eitaa logo
بصیرت، پاسخ به شبهات و شایعات
6.4هزار دنبال‌کننده
5.1هزار عکس
6هزار ویدیو
9 فایل
بصیرت، روشنگری پاسخ به شبهات و شایعات شبهه از شما، پاسخ از ما مامکلف به تکلیفیم، نه نتیجه بروز ترین کانال پاسخ به شبهات و شایعات روز دنیای مجازی ارتباط با ادمین 👇👇 @Aliomidiani
مشاهده در ایتا
دانلود
توهین و تهدید مادر کیان پیرفلک به افراد حاضر در مراسم استقبال از رئیس‌جمهور در خوزستان ‌🔴 برای جهاد تبیین "کپی آزاد" کانال بصیرت،پاسخ به شبهات و شایعات جهت عضویت👇 ایتا 👇 https://eitaa.com/Antishobhe سروش👇 https://sapp.ir/.antishobhe تلگرام👇 http://telegram.me/Aliomidiani
چرا مردم اینقدر ناسپاس شده اند و نعمت ها را فراموش کرده و فقط مشکلات را می بینند؟! بعضیا اونقدر نق میزنن که ازشون فقط انرژی منفی و ناراحتی و خشم میگیری..! 👈میگویند زمان شاه ارزانی بود و حالا گرانیه!!! 👈میگویند درآن زمان بیشتر رفاه داشتیم!! سوال؟ 👈 چند روز در هفته مردم می توانستند برنج و مرغ و گوشت و کباب بخورند؟! از پدرانتان و پدربزرگ ها بپرسید! 👈کدوم خانمی هر ماه تو آرایشگاه بود و خرج بوتاکس و تتو و رنگ و مش و...میکرد؟ 👈برخی حتی مسواک نداشتند! ازجرمگیری وپرکردن دندان که اصلا خبری نبود فقط دندان رامی کشیدند دکترها اغلب هندی!!!! اینهمه پزشک فوق تخصص برای انواع رشته ها داشتیم؟ حالابیشتر مردم دندانپزشکی میرن و حتی برخی ازخدا بی خبرها میرن دندونای سگشون رو هم جرمگیری میکنند. با قیمت های میلیونی 👈کدومیک از بچه های اون زمان به کلاسهای هنری و موسیقی و درسی و ... میرفتند؟ آره البته یه هنر رو حتما یاد دخترا میدادند👈 قالی بافی دربیشتراستانها ... کی یادشه که کلاس قالی بافی و معلمامون چقدرمهربونانه وقتی کم میبافتیم کمرمون رو نوازش میکردن باترکه! 👈قدیما چند سال یه بار سفرشمال و مشهد و...میرفتیم!!! بیشترمردم درطول عمرشون شاید میرفتن فقط یک بار مشهد!! حتی مکه وکربلا هم برای معدودی بود. شهرهای دیگه که آرزو بود مگر برای 5 درصد ثروتمند! سفرهای خارجی بماند. حالاچقدرسفرداخلی میرن وبرخی هم براحتی خارجی! 👈قدیما بابای کدوم مون ماشین داشت؟ 👈کدوم مون با سرویس به مدرسه می رفتیم؟ 👈هفته ای یا ماهی یا حتی سالی چند بار باخانواده به رستوران می رفتیم؟ 👈چقدر لباس داشتیم؟ 👈خونه هامون زمستونا گرررم و نرم بود خیلی ؟!! 👈خانومها چقدر هزینه لوازم آرایشی شون میکردند؟ بماند که یکی از هزينه های ثابت اکثر خانمهای امروز کاشت ناخن و ترمیم ماهیانه شه!!! بعد همین خانمی که ۵۰۰هزارخرج ناخنش ولاک کرده میگه نون نداریم بخوریم😳 👈چنددرصد جوانها بعد ازدواج میتونستند بروند تو یه خونه جداگانه زندگی کنند خریداری کنند یا 2تا اتاق اجاره کنندومستاجر باشند حتی!! پول اجاره داشتند؟!خونه شخصی که بماند یامجبور بودند سال ها درخونه پدرشوهرتوی یکی از اتاقاش زندگی کنند؟ 👈اتاقای جداگانهٔ بچه هایادتونه؟چقدرم توش اسباب بازی وماشین شارژی و باربی و اینا داشتیم!؟ 👈لباسامونم که میریختیم تو ماشین لباسشویی خشک کن دار وظرفامونم که با ماشین ظرفشویی می شستیم که یه وقت دستامون خراب نشه..همچین امکاناتی بود؟؟ 👈خداییش چی گذشته بهتر از الان بوده؟؟؟ چرا یادمه یه چیزش بهتر بود: مردم شکرگزار خدا بودند یادمه مادرم همیشه شکر خدا میکرد. و برای همینم توی چهره اش آرامش رو میدیدم. یک مانتو و کیف وشلوار... را چند سال می پوشیدیم وبعد برادر وخواهر کوچکتر لباس بزرگترها را می پوشیدند حرفی هم از نمیخوام و نمی پوشم نبود، خوشحالم بودیم لوازم التحریر را مشترکاً باخواهر و برادرمون استفاده میکردیم وگاهی برای یک پاک کن دعوا میکردیم یکبار آبگرمکن را روشن میکردیم همه خانواده حمام می کردیم و بعد خاموش می کردیم که الکی مصرف نشه!!! البته بیشتر خانواده ها در روستاها و شهرها مخصوصا شهرهای کوچک حمام نداشتند.باید حمام عمومی میرفتند بچه ها رو کسی پوشک می کرد؟؟ مادرها کهنه ی بچه ها و لباسشان را حتی در برخی شهرها وجنوب تهران در جوی آب می شستند درروستاها که هیچی در زمستان یخ ،آب نهر را میشکستند و کهنه می شستند و دستشان از سرما یخ می‌بست وپوست پوست میشد. این سبک زندگی و اتفاقات، درست درزمانی بوده که که خانواده شاه در وانِ شیرحمام، و در کیش اسکی میکردند!!!! و بهترین ظروف ولوازم و لباس و تاج و تخت و مسافرتهای آنچنانی داشتند کسی هم جرات نداشت نُطُق بکشه نه مثل الان که فرزند یه مسئول دو دست لباس از ترکیه برای بچه ش خرید آبروش و همه جا بردیم! در زمستان فقط یک اتاق را آن هم با چراغ والور وعلاءالدّین و یا کرسی و بخاری هیزمی در روستاها ونفتی در شهرها گرم می کردیم و همه ی خانواده در همان یک اتاق می خوابیدند. بقیه اتاق ها و حال یخچال بود از سرما آن هم گاهی نصف شب، هیزم و یا نفت تمام می شد و اتاق یخ می کرد! ناظم و معلمان زمان شاه بچه ها را بی سؤال وجواب، تنبیه بدنی سخت می کردند ناظم همیشه چوب دستش بود وبی جواب پس دادن، کتک می زد کسی جرات اعتراض داشت؟؟ اگر کسی دیر بمدرسه می آمد باید کف دستش را روی یخ بسته شده حوض وسط مدرسه می گذاشت و یا یک پا در آخر کلاس می‌ایستاد!! معلم مداد لای انگشتان بچه ها می گذاشت و با کف دست به سرشان میزد و جوابگوی اولیا هم نبود هیچ اولیایی حق اعتراض نداشت و درصورت اعتراض و اصرار اخراج بود و محرومیت از تحصیل! الان معلم جرات داره دست بزنه به بچه‌های ما؟ .. حالا چی؟ 👈این همه رفاه اومده و همه ناشکر شدن و ! میگن قدیما زندگیا بهتر بود. ارزونی بود https://eitaa.com/Antishobhe
4.66M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♨️چرا با به زنان ظلم میکنید!؟؟ چه جواب سنگینی داد :) ‌🔴 برای جهاد تبیین "کپی آزاد" کانال بصیرت،پاسخ به شبهات و شایعات جهت عضویت👇 ایتا 👇 https://eitaa.com/Antishobhe سروش👇 https://sapp.ir/.antishobhe تلگرام👇 http://telegram.me/Aliomidiani
🔴 دکتر غنی نژاد، یک اعتراف بزرگ و چند پرسش بی جواب... ▫️مناظره دکتر غنی نژاد به عنوان نماد اقتصاد سرمایه داری و دکتر درخشان، یک اتفاق نادر در عرصه رسانه ملی بود که از زوایای متعددی می تواند جالب و شنیدنی باشد. سالهای متمادی هرچه فریاد زده می شد که اندیشه حاکم بر اقتصاد کشور، تفکرات اقتصادی جان لاک و متفکران سرمایه سالار غربی است، پاسخ روشنی دریافت نمی شد و دولت های اصلاح طلب و اصولگرا یکی پس از دیگری با قیافه های متفاوت، امّا مصمم در اجرای دستورالعمل های اقتصادی بانک جهانی، بن بست مخوفی در عرصه اقتصادی ایجاد کرده اند که وضعیت فعلی کشور، نمایانگر همین بن بست است. ▫️دکتر غنی نژاد با این ادعا به میدان آمد که اقتصاد، یک علم است و فقط اقتصاددانان مجاز به تحلیل پیرامون کارکردهای آن هستند و فقهاء و فقه حق اظهار نظر در این زمینه را ندارند و مدعی شد مرحوم امام (ره) و مقام معظم رهبری هم اگر سخنی در این زمینه گفته باشند، مبتنی بر رویکردهای علمی نیست و نمی تواند قابل پذیرش باشد. ▫️اینک ضمن تشکر از آقای غنی نژاد که صادقانه سخن گفته و چهره جریان مدافع اقتصاد لیبرالی را آشکار کرد، نکاتی را متذکر می شوم. بنده اقتصاددان نیستم، اما ترکش های اقتصاد مورد ادعای جریان غربگرا را بر سراسر وجودم احساس می کنم، لذا از زاویه یک شهروند درگیر و گرفتار نکاتی را متذکر می شوم: ۱. فرمودند علم اقتصاد، اقتصاد رقابتی را می پذیرد و اقتصاد رفاقتی و خصولتی از گردونه اقتصاد لیبرالی جداست و مورد تأیید نیست. پرسش اینجاست که اقتصاد رفاقتی و خصولتی از لوازم اقتصاد سرمایه داری است؛ وقتی ثروت مندان با عرق جبین فرودستان جامعه، ثروت های انبوه جمع کرده اند، در عین این که یک نوع رقابت برای خود تعریف می کنند، سازمان رفاقت را نیز تشکیل داده و با خریدن سیاستمداران و وضع قوانین مناسب، جریان خصولتی را شکل می دهند و با ایجاد شبکه های پیچیده، نظام های سیاسی را تابع خود می کنند. بنابراین، رفاقت و خصولت، لازمه اقتصاد سرمایه داری است و شما نمی توانید از پاسخگویی به فسادی این چنینی سر باززنید! ۲. فرمودید کسانی که علم اقتصاد نخوانده اند، اظهار نظرشان غیرعالمانه است؛ اینک باید به این پرسش پاسخ دهید که مگر بافته های ذهنی جان لاک پزشک، وحی مُنزل است که نتوان به نقد آن پرداخت؟ دوستان تحوّل خواه شما در حوزه های معرفتی، حتی به وحی الهی نیز رحم نکرده اند و هر امر مقدسی را به چوب نقد، تخریب و تضعیف کرده اند، حال وقتی به اقتصاد سرمایه داری رسید، منتقدان، عامی و حق اظهار نظر ندارند! انقلاب اسلامی بر اساس یک منظومه توحیدی شکل گرفته است و اگر جریان لیبرال فریفته تمدن غرب، فرصت می داد، اندیشه های مترقی خود را در حوزه های مختلف نشان می داد، اما حیف که نماینده های فکری بیگانگان، عرصه بر نیروهای اصیل تنگ کرده و با فریفتن سابقه داران انقلاب، نسخه اقتصاد سرمایه داری را بر نظام الهی ما تحمیل نموده اند! ۳. جناب غنی نژاد، مشکل اینجا بود که دوستان لیبرال شما با شناسنامه خود، به میدان نیامدند، تا تبعات اشتباه فکری آنها به پای خودشان نوشته شود، بلکه به صورت انگل، بر درخت انقلاب اسلامی چسبیده اند و لذا موفقیت اندک را به پای خود تبلیغ می کردند، و مضرّات فراوان اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و هنری را به پای انقلاب می نوشته اند و امروزه آنچه در اذهان مردم وجود دارد، ناکآرمدی نظام در حوزه اقتصاد است و کمتر کسی است که بداند، منشأ همه شکست های اقتصادی، انگلی به نام اندیشه لیبرال سرمایه داری است که درخت تنومند دینی را همچون موریانه می زند و او را تضعیف می کند. ۵. تمدن غرب، یک تمدن تمام عیار است و هیچ بخشی از این تمدن، در تعارض با بخشی دیگر نیست. به تعبیری اقتصاد با فرهنگ، و هنر با ورزش، و مباحث اجتماعی با حوزه های شهرسازی و همه اینها با سیاست همپوشانی عمیق دارند. معنای واضح این حرف آن است که اگر شما اقتصاد سرمایه داری را از تمدن غرب گرفته اید و نسخه آن را در جامعه ایران اجرا کردید، باید آماده پذیرش بخش های همراه آن نیز باشید. یعنی اگر اقتصاد، مدل سرمایه داری شد، فرهنگ لیبرال نیز جایگزین فرهنگ ایرانی اسلامی می شود، مدل شهرسازی تغییر می کند و سبک زندگی، سبک غربی به خود می گیرد و قس علی هذا و این امر چیزی نیست که کسی بخواهد برای فهم آن، از دسته خواص باشد، یا عوام. ▫️پایان سخن این که در دولت انقلابی سیزدهم نیز مأموران جریان اقتصاد آزاد و سرمایه داری با خاطری آسوده به فعالیت مشغول اند و گویا این قصه پُر غُصه، سر دراز دارد. ✍حوزه علمیه قم؛ شکریان آملی ‌🔴 برای جهاد تبیین "کپی آزاد" کانال بصیرت،پاسخ به شبهات و شایعات جهت عضویت👇 ایتا 👇 https://eitaa.com/Antishobhe سروش👇 https://sapp.ir/.antishobhe تلگرام👇 http://telegram.me/Aliomidiani
24.64M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
▪️مـخـتـصـر و جـامـع در مـسـئـلـه رفـرانـدوم 🔺پاسخ سنجیده و مستدل حجت الاسلام سنجری امام جمعه چهاردانگه تهران، به حسن روحانی و هم قبیله هایش در مطالبه رفراندوم ➖هرچند طرح مسئله رفراندوم از جانب حسن روحانی، تکمیل یک نقشه و امتداد انقلاب جنسی اخیر بود، ولی اینگونه پاسخ ها، موجب استحکام جامعه دینی می شود. ‌🔴 برای جهاد تبیین "کپی آزاد" کانال بصیرت،پاسخ به شبهات و شایعات جهت عضویت👇 ایتا 👇 https://eitaa.com/Antishobhe سروش👇 https://sapp.ir/.antishobhe تلگرام👇 http://telegram.me/Aliomidiani
18.06M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 عیادت رهبر معظم انقلاب از همسرشون در بیمارستان بقیه الله تهران. این شش دقیقه ارزش ده بار دیدن و شنیدن داره.🔺 ⭕️ ‌🔴 برای جهاد تبیین "کپی آزاد" کانال بصیرت،پاسخ به شبهات و شایعات جهت عضویت👇 ایتا 👇 https://eitaa.com/Antishobhe سروش👇 https://sapp.ir/.antishobhe تلگرام👇 http://telegram.me/Aliomidiani
🟢 | مروری بر بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار کارگران ۱۴۰۲/۰۲/۰۹ 💠درباره قدر و ارزش کارگر 🔻از اهمّیّت کار می‌شود اهمّیّت کارگر را فهمید. 💎کار، حیات جامعه و ستون فقرات زندگی مردم است. 🔹غذائی که می‌خوریم، 🔹لباسی که می‌پوشیم، 🔹امکاناتی که از آن در زندگی استفاده میکنیم، 🔺همه‌ی اینها ناشی از کار است. ⭕️اگر در جامعه کار وجود نداشته باشد، همه‌ی سرمایه‌های ملّی راکد می‌ماند. 🏷درباره اهمیت تولید کار 👇تولید کار از جنبه‌های مختلف مهم است: 1️⃣کشور به کار احتیاج دارد، 2️⃣فرد کارگر به کار احتیاج دارد برای خاطر اینکه زندگی‌اش را اداره کند؛ 3️⃣فرد کارگر یک احتیاج معنوی و روحی به کار دارد. 4️⃣کار مانع فساد می‌شود. خیلی از این فسادها بر اثر بیکاری است. 🏷درباره لزوم ارتباط مستقیم بین درآمد و کار 🧮درآمد بایستی ناشی از سعی باشد. 📌ما باید فرهنگ ثروت بادآورده را در کشور متوقّف کنیم. ⚔️اگر با فساد مبارزه کردیم، در این فرهنگ پیشروی خواهیم کرد. 🔍اگر یک مسئولی جرئت مقابله‌ی با مفسد داخلی را نداشته باشد، به طریق اولیٰ جرئت مبارزه‌ی با زورگوی خارجی را نخواهد داشت. 💠درباره وظایف در قبال کارگران 🏷تلاش برای ارتقاء زندگی و رفاه کارگر ✅اگر تلاش شد تا زندگی کارگر ارتقاء پیدا بکند، وضع کشور ارتقاء پیدا خواهد کرد ❇️این هزینه نیست، این سرمایه‌گذاری است. ☝️این را همه بدانند؛ 📍هم مسئولین بدانند، 📍هم خود کارفرمایان و سرمایه‌گذاران و کارآفرینان 💎بخش مهمّی از رشد تولید مربوط به کارگرها است. 🏷تأمین سهم عادلانه کارگر از درامد کار ✅سهم کارگر به ‌عنوان سرمایه‌ی انسانی، در ایجاد ارزش برای محصول کار، باید مورد توجّه قرار بگیرد. ↙️اگر می‌خواهیم سهم کارگر از ایجاد ارزش بالا برود، بایستی: 📌برای آموزش و مهارت‌آموزی و تجربه‌آموزی کارگر برنامه‌ریزی کنیم ❌این معنایش این نیست که ما بخواهیم در مقابل سرمایه‌گذار و مانند اینها جبهه درست کنیم. 👈آن چیزی که می‌تواند این سهم عادلانه را تأمین کند، وجود انصاف است؛ فضای انصاف. ✔️بالا بردن زمینه‌‌ی ارتقاء توانایی‌های کارگر یک وظیفه است. 📌اگر چنانچه می‌خواهید به کارگر ظلم نشود، بایستی: 🔹وسایل و زمینه‌ی ارتقاء مهارت او را فراهم کنید؛ 🔸مسئله‌ی بیمه‌ را تأمین کنید، 🔹مسئله‌ی بهداشت را، 🔸مسئله‌ی سلامت خانوادگی را، 🔹مسئله‌ی امنیّت شغلی را تأمین کنید. 💠درباره وفاداری جامعه کارگری به انقلاب و نظام 📍خود این چهارده هزار شهید در واقع چهارده هزار پرچم افتخار است در دست کارگران. ↙️به نظر من مهم‌ترین نشانه‌ی وفاداریِ جامعه‌ی کارگری به نظام، رفتار آنها در این چند دهه بوده: 📌در اوّل انقلاب، تلاش‌های گروهک‌ها بود 📌بعد، بتدریج، بحث گروهک‌ها به کنار رفت، عمدتاً بدخواهان خارجی در این قضیّه وارد شدند، تا امروز هم ادامه دارد ⭕️اقدام کردند برای اینکه بتوانند جامعه‌ی کارگری را در مقابل نظام قرار بدهند، با شعارهای سطحی و غیر واقعی. ❇️اینکه جامعه‌ی کارگری تحت تأثیر این‌همه تبلیغات تلویزیونی و رادیویی و فضای مجازی و مانند اینها قرار نگیرد، ❇️کاری که آنها می‌خواهند انجام ندهد و ❇️بداند که چه کار دارد می‌کند، 💎این به نظر من جهاد بزرگ جامعه‌ی کارگری است 👈البتّه یک اعتراضهایی در محیط کارگری وجود داشته، بعضی از این اعتراضات تا آنجایی که حالا بنده خبر دارم، اعتراضهای به‌جایی بوده؛ 📍اعتراض به تأخیر حقوق، اعتراض به واگذاری غلط. 🔺این کمک به دولت است، این کمک به نظام است، این آگاه کردن نظام است. ⭕️منتها در همین قضایا جامعه‌ی کارگری با دشمن مرزبندی کردند ✔️[گفتند] به این کار اعتراض داریم، امّا از دشمن هم بیزاریم، با نظام هم رفیقیم، همراهیم. 👌حرکت کارگری این است. 💠درباره مسئله ایجاد کار 📌دو دسته جوان داریم که باید برای اینها فکر جدّی بشود: ⭕️ جوان‌های تحصیل‌کرده‌ی بیکار 👈یک فکری برای اینها باید بشود؛ اینها سرمایه‌های کشورند، نباید معطّل بمانند. ⭕️ جوان‌هایی که نه دنبال تحصیلند، نه دنبال کارند 👈ما تعداد قابل توجّهی جوانِ این‌جوری داریم؛ این هم جوان است، این هم سرمایه است، نبایستی از دست برود. 🍀برای شما امید و آرزوی خیر و برکت داریم. خداوند متعال ان‌شاء‌الله شماها را محفوظ بدارد، باقی بدارد و قلب مقدّس ولیّ‌عصر را و روح مطهّر امام را از همه‌ی شما راضی بدارد. ‌🔴 برای جهاد تبیین "کپی آزاد" کانال بصیرت،پاسخ به شبهات و شایعات جهت عضویت👇 ایتا 👇 https://eitaa.com/Antishobhe سروش👇 https://sapp.ir/.antishobhe تلگرام👇 http://telegram.me/Aliomidiani
متن شبهه: حجاب اختیاری است و بی حجابی من به خودم ربط دارد حجاب اختیاری است و بی حجابی من به خودم ربط دارد اگر آقایان منحرف می شوند نگاه نکنند!! پاسخ شبهه: ♨️این که گفته می‌شود حجاب اختیاری است حرف قشنگی است ولی یک در درونش نهفته است وآن ایستادن مقابل قانون است. قانون کشور حکم می‌کند حجاب رعایت شود. 🔺فارغ از تقابل قانونی، جهت دوم تقابل با دموکراسی و جمهوریت است، چون ممکن است کسی قانون را قبول نداشته باشد در این صورت دهن کجی به اکثریت جامعه و ایستادن مقابل اراده دینی مردم است 🔺اینکه گفته می‌شود تعرّض به حقوق اکثریت است به این جهت که، اسلام دین غالب است و پس به حکم دموکراسی باید به حقوق اکثریت احترام گذاشت اکثریت این کشور مسلمانند چرا باید اکثریت به مشقّت بیافتند که عده‌ای می خواهند مقابل اراده دینی مردم باشند.⁉️ 🔺می‌گویند خب مردها تحریک نشوند.❗️ این حرف برای تنزل دادن مسأله حجاب است. البته قواعد طبیعی و غریزی سر جای خودش قرار دارد و دستوری نیست که بگوییم اگر آقایان منحرف می‌شوند نگاه نکنند. میان بی‌بندوباری درپوشش وجرایم جنسی رابطه مستقیمی برقرار است یعنی هر قدر زن‌ها برهنه‌تر درجامعه ظاهر شوند تخلفات جنسی افزایش داشته و برعکس هر اندازاه زنان پوشیده‌تر بوده‌اند جرایم وانحرافات جنسی کاهش داشته است. اینکه هر کس در جامعه طوری لباس بپوشد که خودش دوست دارد درست نیست. 👈👈این سخن مثل این است که در رانندگی، شخص راننده با این تفکر که ماشین وسیله شخصی هر کس محسوب می‌شود از این رو مجاز است به هر شکل و هر سرعتی در خیابان‌های شهر تردد نماید و یا اینکه اگر دیگران در معرض خطر هستند مواظب خودشان باشند وجلوی ماشین‌ها عبور ننمایند هر انسان با درایتی این نوع استدلال را رد و صاحبان این چنین تفکری را دور از عقل سلیم خطاب قرار می‌دهند، در خصوص حجاب نیز به همین منوال است. 🔺حجاب یک حکم اجتماعی است که برای جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی بیان شده ما نمی‌توانیم به بهانه واهی مقررات اجتماعی را دستخوش اختلالات روانی و سوء خودنمایی و تبرج نماییم وبا این فکر دیگران را از مسیر اخلاقی دور نموده و موجبات تقویت وتشویش هیجانات نفسانی وشیطانی دیگران شویم این در حالی است که بر اساس آموزه‌های دینی حجاب یک واجب شرعی است مانند نماز، روزه و زن مسلمان باید خود را رعایت کند وبه حجاب به عنوان یک ارزش دینی بنگرد. 🔺توصیه چارلی چاپلین هنرمند بزرگ سینما به دخترش: برهنگی بیماری عصر ماست، به گمان من، تن تو باید برای کسی باشد که روحش را برای تو عریان کرده است. دخترم، با این پیام نامه‌ام را به پایان می‌رسانم: انسان باش زیرا گرسنه بودن و در فقر مردن هزار بار قابل تحمل‌تر از پست و بی‌عاطفه بودن است. ✍ سید حکیم لطیفی پایگاه اطلاع رسانی حوزه ‌🔴 برای جهاد تبیین "کپی آزاد" کانال بصیرت،پاسخ به شبهات و شایعات جهت عضویت👇 ایتا 👇 https://eitaa.com/Antishobhe سروش👇 https://sapp.ir/.antishobhe تلگرام👇 http://telegram.me/Aliomidiani
11.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سخنان کمتر شنیده شده مرحوم آیت الله طالقانی درباره حجاب ‌🔴 برای جهاد تبیین "کپی آزاد" کانال بصیرت،پاسخ به شبهات و شایعات جهت عضویت👇 ایتا 👇 https://eitaa.com/Antishobhe سروش👇 https://sapp.ir/.antishobhe تلگرام👇 http://telegram.me/Aliomidiani
🔴توییت رائفی پور در دفاع از حسینیون ‌🔴 برای جهاد تبیین "کپی آزاد" کانال بصیرت،پاسخ به شبهات و شایعات جهت عضویت👇 ایتا 👇 https://eitaa.com/Antishobhe سروش👇 https://sapp.ir/.antishobhe تلگرام👇 http://telegram.me/Aliomidiani
⭕️ پاسخ دیگر عالمِ اهل سنت به عبدالحمید! با پیگیری تحریریه روزنامه عربی الوفاق، تاریخ دان و عالم حنفی لبنانی دکتر شیخ مصطفی ملص به دو شبهه آقای عبدالحمید اسماعیل زهی پاسخ داد: 🔺 یهودی ها هنگامی که عهد شکنی و خیانت کردند به سزای اعمال خود رسیدند و حتی توسط پیامبر از جزیرة العرب اخراج شدند. اینکه کسی بگوید پیامبر با یهودی های اشغالگر صلح کرد، از بی سوادی است. کجای تاریخ اسلام پیامبر با یهود عهد شکن و خیانتکار صلح کرد؟ 🔺برخی علمای مذهب حنفی نماز زن را در مسجد حرام می دانند چون می گویند زنان بهتر است نماز را در خانه بخوانند که توسط دیده نشوند و برخی دیگر گفته اند نماز او مشکلی ندارد.👇 (یعنی آقای عبدالحمید نمی تواند نماز زن را در مسجد حرام کند ولی به جایش به زنان بی حجاب اجازه گشت و گزار در مسجد بدهد) 🔺اگر کسی بگوید از نظر فقهی زنان نباید در مسجد نماز بخوانند، بدیهی است که نباید به بی حجاب ها هم اجازه حضور در مسجد را بدهد‌. پ.ن: پیگیری های الوفاق از علمای اهل سنت جهت پاسخ به سخنان آقای اسماعیل زهی از باب پاسخ علمی به سخنان اوست و گرنه علمای اهل سنت جهان اسلام عمدتا وی را نمی شناسند. ‌🔴 برای جهاد تبیین "کپی آزاد" کانال بصیرت،پاسخ به شبهات و شایعات جهت عضویت👇 ایتا 👇 https://eitaa.com/Antishobhe سروش👇 https://sapp.ir/.antishobhe تلگرام👇 http://telegram.me/Aliomidiani