eitaa logo
Anti_liberal🚩
7.6هزار دنبال‌کننده
31.4هزار عکس
15.1هزار ویدیو
84 فایل
✨️پیشنهادات و انتقادات: @Jahadi68✨️ ✨ادمین تبادل و تبلیغات : @mahwm21 ✨ 🛑کانالی برای سوزش برعندازان😂 🛑تحلیل جالب از اتفاقات روز دنیا👌 🛑دفاع منطقی از ایدئولوژی انقلاب🇮🇷 🛑متناسبترین واکنش به رویدادهای روز دنیا🔥
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 اصلا دخترا حق حضورشون در جامعه حقه؟؟ نخیر هیچ حق حضوری ندارند!! 😡 🎙 حتما ببینید👆 @Antiliberalism
🔶می‌شود بدون لخت شدن، تجمع و آسیب رساندن به سلامت دیگران هم سوگواری کرد. این تصویری است که خانم مهدیه گودرزی از یک روضه خانوادگی‌ منتشر کرده است. @Antiliberalism
⭕️ برادران خوهران افغانستانی گمان نکنید برای رفتن به وضعیت مطلوب باید از فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های غربی استفاده کنید و هرکس تحصیلات دکتری داشت و رنگ هاروارد و ام ای تی رو دیده بود چیز خاصیه! نه؛ اقتصاد ایران را یک مشت فارغ‌التحصیل امریکا و انگلستان به گند کشیدند؛ به گند... 👤 پوریا فاضل (اخراج روحانی از خبرگان✋️) @Antiliberalism
﷽ ♦️سوال: برای چه حرمله نوزاد را نشانه گرفته است؟ در تمام جنگ ها مهمترین شخص فرمانده سپاه است. حرمله باید امام حسین را نشان می گرفت؟ چرا حرمله میخواست جنگ را طولانی کند؟ چرا حضرت با اینکه از قساوت لشکر عمر سعد خبر داشته این کار را کرده است؟ ❇️پاسخ: @Antishobheh ۱. بعد از شهادت همه یاران و آخرین نفر که حضرت ابالفضل سلام الله علیه باشد، لشگر دشمن هل هله می کرد و به تنهایی امام می خندید (تمسخر یکی از موثرترین راه های شکست روحی حریف است)، امام وقتی با اهل حرم خداحافظی می کرد متوجه تشنگی بی امان علی اصغر شد زیرا نه مادرش شیر داشت و نه هیچ شتری که آنجا بود، برخی از مقاتل گویند که امیدی به زنده ماندن این بچه نبود چون از شدت گرسنگی و تشنگی دست و پا می زد. شاید امام اندک امیدی داشت که دشمن از سر رحم این بچه را سیراب کنند، شاید هم به خودشان بیایند و عمق جنایتی را که می کنند ببینند، شاید هم برای بیدار شدن برخی از دلها این کودک را میان لشگر دشمن برد.(معالی السبطین،ج ۱: ۴۲۳، محدثی) ۲. وقتی حضرت میان لشگر دشمن رفت چون شمشیر نکشیده بود، همه می دانستند که الان سر جنگ ندارد و می خواهد چیزی گوید یا نشان دهد، بعد از اینکه علی اصغر بر دست حضرت بالا رفت و سرش مقداری به عقب افتاد، لشگریان دست و پا زدن این بچه را دیدند و مبهوت ماندند، عمر سعد متوجه بهت لشگر شد و دستور را صادر کرد و از آنجایی که حضرت خیلی به لشگر نزدیک شده بود تا بی امانی بچه را ببینند امکان دارد حرمله ۱۰ متر با حضرت فاصله داشته باشد و او از تیر سه شعبه استفاده کرد که عرض بزرگ تیر سبب اصابت به هدف کوچک شود. ۳. چرا علی اصغر را نشانه رفت و پدر را نشانه نگرفت؟ حدس هایی می شود برای این اتفاق زد: زیرا بچه سبب انحراف افکار عمومی می شود بنابراین باید او را هدف گرفت. شاید هم می خواستند دل پدر را تکه تکه کنند و هتک حرم اش کنند تا زجر کش شود، والا چرا به پدر فرصت دادند تا بچه را دفن کند، با خانواده خداحافظی کند، در جلوی چشم او به خیمه گاه … ✅با آنتی شبهه آگاهانه بپذیریم👇 https://chat.whatsapp.com/GuYVIymR2kKCSuwx2tEytb @Antiliberalism
🍃بسم الله الرحمن الرحیم🍃 ☀️روزمان را با قرآن شروع میکنیم☀️ 🌺 سوره بقره آیه ()👇 كُتِبَ عَلَيْكُمُ الْقِتَالُ وَهُوَ كُرْهٌ لَّكُمْ وَعَسَي أَن تَكْرَهُواْ شَيْئاً وَهُوَ خَيْرٌ لَّكُمْ وَعَسَي أَن تُحِبُّواْ شَيْئاً وَهُوَ شَرٌّ لَّكُمْ وَاللّهُ يَعْلَمُ وَأَنتُمْ لاَ تَعْلَمُونَ (216) جهاد بر شما مقرّر شد، در حالى كه براى شما ناخوشايند است و چه بسا چيزى را ناخوش داريد، در حالى كه خير شما در آن است و چه بسا چيزى را دوست داريد، در حالى كه ضرر و شرّ شما در آن است. و خداوند (صلاح شما را) مى داند و شما نمى دانيد. 🌺 تفسیر نور(آیت الله قرائتی)👇 ✨- ملاك خير وشر، آسانى و سختى و يا تمايلات شخصى نيست، بلكه مصالح واقعى ملاك است ونبايد به پيشداورى خود تكيه كنيم. «عسى ان تكرهوا شيئاً وهو خير لكم» ✨- كراهت و محبّت نفسانى، نشانه ى خير و شرّ واقعى نيست. «تكرهوا... و هو خير لكم... تحبوا... و هو شرّ لكم» ✨- جنگ و جهاد در راه دين، مايه ى خير است. «كُتب عليكم القتال... و هو خير لكم» ✨- تسليم فرمان خدايى باشيم كه بر اساس علم بى نهايت به ما دستور مى دهد، گرچه ما دليل آنرا ندانيم. «واللّه يعلم و انتم لا تعلمون» 🌺نکتھ‌ها👇👇👇 🍃✨كلمه «كُره» به مشقّتى گفته مى شود كه انسان از درون خود احساس كند، مانند ترس از جنگ. 🍃✨و «كَره» به مشقتى گويند كه از خارج به انسان تحميل شود، مانند حكم اجبارى در آيه ى «اتينا طَوعاً او كَرهاً قالَتا اَتينا طائعين» [612] به آسمان ها و زمين گفتيم: يا با رغبت بياييد يا با اكراه، گفتند: ما با رغبت مى آييم. 🍃✨آيه قبل مربوط به مال دادن بود واين آيه مربوط به جان دادن است. 🍃✨اكراه از جنگ، يا به خاطر روحيّه ى رفاه طلبى است ويا به جهت انسان دوستى و رحم به ديگران ويا بخاطر عدم توازن قوا و برترى دشمن است. قرآن مى فرمايد: شما آثار و نتايج جهاد را نمى دانيد و فقط به زيان هاى مادّى و ظاهرى آن توجّه مى كنيد، در حالى كه خداوند از اسرار و آثار امروز وفرداى كارها در ابعاد مختلفش آگاه است. 🍃✨جنگ با همه ى سختى هايى كه دارد، آثار مثبت و فوايدى نيز دارد. از جمله: 👈الف: توان رزمى بالا مى رود. 👈ب: دشمن جسور نمى شود. 👈ج: روح تعهّد و ايثار در افراد جامعه بوجود مى آيد. 👈د: قدرت و عزت اسلام و مسلمين در دنيا مطرح مى شود. 👈ه: امدادهاى غيبى سرازير مى گردد. 👈و: روحيّه ى استمداد از خدا پيدا مى شود. 👈ز: اجر و پاداش الهى بدست مى آيد. 👈ح: روحيّه ى ابداع و اختراع و ابتكار بوجود مى آيد. 🍃✨جهاد در اديان ديگر برخلاف تبليغاتى كه دنيا براى صلح و عليه خشونت دارد، مسئله جهاد در راه دين، در تمام اديان آسمانى بوده و يك ضرورت حتمى است. 🍃✨در تورات مى خوانيم: ✨* ساكنان شهر را بدم شمشير بكش و اموالشان را جمع نماى. [613] ✨* همگى ايشان را هلاك ساز و ترحّم منما. [614] ✨* چون براى مقاتله بيرون روى و دشمن را زياد بينى، نترس. [615] ✨* برادر و دوست و همسايه خود را بكشد تا كفّاره گوساله پرستى باشد. [616] ✨* موسى جمعيّتى را به سوى جنگ حركت داد و مقاتله مهمّى صورت گرفت. [617] در انجيل متى آمده است: ✨* گمان مبريد كه آمده ام تا سلامتى بر زمين بگذارم، نيامده ام تا سلامتى بگذارم، بلكه شمشير را. [618] ✨* هركه جان خود را دريابد )و به جنگ نيايد) آنرا هلاك سازد و هركه جان خود را به خاطر من هلاك كرد آنرا خواهد يافت. [619] در انجيل لوقا مى خوانيم: ✨* دشمنان را كه نخواستند من بر ايشان حكمرانى كنم، در اينجا حاضر ساخته، پيش من به قتل رسانيد. [620] ✨* هركس شمشير ندارد، جامه خود را فروخته آنرا بخرد. [621] در قرآن نيز در سوره هاى آل عمران، [622] مائده [623] و بقره [624] از وجود جنگ و جهاد در اديان گذشته، سخن به ميان آمده است. 🌺🌺🌺----- 612) فصّلت، 11. 613) تورات، سِفر تثنيه، باب 13، جمله 15. 614) تورات، سفر تثنيه، باب 7، جمله 3. 615) تورات، سِفر تثنيه، باب 20، جمله 1. 616) تورات، سِفر خروج، جمله 26. 617) تورات، سِفر اعداد، باب 31، جمله 34. 618) انجيل متى، باب 10، جمله 7. 619) انجيل متى، باب 10، جمله 39. 620) انجيل لوقا، باب 19، جمله 28. 621) انجيل لوقا، باب 22، جمله 36. 622) آل عمران، 147. 623) مائده، 24. 624) بقره، 246. @Antiliberalism
✨﷽✨ 🌼حدیثی بسیار زیبا ازامام حسین(ع) ✍مردى خدمت امام حسين عليه السلام آمد وعرض كرد: من مردے گنهكارم و قدرت ترك گناه ندارم. مرا موعظه اى كن. سيدالشهدا عليه السلام فرمود: پنج كار انجام بده و هر چه مى خواهى گناه كن: 1⃣ رزق و روزى خدا را نخور، هر چه مى خواهى گناه كن! 2⃣ از ولايت و قلمرو حكومت خدا بيرون برو، هر چه مى خواهى گناه كن! 3⃣ جايى را پيدا كن كه خدا تو را نبيند، هر چه مى خواهى گناه كن! 4⃣ وقتى فرشته مرگ (عزرائيل) براى قبض روح تو مى آيد، او را از خودت دور ساز، هر چه مى خواهى گناه ‌كن!!! 5⃣ وقتى مالك دوزخ تو راوارد جهنّم مى‌كند، اگر مى‌توانى وارد نشو، و هر چه مى خواهى گناه كن!!! 📚بحارالانوار ج۷۵ ص۱۲۶ @Antiliberalism
🗞صفحه نخست روزنامه های کشور 🔺یکشنبه ۲۴مرداد ۱۴۰۰ @Antiliberalism
🗞صفحه نخست روزنامه های زنجیره ای کشور 🔺شنبه ۲۳مرداد ۱۴۰۰ @Antiliberalism