكه گمراه ترند، آنان همان غافلانند. 🌺تفسیر نور(آیت الله قرائتی)👇 ✨ فرجام بسيارى از انسان ها و جنّيان، دوزخ است. «ذرأنا...» ✨ جنّ هم مثل انسان، تكليف و اختيار، كيفر و پاداش دارد. «من الجنّ و الانس» ✨ ملاك انسانيّت، فهم پذيرش معارف و تكاليف دينى است، وگرنه انسان مانند حيوانات است. «اولئك كالانعام» ✨ كسى كه با وجود توانايى از نعمت هاى الهى بهره ى صحيح نبرد، بدتر از موجودى است كه اساساً فاقد آنهاست. «بل هم اضلّ» ✨ انسان هاى غافل و بى بصيرت، (در بى تفاوتى، شكم پرستى، شهوت پرستى، استثمار شدن و محروميّت از لذّت معرفت) مانند چهارپايان مى باشند. «اولئك كالانعام» ✨ غافلان، از حيوانات هم بدترند. «بل هم أضلّ اولئك هم الغافلون» ✨ انسان هاى بى بصيرت، از هدف، خدا، خود، امكانات، آخرت، ذريّه، آيات الهى، قانون خدا، الطاف گذشته و گناهان خويش غافلند. «اولئك هم الغافلون» ✨ دوزخى شدن بسيارى از انسان ها، به خاطر بهره نبردن از نعمت هاى الهى در مسير هدايت و كمال است. زيرا با داشتن چشم، گوش و دل، خود را به غفلت زده اند. «اولئك هم الغافلون» 🌺نڪتھ ها👇👇👇 🍃✨ «ذَرَأ» از «ذَرْء»، در اصل به معناى پراكنده ساختن و انتشار است و در اينجا به معناى خلق، آفرينش و اظهار نمودن است. 🍃✨ سؤال: قرآن، در اين آيه، آفرينش بسيارى از جنّ و انس را براى دوزخ مى داند و در آيه اى ديگر خلقت جنّ و انس را براى عبادت مى شمارد، «و ما خلقت الجنّ و الانس الاّ ليعبدون»، (345) كدام يك صحيح است؟ ✨ پاسخ: هدف اصلى آفرينش، خداپرستى و عبوديّت است، ولى نتيجه ى كار بسيارى از انسان ها در اثر عصيان، طغيان و پايدارى در كفر و لجاجت، دوزخ است، گويا كه در اصل براى جهنّم خلق شده اند. حرف «لام» در «لجهنّم»، براى بيان عاقبت است، نه هدف. مانند نجّار كه هدف اصلى اش در فراهم نمودن چوب، ساختن در وپنجره هاى زيبا از آن چوبها مى باشد، ولى كار به سوزاندن چوب هاى بى فايده در بخارى مى انجامد كه آن هدف تبعى است. 🍃✨ اين مطلب، شبيه اين جمله ى حضرت على عليه السلام است كه مى فرمايد: خداوند فرشته اى دارد كه هر روز با صداى بلند مى گويد: «لِدوا للموت و اجمعوا للفناء و ابنوا للخراب» (346) بزاييد براى مرگ و بسازيد براى خرابى، يعنى پايان تولّد، مرگ، پايان ثروت اندوزى، فنا و پايان ساختمان، خرابى است. آرى، انسان هايى كه هويّت انسانى خود را از دست داده اند، جايگاهى جز آتش براى آنان نمى باشد، «ان تحسب انّ اكثرهم يسمعون او يعقلون ان هم الاّ كالانعام بل اضلّ سبيلاً» (347) چنانكه خود آنان نيز اعتراف مى كنند كه اگر دستورات الهى را شنيده بودند و تعقّل مى كردند، ديگر در جهنّم جاى نداشتند. «قالوا لو كنّا نسمع او نعقل ما كنّا فى اصحاب السعير» (348) انسان در داشتن چشم، گوش و زبان، شبيه حيوان است، ولى كيفيّت و هدف بهره بردارى انسان از نعمت ها بايد بهتر و بيشتر باشد، وگرنه همچون حيوان بلكه پست تر از آن است. انسان بايد علاوه بر ظاهر، ملكوت را ببيند و علاوه بر سر و صداهاى ظاهرى، زمزمه هاى باطنى و معنوى را بشنود. 🍃✨ آدمى زاده طرفه معجونى است از فرشته سرشته، و زحيوان گر رود سوى اين، شود به از اين ور رود سوى آن، شود پس از آن از امام صادق عليه السلام پرسيدند: چرا خداوند تمام بندگانش را مطيع و موحّد نيافريد؟ حضرت فرمودند: اگر چنين مى شد، ديگر ثواب و عقاب معنا نداشت، زيرا آنان مجبور بودند و اختيارى نداشتند، امّا خداوند انسان را مختار آفريد و علاوه بر عقل و فطرت، با تعاليم پيامبران و كتب آسمانى مسير هدايت او را روشن نمود و او را به طاعت فرمان داد و از نافرمانى نهى كرد، تا فرمانبرداران از عاصيان مشخّص شوند. گرچه تمام اسباب طاعت و عصيان را خداوند آفريده، امّا به چيزى امر يا نهى نكرده مگر آنكه انسان مى تواند ضد آن را نيز انجام دهد و مجبور نباشد. (349) آرى، تكليف پذيرى تنها ارزش و وجه امتياز انسان از ديگر موجودات است. 🌺🌺🌺 ✨345) ذاريات، 56 ✨346) نهج البلاغه، قصار 132 ✨347) فرقان، 44 ✨348) مُلك، 10 ✨349) تفسير اثنى عشرى؛ بحار، ج 3، ص 6 @Antiliberalism
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
Anti_liberal🚩
📚پیچ تاریخی 📜تبریزی‌ها قیام قم را تبدیل کردند به قیام ملّی، تبدیل کردند به یک حادثه‌ی عمومی؛ با این
📚امنیت اقتصادی 📜یک مسئله‌ی دیگر، مسئله‌ی مبارزه‌ی با مفاسد است که به نظر من چیز مهمّی است. امروز خب مسئله‌ی اقتصاد، یک مسئله‌ی اساسی در کشور است. مخاطبِ اصلی در مدیریّت اقتصاد کشور البتّه قوّه‌ی مجریه است و در بخشی قوّه‌ی مقنّنه؛ در این تردیدی نیست؛ 📜ولی قوّه‌ی قضائیّه هم میتواند نقش ایفا کند در جاهای مختلفی در مسئله‌ی اقتصاد. یکی از جاهایی که قوّه‌ی قضائیّه میتواند برای اصلاح اقتصاد کشور نقش ایفا کند، ایجاد امنیّت فضای اقتصادی است؛ 📜قوّه‌ی قضائیّه باید بتواند نوعی برخورد کند با مختل‌کننده‌ی امنیّت، که فضای کسب‌وکار مردم، فضای زندگی و معیشت مردم، یک فضای امنی باشد؛ این یکی از زمینه‌های کار قوّه‌ی قضائیّه برای اقتصاد کشور [است]. یک قلم دیگر از کارهایی که قوّه‌ی قضائیّه در زمینه‌ی مسائل اقتصاد میخواهد انجام بدهد، همین است؛ مبارزه‌ی با مفاسد اقتصادی و مفسدین اقتصادی. قوّه‌ی قضائیّه در این زمینه به صورت واضح و گاهی حتّی به صورت جنجالی وارد بشود. بیانات در دیدار رئیس و مسئولان قوه قضائیه۱۳۹۷/۴/۶ @Antiliberalism
Anti_liberal🚩
✨ #حدیث امامـ علـے عليه‌السلامـ كمترين وظيفه شما در برابر خداوند اين است كه از نعمت‌هاى او در راه ن
🍃 امیرالمومنین عـلــے عليه‌السلامـ زمانه، دو روز است: روزى با توست و ديگر روز بر تو؛ اگر با تو بود، سرمست مشو و اگر بر تو بود، دلگير نشو. 🌷 📚 مطالب السؤول، ص۵٧ @Antiliberalism