وای بچهها دنبال یه وقت میگشتم که بیام اینجا و یهچیز بگم..
شب خواب محمدعلی کِلِی رو دیدم( ≧Д≦)
ببین بیدار شدم اصن روزم ساخته شد!
خواب دیدم توی یه مراسم جشن بودیم و فهمیدم مستر کِلِی هم اونجاست بعد با خودم گفتم خب بعد تموم شدن جشن میرم باهاش سلام علیک میکنم ( میبینی تروخدا همون اول هم افتخار ندادم (•‿•))
بعد مهمونی که تموم شده رفتم که برم سراغ بوکسور موردعلاقم که دیدم عععععع آقا محمدعلی نیس!(・o・)
بعد گفتن که آره رفته و داره سوار ماشینش میشه و اینا ؛ من عین میگمیگ دویدم از دوتا خیابون رد شدم و جناب کِلِی رو دیدم که به ماشینش تکیه داده..
من رفتم جلو و شروع کردم به انگلیسی باهاش حرف زدن و اینجوری بودم که:
Hello Mr. Kelly, I am very happy to see you, I am Muslim, I am very proud of you, I am your fan and I love you ( ・ั﹏・ั)!
بعد ایشونم بغض کرد و دستشو گذاشت رو قلبش :»
و فکر کنم دیگه بعدش بیدار شدم(◍•ᴗ•◍).
روحش شاد و یادش گرامی ، شادی روح محمدعلی بوکسور مسلمان ، یک صلوات ختم کنید.
هدایت شده از حسینیه مؤمنات :)
همین روزا که حواسمون گرم خودمون بود تو آرامش بودیم.. چادر های بیمارستان فلسطین رو آتیش زدن حتی نمیتونن فرار کنن فقط توی آتیش میسوزند💔💔
˖ درختِ بیستساله𐇲 ˖
همین روزا که حواسمون گرم خودمون بود تو آرامش بودیم.. چادر های بیمارستان فلسطین رو آتیش زدن حتی نمیتو
دلم میسوزد و کاری ز دستم برنمیآید💔
«اللَّهُمَّ اكْشِفْ هٰذِهِ الْغُمَّةَ عَنْ هٰذِهِ الْأُمَّةِ بِحُضُورِهِ، وَعَجِّلْ لَنا ظُهُورَهُ، إِنَّهُمْ يَرَوْنَهُ بَعِيداً وَنَرَاهُ قَرِيباً، بِرَحْمَتِكَ يَا أَرْحَمَ الرَّاحِمِينَ»
• خدایا این اندوه را از این امت به حضور آن حضرت برطرف کن و در ظهورش برای ما شتاب فرما که دیگران ظهورش را دور میبینند و ما نزدیک میبینیم، به مهربانیات ای مهربانترین مهربانان.•
هدایت شده از ذوالجــــناح
بچهها یگانه خیلی شخصیت مامان طوری داره و آدم یه جوری پیشش حس امنیت داره که اصلا>>>>